Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68


glavonja3

Ima u knjizici kako se resetuje interval za servis.

MitarMrgulic

Interesantna stvar, vidjeh prilikom malog servisa, da u 1.0 Sce ide solidnih 3,8 litara ulja.

Na ovako mali motoric, mora da ima dubok karter :)

Znam da mi u 1,5 dci 63 kW ide nekih 4,5 litra, uvijek ostane od kantice od 5 l.

Midzi

Meni su dva ovlašćena servisa u Beogradu dala različite ponude što se tiče količine ulja za redovni 4. servis.

AK Kompresor je naveo u ponudi 3.4 l dok je Reno Sava navela 3.5 l.

Ulje Castrol gtx 5w40 rn710.

Odabrao sam AK Kompresor jer je auto kupljem kod njih pa ćemo videti u subotu.

Hardvet

Meni na racunu iz Save pise da su sipali 3.8...

Batakole

Pozdrav svima razmisljam o kupovini dacia sandero sa 1.0 sce motorom, iscitao sam celu temu ali nisam siguran koliko je taj motor jak-slab za neku normalnu voznju. Trenutno vozim punta 1.2 clasic i to je stvarno slab motor mada sam se navikao znam ogranicenja i tako ga vozim. Da li je neko slucajno imao tog punta pa presao na daciu sa 1.0 sce motorom i kakva su iskustva. Taj motor ima 15ks vise ali je sandero tezi ali ne mnogo. Sa puntom na autoputu vozim 120km/h na 3000 obrtaja, koliko je to sa ovim motorom

kiconix

Dzaba da te savetujemo, pravac Dacia salon, test voznja sve resava.

MitarMrgulic

Upravo tako,

Auto sasvim ok ide za neke gradske uslove i normalno korištenje, ako misliš tovariti i vozati puno putnika+prtljag i očekivati dinamiku, nije baš za toga...

Međutim, meni u Loganu MCV i natovaren sa nas 5 sasvim ok služi, jedino je malo lijen na samom startu i kretanju, kad se zavrti, sasvim je ok.

Kao što reče Kico, pravac salon i testna vožnja...

Batakole

Meni je bitno samo da nije slabiji od punta koji vozim, nisam vise mlad, nikad nisam trpao mnogo tereta u kola , treba mi za grad i kratke voznje do fruske gore gde imam kucu, autoput i lokalni putevi.

saša61beograd

Moja procena je da si na istom,razlika je u nijansama.Oba motora su neki minimum,više od bicikla i skutera,manje od proseka.Nećeš napredovati u odnosu na Punta 1,2,ali ćeš stizati gde si naumio.Za normalnog čoveka sasvim dovoljno.Nisam probao Sce,ali bih ga rado vozio jer zadovoljava ono što je prosečan ritam saobraćaja,meni lično više od toga ne treba (da mi je 30 godina manje,bilo bi drugačije).A ti nađi sebe u toj priči.

Kad se budeš penjao na Frušku Goru,bićeš glavni dasa, uvek prvi u koloni!

Loganovac

E pretera ga, ja sam sa Fićom 850 uvek bio poslednji u koloni, i to ne zadugo...  :zloca:

Drugo, moja supruga vozi Punto 1.2 8V, sto puta sam ga vozio, nemam zamerki iako sam navikao na aždahu sa sedam glava i 105 konjskih...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

M1K1

Probaću da ti pomognem na najbrži način i reći uzmi Sandera ako imaš mogućnosti, nećeš pogrešiti.

Ja vozim oba, moj je Punto 1.2, a ćaletov je Sandero 1.0. Drugačiji su i pre svega do kvačila, ipak je 17 godina razlike između dva aut, ali uživam kad vozim Sandera jer ima drugačiji obrtni moment i brže sigurno povuče od Punta, ali na malo višim obrtajima. Sandero je skroz fin i kao nov auto za te pare je pun pogodak ako ne očekuješ previše od njega. Ide po gradu, ide uzbrdo i ide 130 na autoputu.
Ako ti treba neka konkretna informacija, tu sam.

Batakole

Isao danas da vidim sandera 1.0 sce i vlasnik mi dao da ga provozam malo po magistrali. Utisak je da punto 1.2 8v lakse prima gas ,bolje ubrzava do nekih 50-60km/h kvacilo je meko ali hvata pri vrhu. Neobicno mi je sto za razliku od punta mora dobro da se zavrti bar 1000 ob/min za istu brzinu. Na auto putu na 120km/h punto se vrti na 3200 a sandeeo 4200 obrtaja.Prilicno je bucan, i blago vibrora na leru. Mozda zbog navike ali punto mi je laksi za voznju. Nisam bio siguran kako da vozim sandera kao da je dosta trom kod polaska , ako neko moze da.objasni kako ga voziti, da li energicno stiskati gas ili lagano pa polako ubrzavati

MitarMrgulic

Inace 1.0 Sce traži da se malo gasa, naročito kod polaska, kasnije ne mora, jer je on na 2500-3000 obrtaja prilično živahan.

Raspored brzina mu je malo niži, pa se 5-om može vrtiti po gradu na 50 kmh, meni to recimo odgovara, jer značajno smanjuje potrošnju u gradskoj vožnji, jer sa 40-50 kmh, ti si već u 4-oj i 5-oj brzini :)

LeNgenda

Puntov 1.2 ima maksimalan obrtni moment na 2500 obrtaja, kod 1.0 Sce je to na bar 3750 obrtaja, ako se ne varam.

Nema tu puno mudrolije, četiri ventila po cilindru, agilnost iz srednjih i viših obrtaja, kratak i gusto napakovan menjač za kakvu-takvu upotrebljivost.

Bitno je da malo troši i da je koliko god je to moguće pouzdan i bez skupih kvarova.

Ipak, ne mogu da se otmem utisku da je to jedno epizodno siroče u gami i da će brzo da ga istisnu iz proizvodnje.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.