Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Danas posle dvadesetak kilometara laganica vožnje, motor potpuno ugrejan, u jednom trenutku patosiram gas da preteknem auto ispred sebe, kad ono zapišti i prebaci na benzin. Bez trzaja ili bilo kakvih drugih posledica. Gasa u rezervoaru ima najmanje 12-15 litara. Prebacim prekidač na benzin pa posle nekoliko sekundi vratim na plin. Nikakvih problema do kraja dana, doduše bez novog patosiranja pedale gasa. Znam šta može da bude, samo prijavljujem.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

Sad gledam vremensku prognozu, brzo će se to popraviti  :Smiley:

jasho

Slično iskustvo za vikend ulazak sa naplatne rampe Požarevac ka BGD, pre islaska na AP prebacio na gas ali je trznuo, pa sam ga ja ručno isključio jer motor nije bio u potpunosti zagrejan, reko uključiću ga na autoputu i tako ga ja uključim brzina 120km, ali on ne prebacuje na TNG samo blinka žuta lampica da će da prebaci, tako sam vozio do isključenja za Mladenovac, kako sam se isključio, smanjio brzinu i prebacio u niži prenos pre same naplatne rampe regularno bez ikakvog trzaja prebaci na tng, srećom sipao pre toga beMzina za 1000 din  :fiju:

slavko_bgd

Ne prebacuje na gas ako je opterećenje motora iznad setovane granice, što je najverovatnije bilo tokom vožnje autoputem. Poznat simptom. A sledeći put kad se vidimo napomeni mi za simptom trzanja pri prvom zimskom prelasku na gas, da vidim da li mogu softverski da ti to "popeglam". Ako može. cena te usluge je standardna: širok osmeh i stisak ruke :)  :ziveli:

jasho


Bata83

#410
Posto je i meni jutros u toku voznje iz cistog mira  poceo da pisti i nije hteo vise da prebaci na plin a kasnije crkao osigurac.Posle zamene prebacio na plin ali jedva isao i trzao dok nije opet otisao osigurac, odlucio sam da menjam plinski racunar i sta je vezano uz njega. Interesuje me da li neko ima iskustvo sa AC Stag Q-Box plus (14 000rsd) ili AC Stag 200 GoFast (10500 rsd)

Veterinar

Nisam 100 % siguran, ali prilično sam ubedjen da sam u Stepwayu imao Stag200. Presao sam oko 100000km sa njim pre prodaje bez problema. Postoje bolje verzije, ali pisem kako je bilo.

Aleksabgd

AC go fast 200 radi bez ikakvih problema kod mene već 25000km. Pre toga sam koristio  Stag 200 u drugim kolimasa kojim sam presao bez ikakvih problema oko 90.000km.

slavko_bgd

Citat: Bata83 poslato 11.01.2019. - 20:07
Posto je i meni jutros u toku voznje iz cistog mira  poceo da pisti i nije hteo vise da prebaci na plin a kasnije crkao osigurac.Posle zamene prebacio na plin ali jedva isao i trzao dok nije opet otisao osigurac, odlucio sam da menjam plinski racunar i sta je vezano uz njega. Interesuje me da li neko ima iskustvo sa AC Stag Q-Box plus (14 000rsd) ili AC Stag 200 GoFast (10500 rsd)

Ja bih prvo proverio zašto pregoreva osigurač i ne bih u startu bacao novac na novi računar i naravno kompletnu novu instalaciju ako računar nije identičan prethodnom. A može da pregoreva ili zbog kvara neke komponente (na primer namotaj neke od brizgaljki) ili što je mnogo češće zbog električne instalacije (kratak spoj u nekom od izlaznih strujnih krugova). Poenta je naći i otkloniti uzrok kvara.

Stag 200 Go Fast je sasvim OK, Q-box Plus sam imao prilike da detaljno testiram na svom automobilu i smem da kažem da je u svom cenovnom rangu odličan. Ako se uporede ova dva, Go Fast je "retard friendly", zato ga verovatno uz nisku cenu majstori obožavaju.  Zajedničko za oba je da mnogo bolje rezultate postižu kada se upare sa kvalitetnim diznama ali se tada izjednačavaju sa cenom sa kvalitetnijim kompletima čiji računari imaju mnogo bolje performanse ( bolji softver, bolji hardver, bolji odziv motora,  bolje strategije podešavanja, manja potrošnja plina, potpunija i detaljnija dijagnostika itd). Osnovna prednost Staga je što su softver i dokumentacija još uvek "open source"(otključani, javni, nema licence i slično), delovi su relativno jeftini i svi živi ih rade.  Ovi "skupi" su zaključani iz razloga da bi ovim "jeftinima" onemogućili ili bar što više otežali kopiranje a svakako da bi se onemogućilo neovlašćeno "čačkanje i prčkanje" zbog mogućih posledica po uređaj, motor i vozilo u celini.

Bata83

Bio sam pre nove godine kod majstora Kine (gunduliceva-ns) posto je poceo da crkava osigurac, "pregledao" sve i na diagnostici greska na el. ventilu kod motora. Zamenjen ventil i radilo 2-3 dana i opet isto, oteram i Kina mi kaze crko racunar, kada  sam dosao kuci skinem racunar i podignem ga sto je vislje moglo posto je bio naslonjen na creva od grejanja, inace je zasrafljen na plastiku sto pokriva releje  kod aku.  Posle cackanja radio 15 dana bez problema. Otici cu jos kod majstora Dore posto je covek ipak doktor za te stvari.

Bata83

Problem je bio u dizni koja je pravila kratak spoj,zamenjene dizne,gasni racunar sa instalacijom , prekidac u kabini,sva gasna creva i filteri. Sve upakovano pedantno i uredno, auto bolje povlaci pri gradskoj voznji.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Raja

Citat: Bata83 poslato 22.01.2019. - 17:52
Problem je bio u dizni koja je pravila kratak spoj,zamenjene dizne,gasni racunar sa instalacijom , prekidac u kabini,sva gasna creva i filteri. Sve upakovano pedantno i uredno, auto bolje povlaci pri gradskoj voznji.

Je l' polovno ili novo?

Bata83

Naravno novo, kada sam poceo da menjam onda neka ide sve.

vladimiris

Primetio sam vec nekoliko dana unazad prebaci na plin uz nesto jaci trzaj nego obicno, pri cemu jasno cujem zvuk da je prebacio na plin. Ubrzo nakon toga primetim da lampica zelena pocinje da treperi, zbog cega ne znam da li vozim na plin i na benzin, i naravno u cemu je problem. Osim toga bio prekjuce na redovnom servisu zamenjeni filteri tecne i gasne faze posle oko 30.000 km, i cak su bili u dobrom stanju obzirom na kilometrazu. Prikljucen na dijagnostiku sve Ok. Napomenuo sam majstoru, ali mi nije bio siguran gd eje problem, tim pre sto je kod majstora sasvim normalno radio. Plinski uredjac Ac Tomaseto, boca Atiker, ugradjen 2011. godine, presao od tada gotovo 100.000 km, bez problema uz povremenu zamenu filtera i samo jednom zamenu svih dizni pre jedno 25.000 km.