Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Trocilindras sa predjenih 220 000 km, za nekih 5 godina, ukazuje na intenzivnu eksploataciju i "lomljenje auta", a ko vozi karavana, ne vozi ga da se slika sa njim, već da tovari.

Za 3000-3500 eura, se u BiH, nađu solidni primjerci Logana i Logana MCV prve generacije, čak i dieseli, sa <100 000 km na satu, pa bih ja ovo lagano zaobišao u svakom slučaju :)

Evo, npr. ovako nešto, za nekih 3500 eura, možda koji eurić više, ali tu je to....

https://www.olx.ba/artikal/38648568/dacia-logan-7-sjedista-presao-70-000/

Opet kazem, samo moje misljenje :)

Veterinar

Najverovatnije... Moze i drugaciji ugao gledanja. Ovde imamo osam godina mlađi auto za manje novca. Ne mora nuzno da bude tovaren, ali i da jeste, za to postoji pregled stanja automobila. Tako velika kilometraza je, uz plinski uređaj) , verovatno prevoz ljudi (poput voznje na crno od PA mosta do Vrsca ili Kovina), a padaju mi i druge opcije koje podrazumevaju otvoren put. Auto koji je star pet godina ima osam godina mlađe sve gumene i plasticne delove od automobila starog 13 godina. Ako kupis auto star pet godina i sa 220000km  za 3000 evra, prelazis s njim 10000km godisnje, za pet godina ces ga prodati bez problema bez velikog pada vrednosti na godišnjem nivou takođe nekome kome treba magare za prevoz robe. Za tovarenje, razvoz za posao i sl., ne bi bila ovo losa opcija. Cak i ubacivanje 1.2 motora sa novog havarisanog auta ne bi trebalo da bude preskupo.

Trenutno su, za kupovinu porodicnog automobila, najinteresantniji oglasi Kompresora. Ako se ne varam, trenutno imaju u ponudi i 1.2 Sandero, crveni, tri godine star, mislim oko 70000km, nova varijanta enterijera, za oko 5500 evra. Iskrsnu često i beli, 1.0, sa manjim kilometrazama i noviji, za isti novac, ali se brzo prodaju. Mozda gresim (zapravo, voleo bih da gresim, zbog svih nas, na svetskom nivou ), ali mislim da bi cene polovnjaka i novih automobila mogle da padnu u narednih godinu dana.

MitarMrgulic

Slažem se da bi trebale pasti cijene novih vozila, jer period pandemije Covid, nije vrijeme kada se ljudi među svojim prioritetima, odlučuju za kupovinu automobila...

Mislim da će krajem ove godine, biti dosta popusta, da se očiste lageri od 2019. kalendarske godine, jer u 2020. prodaja nije išla skoro pa nikako, barem ja mislim...

Zoran

Cijena mojih šahtova nije pala zbog pandemije ali je nekolicina proizvođača propala.
Mislim da proizvođačke cijene neće pasti ali će mnogi proizvođači prestati proizvoditi automobile koji se teško prodaju.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Vi izgleda zaboravljate placeve sa par hiljada automobila koji su neprodati.
Nece cena vozila padati ako nisu do sada.
Prodaja vise ne ide preko lagera, sad se sve narucuje.

szs

Ja to gledam ovako

Nesigurna vremena ubijaju ekonomiju
Logika opstanka

Lično sam trenutno odustao od kupovine novog auta iako se pojavio model koji sam čekao Duster 1.0 Tce Eco-G
Verujem i mnogi drugi razmišljaju slično
Ekonomija kaže
Velika ponuda a manja potražnja..manja cena

Polovnjaci će zbog manjeg finansijskog izdatka biti primamljiviji u početku
Velika ponuda i veća potražnja...ista ili čak malo veća cena U PRVOM UDARU

Septembar, oktobar i kasnije kada svet oseti krizu u punom zamahu i to ide nizbrdo

Za sada use u svoje kljuse i teram šta imam dok se ne rasčisti ekonomija jer očekujem svetski ekonomski karambol najkasnije do Nove Godine
A lim ne mogu da dam deci da jedu
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Zoran

Da bi neki proizvod (auto ) bio jeftin, proizvodnja mora biti masovna.
Kratkoročno će možda biti nekih popusta ali mislim da nema prostora da proizvođači dugoročno snize cijenu uz slabu prodaju.
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

@szs

Tako razmisljam, ostavljajući prostora karambolu i do godinu i po od sada.

Veterinar

Recimo, od ovakvih oglasa ne bih bezao. Solidna oprema, metalik boja, registrovan jos dugo, a moze cenkanje.

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16681344/dacia-sandero-10-sce-75-ambiance?ref=last24h

dekiv68

Odlična ponuda naročito sa:BESKAMATNO finansiranje: 0% kamata, 0% troskovi obrade kredita*** -podnosenje zahteva i odobrenje na licu mesta, bez odlaska u banku. Period finansiranja do 36 meseci, iznos kredita od 1.000 do 5.000 eura u zavisnosti od vozila (informisite se kod prodavca za detalje ).
jedino mi se ne sviđa motor

kiconix

Ovo sa kreditom potvrdjujem.
Kolega je kupio auto kod njih, zena podnela zahtev. U roku od 24h odobren kredit.

Midzi

Ja sam pazario krajem febuara kod njih i to beskamatnim kreditom na 36 meseci (učešće 50%). Procedura je trajala 5-6 dana  :too:.

Video sam auto (bila su dva identična), na OTO šalteru u Autokomresoru su mi dali spisak i dokumentaciju, odlučio se i javio tog dana, prodavac mi je poslao predračun na 50.000 rsd. Sutra sam odneo u firmi da mi popune dokumentaciju (administativna zabrena) i poslao skenirano na e-mail. Posle 3 dana su mi javili da je odobren kredit i otišao da potpišem ugovor za kredit i ugovor za kupovinu automobila  :rtfm:. Uplatio sam kod njih na blagajni ostatak učešća i dobio sve papire i ključeve. Auto me je čekao kompletno opran i usisan sa novim patosnicama. Seo u njega i odveo sam se kući.

Sve pohvale i preporuke od mene.

MitarMrgulic

Ovaj autic izgleda pošteno :) samo je benzinac sa kilometražom diesela...

Može ih se naći sa manjom kilometražom, ali auto stvarno djeluje pošteno.

Vidim da je euro 5, a bio sam ubjeđen da su 1.0 Sce, kao i moj, euro 6, jer kreću nekad od početka 2017. godine...

silent

Да, велики број аутомобила које продају је прелазио 30.000 годишње. Што не мора да буде ништа страшно.

MitarMrgulic

Da, nije strasno ako je od jednog vlasnika, ali meni ukazuje na neko privredno-dostavno korištenje sa više vozača  :ces: