Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

Aleksandar

Mitar objasnio.

Goran25

Meni je lično prijatnija vožnja u dizelu, zbog snage i ubrzanja koje imam, neuporedivo sa recimo Clio 4 1.2 ili Citroen C4 1.6 vtr benzincima koje sam pre toga vozio.

U svakom slučaju ti želim puno predjenih kilometara bez problema, za neka duža putovanja sa punim autom možda je bolja opcija Megane, pa kombinuj :wave:











Aleks

#242
Citat: MitarMrgulic poslato 31.10.2018. - 15:45...

Najugodniji režim za njega je krstarenje u 5-oj na oko 3000 obrtaja, tu je negdje na 90-95 kmh...

Citat: Aleksandar poslato 01.11.2018. - 08:30
Mitar objasnio.
Upravo tako. Još jedan dokaz tvrdnji da je taj motor idealan za isključivo gradsku i vožnju lokalnim putevima. Za auto put - nije.
Tokom letnje sezone,  krstarenje 90 na sat na AP E-75 je ravna samoubistvu.


Poređenje sa M3 dci kome najvše prija krstareća brzina 130-140, je pomalo...  a i tema nema naziv "Dacia 1.0 vs Megan 1.5." tako da je moj predlog da se vratimo realnijoj diskusiji o motoru 1.0sce.

Jos samo ovo:
Citat: MitarMrgulic poslato 01.11.2018. - 00:15


Kod ovih benzinaca, nema one ubojite kompresije diesela, koja ti trese volan, pedale, ručicu mjenjača, naročito u praznom hodu ali i pri nižim obrtajima...


Odvezi Megana do servisa,  vrlo verovatno imaš neki problem sa pumpom ili diznama čim tako loše radi.

Aleksandar

#243
Dragi forumaši,

Poređenje 1.0 SCe i 1.5 DCI je moje, subjektivno i odnosi se na vožnju zabitima istočne Bosne po kojima teško da se može voziti preko 90 Km/h. Ljudi su pisali o tome kakav je motor i ja ga jedino mogu porediti sa motorima koje sam vozio ili vozim (benzincem 1.4 , dizelima 1.5, 1.9 i 2.0).
Hebi ga, nemam autoputa (a kako stvari stoje i ovo malo regionalnih i lokalnih teško da će u boljem stanju biti) u krugu od 100 km. Sandero 1.0 SCE definitivno nije jurilica i mislim da mu je 120 Km/h plafon za neku udobnu vožnju tako da za onoga ko svakodnevno vozi par stotina kilometara autoputem (i ide 140+ km/h) i neće biti najbolji automobil.

Za mene i moje potrebe, za sada sasvim dovoljan motor i dobar automobil.

Gorane25, hvala na lijepim željama, javljam kako se ponaša kad pređe malo više...








MitarMrgulic

Alex,

Megan radi kao i prvog dana, comon rail je i manje trese od 1,9 tdi u  vw grupaciji, ali ipak znatno jače od 1,0 Sce.

I to je to, da ne idemo u  :offtopic:

szs

Što bi rekao J.J.Zmaj "svaki ciga svoga konja hvali"  :bonk:
Vozio sam i 3 cilindra benzinca (Toyota sa 1KR-DE) koji je daleko kultivisaniji u radu od 1.0 sce ali ni za njega ne bih mogao da kazem da je opušteniji za vožnju od ovog dci u Sanderu.
Sci definitivno dobar motorić ali nije ni po čemu za poredjenje sa dci sem po nazivnoj snazi.
Ako ti je u Meganu dci koji se ponaša tako kako pišeš, nešto definitivno  ne radi kako treba. Vrlo rado ću te pozvati u goste kad budeš u BG pa se uveri sam.
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

MitarMrgulic

Danas je Logan MCV 1,0 Sce, imao prvi "hard test", vožnje pod velikim teretom i opterećenjem.

Naime, punica je spremila zimnicu na selu, pa je sve trebalo transportovati u SA, a izbor je pao na najdražeg zeta (ima nas dvojica), zbog karavanskog auta i raspoloživosti vremena.

Zadnja klupa je oborena, natovareni krompir, jabuke, sirće itd. u količini od oko 200-250 kg, pa smo ona i ja iz Srebrenice sretno krenuli za Sarajevo.

Oko 150 km, uglavnom brdovitih balkanskih gudura, uspona i prevoja, ne osjeti se da nedostaje snage, jedino uzbrdo treba malo više zadržavati u 2-3 brzini, da bi se postigli solidni obrtaji i ubrzanje.

Nisu pale performanse u brzini, potrošnji (što me  je iznenadilo) i definitivno tvrdim da 1.0 Sce, na otvorenom putu, bez obzira na opterećenje, ne prelazi magičnu granicu od 5l /100 km, što je sasvim ok.

Iznenadilo me je i da pored opterećenosti, auto nije "leglo" niti pokazalo vidljivu opterećenost, a i upravljivost je bila sasvim ok.

Evo slike kako je to izgledalo :)



kiconix

Ko ima zeta ima i magarca.  :Smiley:
Pricam iz iskustva, a to je jedan od razloga sto ne vozim karavana.

Skined

Stigao sam do 2000 km. Za sada sam zadovoljan, kao da svaki put ide bolje nego prethodni. Primetio sam jedan problem. Naime nisam siguran šta se tačno dešava ali mi se dva put do sad dogodilo. Na hladan start mi se desi da kazaljka brzinomera počne da igra od 0-10 km/h jedno 2, 3 sekunde i prestane. Ima li neko predstavu šta može da bude?

Sent from my Pixel XL using Tapatalk


kiconix

Postavio si pitanje u drugoj temi.
Ovde nastavljamo o motoru 1.0.

MitarMrgulic

Druze Kico, dobar je, pali na minusima, samo zuji, inace, brzo postize radnu temperaturu, pa je grijanje aktivno već nakon 4-5 min.

Neki dan pogledah  na netu neku muzejsku postavu o Wartburgu. Cuveni 353 je '80-ih godina, imao 993 cm3, snagu oko 50 KS, a tezina Watrburg karavana (tourista) bila je oko tone (cca 990 kg)...

Odmah mi padoše na pamet kubikaža i težina mog Logan MCV, doduše on je 73 KS... Inače, ovaj Wartburgov omjer, kao i Sdi od 47 kW koji je prisutan čak u Oktavijama, dalo mi je nadu da ovaj motor nije preslab za ovu karoseriju, kad sam ga kupovao...

jasho

Evo el profesore postao dačista :jea:

I to sa 1.0 motorom, i napisao eleborat kao i obično :to:

http://motornaulja.blogspot.com/

MitarMrgulic

Vec je pozvan da se pridruzi forumu :)

jasho

#253
Od mene, doduše anonimno...  :friends:
p.s.
Sad videh Mitre da si ti to uradio i Veterinar, znači debelo kasnim :to:

Loganovac

#254
Ne mogu da provalim ko se ovde tripuje, vi ili ja. Da li pričamo o istom Stalkeru? Čovek je član ovog Foruma od 2009. I to kakav član!  :too:

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?action=profile;area=forumprofile;u=556

Koliko to ima Stalkera???

Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.