Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

slavko_bgd

Isparivač se reparira ili se menja. Trik je u tome što najmasovniji AT09 ( "Tomasetto") isparivač nema takav response i stabilnost pritiska kao što ga imaju LI02 i novi LI10/LI12.
Preporuka Landirenza za LI02 je 100kkm za reparaciju, obično problemi počinju iznad te kilometraže kada i jeste vreme za remont. Uradio sam ih bezbroj i nijedan dva puta. 
Dizne po komadu koštaju 55€ i traju i do 200+ hiljada kilometara. Ja ih već treći put stavljam na treći auto koji imam sa poljskom elektronikom da bi se to iole moglo "uterati da radi" .
Danas imamo način i tehologiju da dizne operemo i da ih ne menjamo ako su mehanički ispravne a natopljene smolom iz gasa.

Dok radi, dok je ispravan - taj uređaj radi perfektno i ne treba ga dirati. Ako se pokvari, posavetovati se sa lekarom ili farmaceutom. Davati bilo kakve prognoze da li će se kvariti ili neće je nezahvalno i nesvrsishodno.
Skidati ispravan uređaj, platiti komplet atest za skidanje uređaja, platiti pre toga skidanje uređaja, krpiti rupe na braniku, ležištu rez.točka, usisnoj grani, spajati creva za antifrizi i posle toga voziti na duplo skuplji benzin?

Pa ok. Neko mora da troši i taj benzin, zar ne?

VladaLuger

Hvala Slavko bgd,razmislicu jos,mozda i odradim taj isparivac i produzim atest. U Boru i okolini je problem sto ovaj sistem niko ne radi,nemaju dijagnostiku,najblizi mi je Krusevac koji je i ugradio. Oni su mi rekli da taj isparivac ne remontuju vec samo nov. Do juna ima vremena za konacnu odluku  :nami:

slavko_bgd

Nema na čemu. Landirenzo održava bivši kolega u Kragujevcu, pa kome treba kontakt i odgovara Kragujevac, slobodno neka traži.

Batakole

Pozdrav svima imam hitan slucaj, u pitanju je dacia sanderi 1.2 16v sa fabricki ugradjenim landirenzo gasom. Danas nakon malo duze voznje ugasim auto i nakon pet minuta upalim auto ali tada pocinje pistanje i ne moze da se prebaci na plin. Zvao sam tri majstora i svi imaju drugu pricu, od toga da je otisao ecu za plin, do dizni i elektromgnetnog ventila koji se zaplja pa ne pusta plin u isparivac. U Reno savi isto kazu da je u pitanju taj ventil. Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio. Hitno mi je jer mi brzo istice registracija

Loganovac

#454
Nije hitno, možeš da ga voziš na benzin bez problema. Pisali smo dosta o tome, vrag bi ga znao šta sve može da bude problem, činjenica je da sistem ne vidi dovoljan pritisak u gasnom railu. Da li je davač pritiska ili je stvarno nizak pritisak... Ako je stvarno nizak, možda ne valja isparivač, zaprljani filtri, ventil... Ne verujem da dizne imaju veze sa tim.  :ne:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dekiv68

Pre par godina, kada je postojao problem sa kvalitetom plina imao sam dva puta isti problem. U ovoj temi su obrađeni svi slučajevi. Kako je auto bio u garantnom roku Reno Sava mi ih je besplatno rešio: prvi put sa zamenom, a drugi put sa demontažom i čišćenjem predmetnog ventila. Zbog tog problema kasnije su prestajali sa isporukom auta sa fabrički ugrađenim plinom u Srbiji.
Da li ti auto ima start&stop sistem?

Batakole

Posle prepodnevne voznje parkirao auto, veceras krenuo u prodavnicu i uznenadjenje, auto normalno radi prebacuje na plin i tako par puta sto znaci da se problem javlja samo ako je auto bas dobro zagrejan ,kad se ohladio sve ok. Negde na forumu sam procitao da su to simptomi tog ventila, videcu dalje sta ce se desavati ali svakako mora do majstora a i da ne sipam gas na knezu mozda je i do toga

Bata83

Samo da ti majstor ne ocisti ventil kao meni, posle nekog vremena skontal da se ne cije kliktanje iz ventila. Rastavim ventil kad ono lola izvadila deo sto ga modize i spusta el. spulna.

Veterinar

#458
Čest slučaj sa pistanjem. Meni se nije dešavalo dugo (mozda ne vremenski, ali bar 50000km nijednom), a onda sam sipao na nekoj "no name" pumpi i za dva dana imao sekiraciju.
Bilo je na forumu puno pisanja na tu temu. Čišćenje elektroventila na isparivacu je kod mene resilo problem. Ostali razlozi nemogućnosti da prebaci rad na plin nisu bili praceni dugotrajnim pustanjem (npr. samostalno prebacivanje na benzin ako dam gas kada nema mnogo plina u rezervoaru (i hladno je vreme)). U mom slučaju je pistanje bilo najčešće prisutno kada bi se motor delimično ili potpuno ohladio, a ne kada je vruc.

Svaka konsultacija sa clanom Slavko_bgd je bila od koristi, kao i susreti sa njim.

dekiv68

#459
Citat: Batakole poslato 13.05.2021. - 20:58
Posle prepodnevne voznje parkirao auto, veceras krenuo u prodavnicu i uznenadjenje, auto normalno radi prebacuje na plin i tako par puta sto znaci da se problem javlja samo ako je auto bas dobro zagrejan ,kad se ohladio sve ok.
I meni kao kod Veterinara problem se više iskazivao kod hladnog motora. Kad bi se motor dobro zagrejao prebacivao je na plin, jer se, neželjeni, propilen u plinu (koji je karamelizovao i blokirao EM ventil) topio na visokoj temperaturi.

slavko_bgd

Citat: Batakole poslato 13.05.2021. - 20:58
Posle prepodnevne voznje parkirao auto, veceras krenuo u prodavnicu i uznenadjenje, auto normalno radi prebacuje na plin i tako par puta sto znaci da se problem javlja samo ako je auto bas dobro zagrejan ,kad se ohladio sve ok. Negde na forumu sam procitao da su to simptomi tog ventila, videcu dalje sta ce se desavati ali svakako mora do majstora a i da ne sipam gas na knezu mozda je i do toga

To nisu simptomi samo tog ventila da na plin prebacije hladan a da neće da prebaci kad je baš dobro zagrejan. Treba da se odradi dijagnostika da se ne bi nagađalo i pogađalo. Obzirom da je reč o fabričkom uređaju, dijagnostiku može da odradi svaki ovlašćeni ili specijalizovani Renault/Dacia odnosno Landirenzo servis.
Pa kada se postavi tačna dijagnoza, onda se odlučuje o rešenju.

Batakole

Dopunio sam rezervoar na Moli i danas normalno prebacuje,bio sam kod Slavka dijagnostika pokazala da je sve ok, verovatno bio mehanicki problem sa prljavstinom u gasu. Hvala svima na pomoci

Batakole

Opet se desio problem da ne prebaci na gas ,presao sam 315km ,rezervoar bio pun , lampuca pokazuje da se ispraznio sto mi je bilo cudni jer bi trebao da ima jos plina. Odem na pumpu i stane samo 24,5l, a boca bi trebalo da je je od 40l a stane oko 32l. Da li neko zna koja je boca u sanderu jer ako je 40l onda nije u redu plovak ili ventil jer kad potrosi 25l lampica pocrveni, zapisti i prebaci na benzin.

kovdejan

Proveri MAP senzor ili kako se to već zove. Možda zeza neki kontakt kad se dobro ugreje. Nek ti stave zamenski privremeno ako imaju, pa ako je do njega problem neka promene? Slične probleme sam imao i ja, ali je dijagnostika odma pokazala da je senzor u kvaru.

Batakole

Problem je sto dijagnostika nije pokazala bilo kakvu gresku, a uredjaj neko vreme radi ispravno pa pocne da zeza i tako u krug. Boca od 40l se puni samo do 25l,  pokazivac za gas u kabini kad dam kontakt samo svetli narandzasta dioda, kad je sve u redu pokazuje koliko ima gasa i svetli narandzasta i blinka zelena dok ne prebaci na gas. Kao da ecu uopste ne vidi bocu i plin u njoj, neki senzor pretpostavljam,jedino senzor moze tako da se ponasa cas radi cas ne radi