Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Da li je iko cuo ili zna da li se i kako se uklapa ovaj motor sa plinskim uređajem?

szs

Jedna dizna manje, jedan problem manje. Ne vidim šta bi mu falilo. Pitanje samo da li se isplati na ovako maloj potrošnji  :ne:
Možda...na 20k godišnje
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

kiconix

Zato i pita, negde je spomenuo cifru od oko 30kkm + godisnje.
Ustede bi bi bilo svakako.

Keka

Pravo pitanje je kako bi taj motor isao uz Begaljicu sa ful natovarenim MCV macijeg posipa.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Recimo u četvrtoj sa oko 100 km/h uz prethodni zalet.Ili u trećoj sa 80-90 km/h.Sve je to prihvatljivo,a zašto.Zato što će Sce 1,0 i neki turbo sa 200 ks ionako da se nađu zajedno na naplatnoj rampi (li nekom zastoju,gužvi).Danas brzina putovanja ne zavisi od snage i brzine nego od prohodnosti puteva  i ulica.Na Ibarskoj magistrali gotovo da nema smisla preticanje,nego se kotrljaš u koloni 60-70 i čekaš da stigneš.Zato je Sce 1,0 relativno ok za naše uslove (koji će biti sve gori).E,sad,ko planira da juri od Atine do Hamburga svake nedelje,neka kupi nešto drugo.

MitarMrgulic

Već ima 0,9 tce sa fabričkim plinom. Prema cijenama, kupnja 1,0 sce pa ugradnja plinske instalacije, bi došla tu negdje, a gubi se fabrička garancija, tako da mislim kad već ima 0.9 tce da se baš ne isplati ići do Zemuna preko Pančeva :)

Veterinar

Hm, kod nas nema 0.9 tce sa fabr.plinom. Ja sam platio svog 9700, a sad je oko hiljadu evra skuplja verzija bez plinskog uređaja. Oko 9700 u Srbiji bi izašao 1.0 sa ugradnjom gasa uz gubitak garancije i u osnovnom nivou opreme. To je 1000 evra jeftinije od 0.9tce bez TNG uređaja.

Ima još jedna stvar, a to je da se 0.9 TCE motori sa i bez tng uređaja međusobno razlikuju, pa ne bih eksperimentisao sa ugradnjom plina u 0.9, nego bih pre u 1.0.

Verujem da nismo skrenuli sa teme, mada odosmo u upoređivanje...  :wave:

MitarMrgulic

Da, zaboravio sam da u Srbiji nema 0,9 sa plinskom instalacijom.

Čudi me da nema fabrička opcija za 1,0 sce sa plinom, ili su možda inžinjeri skontali da ne bi bio dobro rješenje.

Kod nas u BiH je Logan MCV 0,9 tce sa fabričkim LPG oko 10 000 eur, mada mislim da bi se mogao ispregovarati i malo jeftinije.

Kod nas motora 1.0 sce već ima prilično, pa ću pratiti ako negdje vidim na servisu ili sl. da je neko ugradio plin.

LeNgenda

Citat: saša61beograd poslato 06.01.2019. - 10:00
Recimo u četvrtoj sa oko 100 km/h uz prethodni zalet.Ili u trećoj sa 80-90 km/h.

Kao sa 1.4 MPI, i to pun gas cetvrtom da odrzi 100 km/h.

Razmazili su nas polovni turbodizeli, to je vrlo primetno.

Taj litras je sigurno potpuno upotrebljiv, samo se mora voziti i shvatiti na stari nacin.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

MitarMrgulic

Nakon 10 mjeseci eksploatacije i pređenih cca 9000 km, provjereno ulje na 1,0 sce, s obzirom da imam dosta režima hladne vožnje u ovim zimskim danima, jer mi je jutarnja i popodnevna relacija oko 5 km.

Uglavnom, ulje je negdje između polovine i maksimuma označenog na šipci za mjerenje, dosta je dobre boje i solidno izgleda...kad sam otvorio i povukao šipku, odmah ispod čepa ima malo traga "majoneze", odnosno taloga koji se stvara u hladnom režimu vožnje kada motor veći dio prometa radi bez radne temperature.

Za oko 2 mjeseca ići će prvi servis, vjerujem da će tada biti na oko 10-11 hiljada km. Servisni interval je propisan na 1 godinu ili 20 000 km, pa šta prije nastupi, a moj će biti negdje na 10-ak hiljada, što vjerujem da je dobro zbog kvalitete i trajnosti ulja.

dekiv68

Citat: Veterinar poslato 06.01.2019. - 10:53
Hm, kod nas nema 0.9 tce sa fabr.plinom. Ja sam platio svog 9700, a sad je oko hiljadu evra skuplja verzija bez plinskog uređaja. Oko 9700 u Srbiji bi izašao 1.0 sa ugradnjom gasa uz gubitak garancije i u osnovnom nivou opreme. To je 1000 evra jeftinije od 0.9tce bez TNG uređaja.

Ima još jedna stvar, a to je da se 0.9 TCE motori sa i bez tng uređaja međusobno razlikuju, pa ne bih eksperimentisao sa ugradnjom plina u 0.9, nego bih pre u 1.0.

Verujem da nismo skrenuli sa teme, mada odosmo u upoređivanje...  :wave:
Moj sa plinom i u opremi Life je koštao u aprilu 2016. 8.790e, sa 5 godina garancije i beskamatnim kreditom na 4 godine

kiconix


dekiv68

Sad se pripoveda.
Na žalost.

slavko_bgd

Citat: Veterinar poslato 06.01.2019. - 10:53
Ima još jedna stvar, a to je da se 0.9 TCE motori sa i bez tng uređaja međusobno razlikuju, pa ne bih eksperimentisao sa ugradnjom plina u 0.9, nego bih pre u 1.0.

Ja bih mirne duše ugradio plin u 0.9tCe bez plina. Sa 1.0 nema iskustava ali ne vidim da bi bio neki problem s motorom ako se ugradi i podesi kako treba. Jedino što su usisna grana i uopšte layout motora takvi da bi sama ugradnja bila teško mučenje...

Veterinar