Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

bocca

Pa svakako piše da cena nije fiksna. Jedino ako nije ona "Kia" fora, za keš može popust a za beskamatni kredit je puna cena!

Veterinar

#901
Cena uvek moze dole. Ja bih licno gledao i dalje oglase.
Zašto i kojom logikom? Pa, za 1000 evra vise se dobije registrovan auto, tek razradjen, pod garancijom, a bez ulaganja. Meni lično ne bi bilo bitno što nije dci.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17876054/dacia-logan-essential-10-sce-75?ref=search-normal&position_ref=13

Ovo je samo primera radi, ali krenimo od cene registracije, zamene seta kvacila i velikog servisa, preko dva seta guma, pa do sitnica kao što su stanja metlica brisača.  :ne:

Keka

Bez ikakve dileme i diskusije beli Logan.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

#903
Uvek je pitanje šta je realna cena. Svi bismo voleli da kupimo odličan auto što povoljnije, a prodamo dotrajao što bolje. Danas sam prodao auto, pisao sam o tome, ali da vidimo šta je realnost.
Ljudi gaje predrasude i dalje prema motoru od 898ccm. U toku mesec dana oglašavanja automobila dvadesetak ljudi me je pitalo da li je navedena kubikaža greška, da li "to ide", može li sa klimom da se pokrene...
Ljudi gaje predrasude prema Daciji. Manje, ali gaje. I dalje će u proseku želeti da za isti novac kupe Megana četiri godine starijeg bez sigurne istorije korišćenja.
Ljudi vole kada postoji seervisna knjižica. Ništa novo, ali imam drugare koji ne daju knjižicu da se ispečatira, iako je imaju. Zaborave ili im je svejedno, ali kupcu nije.

  Auto koji sam prodao je kupljen nov po sniženoj ceni za 9700 evra. Postavio sam  bočne vetrobrane, ugradio šapa sistem, uneo još korisnih sitnica i najredovnije održavao. Imao je oštećenja spolja, estetska, zbog kojih je umanjena cena, što je kompenzovano odštetama. Prodat je, tek registrovan, za 5000 evra. Kupac je bio normalan, poklonio sam mu set guma na felnama da mu dobro služe. Uz strpljenje verujem da je mogao da se proda za 300-400 evra više. Više od toga bi bilo nerealno da se očekuje. Dve štete su nastale otkako je oglas dat.  :doh: Kako sam dobio odštetu od osiguravajuće kuće, kao i plaćanje štete na licu mesta od strane drugih lica koja su mi činila štetu u saobraćaju, koje sam uštedeo, suma novca za investiciju u naredni automobil je 5650 evra. Ako se uzme u obzir da sam nov auto platio (i pored "Šape" i sl.) manje od 10000 evra, a da sam 5650 evra sačuvao nakon 147000 pređenih kilometara, mislim da je Dacija svoj zadatak odradila fantastično u smislu dobrog držanja cene.

pedjadriver

Hteo bih samo da kažem nešto o predrasudama.
Puna 2 meseca sam tražio Sandero Stepway, i 4 automobila po mom kriterijumu su izmakla brzom prodajom u roku od 2-3 dana, nedovoljno i da se organizujem sa majstorom ili bankom.
Na oglasima opstaju samo oni sa jačom cenom, oni realni odu za kratko vreme.
Hvala mom prodavcu na korektnosti i doslednosti.
Felicia 1996 - Xsara 2001 - Stepway 2018

Cmok

#905
Identicno iskustvo sam imao kad sam trazio Stepway-a da kupim prosle godine i dok sam gledao polovne prije nego sam odlucio da uzmem novoga.
Svi polovni su odolazili u roku od par dana a pregledao sam oglase za cijelu BiH.

Primjetio sam takodje da ih na cestama vidim sve cesce i u mnogostruko vecem boju nego tipa prije godinu dana.

dekiv68

Vet, da li bi mogao da uporediš sve Dačije koje si posedovao (Logan 1.5 dci, Sandero Stepway 1.6,  Logan MCV 0.9 TNG, Sandero 1.2, Lodgy 1.6 8v TNG) u odnosu najbolje za uloženi novac. Koji auto i pripadajući motor je best buy, po tvom mišljenju?

Veterinar

#907
Logan prve generacije, 1.5 dci - uživao sam u vožnji, ali taj motor ne bih ponovo kupio. Imao sam skup kvar. Kupljen je auto za oko 9300 evra, bez klime. Prodat je nakon šest godina u potpuno ispravnom stanju sa nepunih 160000km za 3300 evra (isti dan kad je postavljen oglas). Vlasnik kasnije nije imao kvarova, auto je prešao preko 350000km.
Stepway prve generacije 1.6 MPI - u motor je ugrađen TNG uređaj naknadno. Jednostavan motor, uz plin za svaku preporuku. Kupljen je za oko 9500 evra, prodat je sa oko 135000km nakon šest godina za 4000 evra (istog dana kad je postavljen oglas) . Vlasnik je taksista iz Arilja, nije imao komplikacije, ima preko 350000km na satu.
Sandero 1.2 - jednostavan motor. Kupio sam ga kao tri godine starog sa oko 140000km na satu za oko 4600 evra. Mislim da sam ga kupio isti dan kad je postavljen oglas od strane "Kompresora". Uložio sam u njega jedan mali servis i akumulator za godinu i po koliko je bio kod nas. Idealan za grad, za nas u to vreme mali kao drugi auto zbog privatne situacije i poslovnih obaveza. Menjan za Lodgy 1.6, u toj zameni sam dobio za njega više nego što sam ga platio.
Lodgy 1.6 TNG - jednostavan motor, mali troškovi održavanja. Ako se uzme u obzir ponuđena cena Sandera prilikom zamene, platio sam ga 6500 evra kao tri i po godine starog. Zadržao novi akumulator iz Sandera u dogovoru sa bivšim vlasnikom Lodgija. Za nepune tri godine koliko je kod nas, samo dva mala servisa od troškova. Idealan za veliku porodicu, više mi odgovara nego Logan MCV. Potrošnja plina je oko 9l/100km, uglavnom podrazumeva klimu i/ili krovni kofer, što je fantastično.
Logan MCV 0.9 tCe TNG - kupljen za 9700 evra nov (9910 sa Šapa sistemom), prodat nakon pet godina (odlično stanje enterijera, motora, menjača, sa vidljivim tragovima korišćenja spolja), sa 147000km, za 5000 evra. Povoljna registracija, povoljno održavanje mimo ovlašćenih servisa, najbolji osećaj u vožnji, najmanja potrošnja. Best buy svakako.

Gotovo sve cene koje sam naveo nisu realne.
Novi Logan MCV sa plinom za 9700!? Zato sam ga kupio, iskoristio sam tu priliku.
Tri godine star Sandero 4600? Tri i po godine star Lodgy za 6500!? Prilike.
Opet, svaki auto koji je bio kod mene otišao je u ruke kupca koji je mogao zadovoljno da trlja ruke. Verujem da je svaki u momentu oglašavanja bio best buy u odnosu na sve druge koji su bili u tom momentu u oglasima, ako se posmatra odnos cene i onoga u kakvom stanju se taj auto nudi.
Primer: kad sam oglasio prodaju Logana MCV, u tom momentu, ako bi se u pretrazi polovnjaka selektovali "prvi vlasnik, auto mlađi od 2015. (on je bio 2016.), ispod 5500 evra, ispod 150000km, kupljen nov u Srbiji, servisna knjižica, benzin+plin, klima uređaj, nije havarisan" - Logan je bio jedini. Jedini u celoj Srbiji. Zato je bio best buy za onoga ko ga je kupio.

saša61beograd

#908
Au,kakva analiza!Ti si baš majstor i poznavalac za ovu problematiku.Tebe bi Reno-Dačija Srbija trebalo da zaposli kao konsultanta.Pa da im tamo lepo objasniš kako i zašto propada brend Dačija na našem tržištu,kada si posle svega kupio Škodu.I neka si i ja bih isto.

kiconix

Nisi ti razumeo nista.
Nit brand propada nit je izbor bila Skoda.
Da je bila Dacija za te pare i to godiste, Veterinar bi je kupio.
Dakle, ponuda je bila, uzmi ili ostavi, a takva ponuda se ne odbija.

Zoran

Ovo meni liči na temu :"Dacia nije što je bila, čime je zamijeniti"?
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

Nije bas tako. Da kupujem nov auto, to bi bila Dacija. Da kupujem polovan, takodje. Ovo je bio splet okolnosti.
Da prodajem Dacije, prodao bih duplo više nego najbolji prodavac u Srbiji. Ne zato što znam, nego zato što oni ne umeju, a ne trude se.

kiconix

Dacija je sigurno bolja nego 2007 kad sam je ja kupio.
Cene se ne svidjaju nikome, pa ni meni.
Da propada, daleko od toga.
Dzaba se sekirate, izbor postoji.

MitarMrgulic

#913
Vet,
Kakav si problem imao na Loganu 1,5 dci?

U svakom slučaju, vidim da je kod većine auta, nakon pređenih cca 130- 150 000 km, cijena bila negdje oko 1/2 novoga, što je prilično ok.

Vidim da si najviše "izgubio" na dieselu, koji je otišao otprilike za 1/3 cijene, što mi nije baš neka tržišna logika, ali ovo je Balkan :)

Veterinar

Modeli dci od 65 ks su imali Delphi sistem ubrizgavanja, opiljci iz pumpe visokog pritiska bi napravili problem sa diznama. Mislim da je kasnije taj sistem bio Siemensov i da nije bilo takvih problema. Vise od toga bi mogli da kažu majstori, ali bilo je tema o tome...