Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Citat: Zoran poslato 03.03.2022. - 17:32
Jeli riješena potrošnja ulja na tim 1.3 motorima?

Ne postoji takav problem na 1.3.

bocca

Moram dati mali uvod.
Radim za jednu semensku kuću ali kao spoljni saradnik tj svojim vozilom. Zbog tog posla imam kuku na kolima i Stema autoprikolicu. Dolaskom novog menadžmenta počele su razne nove filozofije a jedna od njih je da svi promoteri treba da imaju radno vozilo, da kažem teretno, za prevoz vreća kukuruza u cilju smanjenja povrata. Prikolica se ne uklapa, vozilo mora biti iz koncepta Caddy ili Kangoo i slični, ne mogu ni karavani. Kola kupujemo od svojih para tj ulažemo u sebe, a kompanija će pomoći sa 1000e za šta god da se odlučimo (može i sa 5 sedišta).
Zašto u ovoj temi ovo pišem? Vozila tog tipa su posebno izraubovana i ima jako loših primeraka. Ja na kraju kupio još jednu Dačiju. Radi se o Loganu mcv, minivan, 2011. godište, 1.6 benzin, 87ks, ugrađen plin 2020. uvezen u Srbiju 2018. registrovan do kraja juna. Boja metalik, svetlo srebrna, od opreme nema baš ništa. Cena 3000e! Nakon pregleda kod mog majstora konstatovano je da je u dobrom stanju. Potrudiću se da proverim istoriju za prvih sedam godina. I tako. Laku noć.

Veterinar

 :to:   Koliko je presao?

@Silent
Moj izbor bi bio 1.3.

bocca

Pa to i nisam napisao jer nisam baš siguran u tačnost. Uvezen je 2018. sa 113000km. To ću pokušati da proverim, mada je sad svakako kasno. Sada ima 132500km i tih 20000km od kad je kupljen je sigurno tako.
Što se tiče malo ozbiljnijih kupovina tj Dastera i ja glasam za 1.3 benzin. Veliki razlog je i lepota automobila i oprema.

Zoran

Čestitam, dobro si uradio.
Sretan posao .
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

Citat: bocca poslato 04.03.2022. - 06:11
Pa to i nisam napisao jer nisam baš siguran u tačnost. Uvezen je 2018. sa 113000km. To ću pokušati da proverim, mada je sad svakako kasno. Sada ima 132500km i tih 20000km od kad je kupljen je sigurno tako.
Što se tiče malo ozbiljnijih kupovina tj Dastera i ja glasam za 1.3 benzin. Veliki razlog je i lepota automobila i oprema.
Ako sam dobro shvatio,ti sad imaš jednog Stepveja i MCV-a sa istim motorom i mehanikom,jedan za posao,jedan za sebe.Mislim da si odlično izabrao.Oprema,lepota i prethodna istorija MCV-a su nebitni.Proveri da li mu treba veliki servis, navali na posao i srećno.

bocca

Tako nekako. Sa Stepway-om i prikolicom sam uspevao da spojim i posao i porodicu ali novi menadžment ima neke "posebne" vizije. Do daljnjeg moram ostati na dva vozila zato što novi Logan mcv nema klimu. Ipak,uz kompanijski dodatak od 1000e mene Logan mcv izađe 2000e a kad prestane potreba za tim vozilom iskreno se nadam da ga za te pare mogu uvek prodati. A veliki servis je urađen pri kupovini prethodnog vlasnika 2018., pre 20000km, a mali pre 6000km. Nadam se da će to biti jedno dobro radno vozilo. Živeli!!!

silent

Био сам јуче до Компресора, Дастер 1.3 продат и то у року од пар дана пошто се појавио :) А био је стварно добра понуда, пуно опреме и мала километража.

Овај други дизел, не знам шта да кажем, ја као лаик сам приметио да му је моторни простор прилично блатњав, претпостављам да је доста провео на терену. Иначе, продавац ми каже, сви ти 4х4 Дастери су од фирми које их нису баш мазиле, е сад зависи како и колико која, може да се задеси неки мало мање измучен примерак.

Veterinar


Veterinar

Citat: Veterinar poslato 11.10.2021. - 23:29
Lodgy 1.6 TNG - jednostavan motor, mali troškovi održavanja. Ako se uzme u obzir ponuđena cena Sandera prilikom zamene, platio sam ga 6500 evra kao tri i po godine starog. Zadržao novi akumulator iz Sandera u dogovoru sa bivšim vlasnikom Lodgija. Za nepune tri godine koliko je kod nas, samo dva mala servisa od troškova. Idealan za veliku porodicu, više mi odgovara nego Logan MCV. Potrošnja plina je oko 9l/100km, uglavnom podrazumeva klimu i/ili krovni kofer, što je fantastično.

  Sedam godina star Lodgy, 95000km, plinski uređaj, klima, sedam sedišta, prodat je za 6000 evra. Nije stigao do oglasa, moja musterija je pitala za koliko bih ga dao i kupio ga je bez pogađanja. Dobio sam jednu istu (sestra od tetke, meni jedan od najdražih likova) i jednu veću ponudu gotovo istovremeno, ali reč je reč i dogovor je dogovor. Da je stavljen u oglase, bio bi prodat za oko 6500-6700 evra, verujem, jer ne postoji u Srbiji povoljniji a bolji Lodgy, trenutno. Ipak, morao bih da ga registrujem, a zaista nisam bio voljan da preuzmem sada na sebe tu finansijsku i vremensku obavezu. Kupac je dobio redovno održavan auto kome se bliži (po godinama) veliki servis i kome uskoro ističe registracija. Auto je unapređen raznim navlakama, kederima i sl., ugrađena je "Šapa", ugrađen je Media nav uređaj. Kupac je dobio dve nekorišćene letnje gume,  a zimski set kojim je auto obuven je dobar da se potroši i zameni, jer je šara dobra, ali godine ga stižu. Može još puno da se piše, ali ovo je bila obostrano prijatna kupoprodaja.   :ziveli:

Veterinar

Ovo je doba noći kada više ne vidim dobro, pogotovo nakon puno papira ili ekrana. Ne mpgu zbog toga da procenim stanje, ali ako se kupi auto koji je prvi put registrovan pre tri godine za 6000 evra, to u današnje vreme nije los pazar. Nema veze sto je taksi. Pre dve godine bih objavio takav oglas ksda bi cena bila za 1500 evra niza, ali sada je situacija drugačija.

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20152489/dacia-logan-10

MitarMrgulic

Sasvim ok ponuda, auto koji je nov placen cca 8300 eura, sa 100 000 km na satu i star 4 godine, prodaje se za cca 6200 eura, sto je za 1/4 manje odnosno 25% manje od novonabavne cijene.

Idealno za kupovinu polovnjaka, je kad je auto nakon 4 godine i nekih 100 000 km, negdje na 60-65 % od novonabavne cijene. Ovaj je na 75%, što se može obrazložiti opštim povećanjem cijena i poskupljenjima.

Vidim da je ok održavan, čak su mu i zadnje kočnice otprašivane i servisirane.

Auto je sličnog godišta i opreme kao i moj, samo je kod mene kilometraža na otprilike 1/3 njegove, odnosno na nekih 30-ak hiljada.

Ovaj auto je na izalsku iz garancije, ako bi se moglo u garantnom roku riješiti ako ima neki nedostatak, to bi bilo sasvim ok.

vladimiris

Jasno je da je su cene otišle,ali...
Ako profeor M.M kaže d aje nov 8.300 a sada prodavac posle 4 godine i 100.000 km traži samo 2.000 evra manje od cene koju je platio, onda mi to nije ponuda koju bi trebalo oceniti kao povoljnu,posebno što Veterinar navodi da je bio na taksiju...
Ako se prisetim da sam davne 2011.godine pazario logana 2006. sa 57.000 km od prvog vlasnika sa tek urađenim velikim servisom preko oglasa za 2.500 evra, onda još manje verujem da je reč o dobroj ponudi...Još je ovde,ako se ne varam reč o atmosverskom trocilindrašu...

Zoran

Treba vrebati pravu priliku. Prije mjesec dana je Naida ( ćerka od moje krasne Slađane) kupila Pežo 207 1.4 2010 za 2700 Eura. Auto pali i vozi.
Za iste pare je i moj komšija kupio Sandera 1.4 mpi 2009.
Sam svoj gazda - vazda.

vladimiris

Ovo već govori koliko sandero drži cenu u odnosu na pomenuti 207 koji je kao nov bio poprilicno skuplji... ko bi onda rekao da će za 12 godina kao polovnjaci imati istu cenu!