Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Za pocetak, proveri ventile.

Keka

Uci u softver i pogledati podesavanja i trenutna ocitavanja. Moguce da ne valja davac temperature na isparivacu (ili gde je vec).

Ako nemas softver, onda kod majstora.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mali.alen

Imam samo obd, ali s njim ne mogu očitat podešenja plinskog ecu. Najgore što se ne dešava uvijek pa onda ko za inat će bit sve ok kad odvezem kod majstora. a treba mi auto svaki dan

szs

Ako se dobro sećam temperatura motora koja je pominjana ovde na forumu je negde oko 30-40c
Slavko to zna najbolje svakako

Na OBD možeš da vidiš to koliko je c motor kada prebaci
Ako prebaci ranije...našao si problem
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

mali.alen

Super ideja. Morat ću probati na kojoj temp prebacuje. Jutros sam baš pratio. Prebacio je 10ak sekundi nakon paljenja, a nema šanse da se ugrijao za to vrijeme na 30 ili 40 stupnjeva.

slavko_bgd

Vrlo malo znači temperatura motora očitana OBD-om za temperaturu gasa koja je ključna za ispravan rad motora na gas. Isto važi i za pritisak gasa.
Drugo, uzrok gašenja motora pri prvom prebacivanju može biti gubitak gasa iz instalacije tokom dužeg stajanja.
Treće, nikakav podatak o ugrađenom gasnom uređaju, tako da se svodimo na nagađanje.

U DIY varijanti za ovaj simptom, ko se malo razume može sapunicom proveriti holendere na visokopritisnoj instalaciji i može dotegnuti šelne na gumenim crevima.
Sve ostalo je posao za specijalistu.

mali.alen

#441
Baš mi se to danas i desilo nakon što je auto stajao dva dana (cijeli vikend nije upaljen). Znači moguće da negdje curi plin. Podatke o uređaju ne znam jer sam ja kupio auto s već ugrađenim plinom. Evo tu nekih podataka o uređaju ako pomaže:

slavko_bgd

Ok. Isparivač/regulator pritiska "Tomasseto" verovatno At09, brzgaljke za gas "Valtek" i neki kompjuter koji svim tim upravlja.
Prvo proveriti spojeve: priključak cevi visokog pritiska na ulazu u isparivač, da se nije od vibracija otpustio. Zatim poklopac filtera gasa na isparivaču ( hromirani sa 3 vijka) , i tu ponekad hoće da pušta gas ako je dotrajao O-ring ispod njega. Zatim šelne i stanje creva za gas od isparivača do injektora. Sve se proverava nakon što je motor prebacio na gas pa zaustavljen. Ako je tu sve u redu - posao za specijalistu za dalje provere i intervencije.

mali.alen

Puno hvala na savjetima. Probat ću sam provjeriti koliko uspijem ako ne pomogne onda kod majstora

slavko_bgd

Nema na čemu, tu smo da pomognemo. Voleo bih da saznam kad se simptom otkloni šta je zapravo bio uzrok. Srećno sa popravkom!  :ziveli:

mali.alen

Javim kad otkrijem i popravim. Hvala

Bata83

Ja sam imao problem sa gasenjem Logana prolikom prebacivanja na plin,resen stelovanjem ventila. Posle se pojavilo gasenje u toku voznje tj. zaustavljanju na semaforu  i rece mi majstor da je neki pod pritisak (tako nesto)  u usisnoj grani i da zbog toga oce da se ugasi. Zadihtovao gumicu slilikonom (onim za motore) i ocistio ler motoric, kao rukom odneseno (kao da sam koristio akne intenziv formulu)

mali.alen

Naštelani ventili i za sad mi se čini da je problem riješen. Jučer i danas mi se nije nijednom ugasio. Nadam se da je to to

kiconix


VladaLuger

 Zanima me vase misljenje u vezi sistema L.R Omegas plus,ugradjen je 2011 god.otkazao je pre nekoliko dana isparivac 
(70 eura,nov KŠ "Bane"),a juna se blizi reatest sa zamenom boce naravno :-) e sad posto na sistemu evo punih skoro 10 god (130 000 km) nije menjano nista (dizne,isparivac...) ,samo naravno redovno filteri i jednom crevo, medjutim krenuli su problemi (isparivac),vredi li ulagati u taj sistem jos ili razgraditi,posto pojedini "majstori"savetuju da kad krene taj sistem da otkazuje nema svrhe ulagati jel je preskup,med dizna jedna  100 evrica ,jel moguce to ? Sta vi mislite,auto se sad ne koristi mnogo pa mi plin i nije neophodan,u dilemi sam  :ces: