Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

Raja

Poštovani Midzi, stari si dačijač, otvori servisnu knjižicu i sve će ti biti jasno. Imaš vremenski termin ili pređenu kilometražu pa
šta se prvo ostvari po tome postupaš. Pošto si još u garanciji, nemaš veliki izbor servisera. Uputiš im mail i pitaš pošto servis taj
i taj. Iskustava sa tvojim modelom nemam ali šta može da fali novom autu? Nakrivi kapu i vozi.  :driver:

LeNgenda

Uporedno 1.4 MPI i 1.0 sCe.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

slavko_bgd

"No replacement for displacement" ili prevedeno na srpski " ne moš' da stisneš i da prhneš" .

Midzi

Imam jedno pitanje u vezi Sandera 1.0 SCE, 2018. godište. Da li motor imqa poklopac kao što je slučaj sa motorima 1.5 dci. Logan 2006 imao je pokolopac. Unapred hvala. Pozz


Midzi

Hvala. Ja sam gledao oglase za prodaju polovnih automobila kako bih video kolu sliku motora

slavko_bgd

Taj motor je toliko lep da mu ne treba poklopac  :Smiley:

Loganovac

Ja vas ljudi ništa ne razumem. Kakav poklopac? Da stave još plastike preko one karirane plastike?  :fiju:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MitarMrgulic

To je bio trend koji je uveo vw krajem '90-ih sa onim SDI i TDI poklopcima, koji pokriju cijeli motor, pa izgledaju estetski nabudženo :)

I Renault je imao te poklopce, ali već na mom 1.5 dci iz 2011. godine, nije ih bilo, jer je motor tako konstruisan, da mu ne treba poklopac ni vizuelno, a niti radi zapštite od prašine i prljavštine :)

slavko_bgd

Citat: Loganovac poslato 26.05.2020. - 21:01
Ja vas ljudi ništa ne razumem. Kakav poklopac? Da stave još plastike preko one karirane plastike?  :fiju:

Da bude k'o oblande  :Smiley:

Hardvet

Citat: slavko_bgd poslato 26.05.2020. - 18:22
Taj motor je toliko lep da mu ne treba poklopac  :Smiley:
:Smiley: :Smiley: :Smiley:

Midzi

#371
Krajem februara 2020. kupio sam Sandero II (1.0 SCE 54 kW 2018.). Do sada sam prešao oko 1000-1100 km.

Enterijer pristojan, generalno bolji nego na prethodnoj verziji, a mnogo bolji nego na mom prethodnom automobilu Logan I (2006.). Sedišta su tamna i udobna. Solidan kabinski prostor, osim što je nazad komotno ukoliko su samo dve odrasle osobe. Volan je manjih dimenzija, komande radija na upravljaču, povezivanje telefona na sistem su novine koje su korisne prilikom voznje. Bolja i lepša tabla i radio sistem. Podizači su na prednjim vratima što je takođe novina.

Auto ima sistem za pomoć pri uzbrdici što je vrlo korisno za BG (pogotovo u Mirijevu gde živim). Ručnu kočnicu od sada koristim samo kada se parkiram.  :wink: Poseduje i sezor za kontrolu pritiska u gumama.

Eksterijer je poboljšan, ima lepši prednji spojler. Ima prednja i zadnja led svetla.

Moj generalni utisak da je korektan auto za pristojan novac.

Potrošnja goriva


Pre vanrednog stanja nisam mnogo vozio, a uglavnom je to bilo po Beogradu. Zatim je došlo vanredno stanje pa tek tada nisam nigde išao (za mesec i po dana prešao sam samo 100 km  :ha:).

Elem, htedoh da podelim sa vama da sam testirao potrošnju bezolovnog na 330 km (od čega je oko 150 km bila voznja po maristrali, oko 150 autoput i oko 30 km gradska voznja), relacija Negotin - Paraćin - Beograd. Rezervoar sam napunio pred polazak za BG (stalo oko 36 l BMB 95). 

Danas sam otišao na Nisovu pumpu i sipao 20.16 l GDRIVE 100 goriva. Prosečna potrošnja je malo više od 6 l, tačnije oko 6.1 l/km.

Po meni očekivana potrošnja jer sam na autoputu vozio najviše 120 km/h (možda je prosek bio 110), a na magistralnom putu 70-100 (prosečno 80 km/h). Generalno vozim pazljivo i trudim se da budem ekonomičan  :to:. Pretpostavljam da protrošnja po gradu ide i do 8 l na 100 km, ali to nisam još testirao. Po nekoj evidencije za ovih pređenih 1100 km potrošio sam oko 75 l.

Uglavnom kada idem na pumpu jednom sipam BMB 95 pa sledeći put GDRIVE i tako u krug.  :wave:o

Slike automobila saljem u sledećem postu.

Pozdrav  :nami:

MitarMrgulic

Tako je druze, to je njegova potrošnja, moj ide od 5 l do 8 l na 100 km, kao raspon izmedju ljute otvorene vožnje i ljute gradske :):)

Midzi

#373
 :too:

Sto se samog motora tiče nemam sta da dodam, jer se ne razumen u mehaniku i elektroniku. Verovatno je to cakum - pakum.

U voznji na otvorenom motor je dobro ponaša i vuče dok ne naletiš na neku veću uzbrdicu.  :c0: > Tih je i kompaktan, jer je ipak to motor sa 3 cilindra i sa ukupno 12V. 

Za gradsku voznju je solidan i za moje potrebe je više nego dovoljan.

Takođe, manji je hod izmedju brzina i potrebno je ranije prebaciti u veću brzinu (indikator pokazuje da li je potrebno da se prebaci u veću ili manju brzinu tokom vožnje).  :ces:

Poslednji servis je rađen u AK Komresor, koristili su ELF ulje 5w40 pa se nadma da dobro podmazuje.  :fiju: Video sam da nisu zameni fiter vazduha da ja to sam uradio jer je vrlo jednostavno zameniti, ni štafciger nije potreban.



saša61beograd

Citat: MitarMrgulic poslato 08.06.2020. - 23:45
Tako je druze, to je njegova potrošnja, moj ide od 5 l do 8 l na 100 km, kao raspon izmedju ljute otvorene vožnje i ljute gradske :):)
Isto ovo je moglo da se napiše za Reno Clio 1,2 pre 25 godina!Izgleda da je usavršavanje atmo benziskih motora gotovo,stiglo se do kraja.Sada se radi na marketingu,ekologiji i ostalim foliranjima.