Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

kovdejan

Možda je i računar otišao, ako ima neki ladan lem u njemu. Ako dijagnostika ne pokazuje problem, jedini je put da se naoružaš strpljenjem i da se menja deo po deo (na probu dok se ne dođe do neispravnog dela), a majstor dobru volju  i kompatabilne uređaje sa tvojim. Promeni MAP nekim polovnim ispravnim, pa probaš par dana. Ako je sve u redu, probaj sa zamenskim kompjuterom i tako redom dok se ne dođe do onoga što pravi problem.

Da je neko zapušenje u cevovodu, pretpostavljam da bi pravio problem i kad je hladan i kad se zagreje, ali sve je moguće.



slavko_bgd

Citat: dekiv68 poslato 13.05.2021. - 20:30
Pre par godina, kada je postojao problem sa kvalitetom plina imao sam dva puta isti problem. U ovoj temi su obrađeni svi slučajevi. Kako je auto bio u garantnom roku Reno Sava mi ih je besplatno rešio: prvi put sa zamenom, a drugi put sa demontažom i čišćenjem predmetnog ventila. Zbog tog problema kasnije su prestajali sa isporukom auta sa fabrički ugrađenim plinom u Srbiji.

Tako je. Zbog smole, katrana, asv(f)alta poreklom iz tng-a u enormno velikim količinama i u obliku koji do tada nije viđen, zaglavljivali su ventili na isparivaču (u nekim slučajevima čak i na multiventilima), blokirali su mehanizmi u isparivačima, zaglavljivale su plinske dizne i posledično izgorevali katalizatori na pojedinim vozilima. Proizvođač vozila je zbog toga pretrpeo veliku štetu ne svojom krivicom. Trpeli ste mnogo i vi vlasnici tada novih vozila u garanciji. U istom periodu su i autogas servisi ili prestajali da rade ili počeli da izbegavaju ugradnju plina u polovna vozila jer je i u tom "aftermarket" sektoru bilo mnogo problema.  Sve je počelo masovno u jesen 2016 i prestalo gotovo naglo negde između proleća i leta 2017 godine. U istom periodu u okruženju na identičnim vozilima niko nije imao nikakve probleme, dakle sigurno problem nisu bila vozila i uređaji u vozilima. Šta se zapravo dešavalo sa tng-om isključivo kod nas u tom periodu - verovatno da nikada nećemo saznati. Jer ako jedan SAT nije uspeo da istera tu priču na čistac i više nikada nisu pomenuli tu temu nakon emisije od 12.2.2017 godine, šta mi tu možemo?
Bilo, prošlo i ne ponovilo se. Idemo dalje.

Tehnika narodu!!!

:ziveli:

Batakole

Citao sam bas dosta tema sa slicnim problemom i uglavnom je bio problem senzor pritiska/temperature i elektromagnetni ventil, jos nisam procitao da je nekom crkao ecu pa se nadam da nije i ovaj

Batakole

Posle pet praznjenja i punjenja rezervoara gas mislim da sam bar donekle locirao problem. Vozim normalno, redovno prebacuje na gas dok ne potrosi oko 25l, upali se crvena dioda na pumpi dopunim rezervoar koliko ventil dozvoli krenem i pistanje ne prebacuje na plin i tako ce dan dok ne ostavim auto 8-10h na parkingu. Nakon toga auto radi normalno, redovno prebacuje na plin bez problema i tako opet do sledeceg punjenja rezervoara u opet ista prica. Obratio sam paznju kad normalno radi cuje se iz boce jedan klik pa posle 30-60 sec drugi i prebaci na gas. Posle punjenja boce cuje se jedan klik i odmah pocinje pistanje i ne prebacuje na plin. Po svemu sudeci problem je mozda u boci, ventil ili plovak koji se poremete prilikom tocenja gasa i posle 8-10h se vrati i normalno radi. Jos nigde nisam nasao slican problem vetovatno cu tako voziti do reatesta i zamene boce i ventila jer izmedju punjenja boce sve normalno radi i nema veze sa kvalitetetom plina

Zoran

Meni to liči na zaleđivanje boce,kada sonda nije postavljena u pravi položaj da uzima tečni fazu do kraja
Sam svoj gazda - vazda.

Batakole

Da li moze tako da se koristi boca, mozda nije sigurna za koriscenje. Ne znam o bocama za tng bas nista mislio sam de je isti princip kao svaki drugi rezervoar da li neko moze da objasni kako radi i sta tera tecni gas kroz cevi do isparivaca

Zoran

Jeste, sigurna je  . Pritisak gasne faze, tjera tečnu fazu do isparivača .
Sam svoj gazda - vazda.

Batakole

Pozdrav svima nisam se dugo javljao problem koji sam imao je definitivno bio zbog boce i ventila. Nakon par sipanja na molu vise nisam imao problema sa prebacivanjem i pistanjem osim kada je boca pri kraju ali tada je dovoljno da ugasim auto i ponovo upalim tada normalno prebaci. Nema vise pistanja i cekanja po 12h i slicno sve normalno radi. Nadam se da ce nekom biti od pomoci moje iskustvo

Veterinar

 :to:  Nadam se da poteškoće neće da se ponove nastupom jako hladnih dana.

Silvio1

Pozdrav.
Trebao bih pomoć, u pitanju je ,,Dacia Stepway", motor 90tce, 2016, tijekom prošlog ljeta naknadno ugrađen Lovato . Problemi su počeli odmah nakon ugradnje, kad radi na plin, trza, ne radi dobro,  sve češće kao da ugasi jedan cilindar i  pali check engine lampicu (bome i ostale lampice se popale) Auto je bio više puta kod majstora koji je plin ugradio, češka se po glavi i kaže da ne zna što je.   Po savjetima majstora zamijenjene sviječice, bombina 3 cilindra. Ja se spajao na plinski uređaj  Lovato, grešaka nema, sve OK, OBDII scanner nađe greške P0300, P0303 i P0313. Ako netko ima ideju molim da javi, ubi me više  taj auto.
PS
Nekog pravila kad se desi problem nema, no kao da najčešće ugasi cilindar pri većem usponu ili nekom većem opterećenu.   

Loganovac

Nije da volim da ljudima stajem na žulj, ali ne ubi tebe auto nego izbor majstora za ugradnju plinskog uređaja. Verovatno i uređaja. Ako majstor ne zna šta mu je??????
Greške koje si video ukazuju na "missfire", s obzirom da na benzin radi besprekorno, da su menjane svećice, bombina itd. najverovatnije jer nema goriva kad radi na gas. Zašto nema goriva, morao bi plinaš da pronađe. Da li su dizne, plinski računar ili nešto treće, njegova je odgovornost.

Zanima me kako si došao do Lovato opcije za TCe motor, po preporuci ili...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Silvio1

Odabir majstora  :bonk:, do sada mi je složio 3 auta sa plinom (BRC i Stag) besprijekorno rade svaki preko 100.00 km, sad sa Lovatom (sve je Lovato, dizne, isparivač...), krš i lom. 
Znam da si je majstor dao truda, čak ga je vozio u regionalni Renault servis, sve OK s motorom i strujom.
Da na benzin radi dobro, samo plin radi probleme, što se tiče postavki Lovato računala (mape) siguran da majstor zna što radi.
Jasno mi je da kombinacija 90 tce i Lovato radi problem, ako netko zna, bio bih zahvalan da javi. (da se menja npr. isparivač, dizne....)       

Keka

Siromasna smesa i zbog toga missfire.

Postoje tri opcije.

1) Majstor da u nekom roku od npr 7 dana napravi kako treba ili vrati novac.

2) Da se sve povadi i vrati u prvobitno stanje ili da se povadi i stavi drugi uredjaj.

3) Da se promeni majstor.

Vise ce reci Slavko.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavko_bgd

Hm...vrlo je nezahvalno davati bilo kakvo mišljenje ili savet "na neviđeno" bez uvida u vozilo, uređaj, ugradnju, podešavanja. Ja bih za sada dao šansu opciji 1) .

Zoran

Jeli ventil na boci odvijen do kraja?
Sam svoj gazda - vazda.