Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

slavko_bgd

Zamenom filtera se nikada nijedan kvar nije popravio, osim vraćanja na benzin pod opterećenjem. I to je na nivou teorije.
Reparacija isparivača Landirenzo se savetuje preventivno nakon 100-njak hiljada km, iz razloga što posle te km može doći ili do pojave mikroprskotina na membrani ili do previsokog pritiska gasa. Kod nekih drugih isparivača reparacija može biti rešenje usled začepljenja/ restrikcije kanala za grejanje isparivača.
Isparivač svakako treba reparirati iz razloga da se iz njega izbace sve one nakupljene nečistoće koje se godinama nakupljaju i koje završe u plinskim diznama.
LR MED dizne na fabričkim izvedbama ne mogu da se repariraju. Njihovu cenu ne znam, treba pozvati ili "EkolukaKey" u Kragujevcu ili pitati u bilo kom ovlašćenom servisu za cenu. Može se probati pranje dizni u UZ kadici upotrebom specijalne tečnosti ali to ne uspe uvek i nema pravila kakav će biti ishod.
Ako je auto 2014 godište i ako je nekom srećom na autu stari plinski komp, možda postoji jeftinije rešenje vezano za dizne. U suprotnom - samo original.   

Lanemi

Citat: Lanemi poslato 30.12.2022. - 20:50
Поздрав свима,

проблем је са плином, Сандеро 0,9 + фабрички плин, 90 к прешао, одржаван беспрекорно и ово је први проблем.
Неће да пребаци на плин. Након гашења и поновног стартовања (или извлачења и враћања осигурача, ресет компјутера), проради и све ради ок.
Мајстор дијагностоиковао регулатор гаса, који је замењен, рачунар ресетован и не показује грешку. Ујутру поново исто.
Потрошено пара и времена, нема решење на видику. Има ли помоћи?

Danas sam bio u EkoLuki u Kragujevcu.
Zamenio mi je membrane, špulnu na isparivaču, filter tečne faza.

Kada sam kola uzeo i vraćao se za KV ponovo mi je na uzbrdici vratilo na benzin i ponovo ista agonija.
Kola sam vratio u servis pa u ponedeljak će ponovo pogledati šta je.
Neko mišljenje

Lanemi

#512
Zamenjen kabal koji vodi do isparivača sve ok sada

Veterinar

Nakon 15000 km rastavio sam filter gasne faze.
Bio je čist prilično čist. Nikakva smola...

Lanemi

Citat: Lanemi poslato 04.02.2023. - 07:44
Zamenjen kabal koji vodi do isparivača sve ok sada

CIRKUS SE NASTAVLJA. Posle 350 km ponovo isto. Kola sutra idu u ovlašćeni servis u VB, gde pretpostavljaju da je crkao kom od plina, koji košta sitnica. JOJ

Batakole

Pojavio se novi problem, neko vreme los rad na plin dok je motor hladan pre par dana se sve preokrenulo, sada motor radi ok na plin dok je hladan kad se zagreje krene da trokira, gusi se hoce da se ugasi i to na nizim obrtajima kad predje 2500 obrtaja radi normalno ubrzava ne trokira. Cak imam problem kad krecem moram bas da dodam gas da se ne ugasi motor. Kad tako trokira trza gusi se deluje kao da radi na tri cilindra . Vise se ne pali chek engine lampica. Promenio sam svecice i sad na benzin odlicno radi ali na plin na obrtajima do 2500 nikako

Raja

Propala neka od plinskih dizni, daje previše goriva u cilindar i pali se ček endžin. Za početak plinadžija a posle ostalo (ako bude bilo potrebno).
Napomena: Nije dobro dugo korišćenje auta u takvom stanju.

Veterinar

Kako sam shvatio, ne pali check
engine. Koji je to motor?

Batakole

Ne pali chek engine a motor je 1.2 16v lpg, danas sa elmom proverio nema gresaka a auto kad se zagreje i radi na plin povremeno zatrokira i to samo na manjem broju obrtaja ispod 2500

Raja

Citat: Batakole poslato 03.01.2023. - 19:48
Pozdrav vozim Dacia Sandero 1.2 16v benzin plin, sa hladnim vremenom poceo da neravnomerno radi na gas trese se pali se chek engine or lampica gasi se i to sve dok se ne zagreje na radnu temperaturu a tada radi normalno bez problema .Porasla je i potrosnja gasa .Lampica ne svetli konstantno vec treperi i gasi se kad dodam gas. Probao sam da rucno prebacujem na gas kasnije nego sto sistem to radi i tada su problemi manje izrazeni. Imam oebd uredjaj za dijagnostiku pa bih mogao da ocitam moguce greske. Isto tako kako je toplije vreme problemi su manji .Auto redovno servisiran u ovlascenim servisima sve vreme od 2014.godine pa mi treba preporuka sta bi moglo da bude. Hvala unapred
Pomalo kontradiktorne informacije.

Veterinar

Koliko sam primetio, u poslednjoj
poruci pise:"...vise ne pali check engine".

Batakole

Vise ne pali check engine i bolje radi kad je hladan motor a kad se zagreje pocinje da trza i trokira na manjim obrtajima do 2500 ranije je nepravilno radio kad je hladan i palila se chek engine lampica

LeNgenda

To sa trzanjem kad se zagreje i da tada bolje radi na benzin nego na plin liči na moje probleme sa bobinom i kasnije kablovima.

Bobina 40-ak evra, kablovi oko 25, svećice 10 evra komplet i za 10.000 dinara imaš najbolji chip tuning koji možeš da zamisliš, govorim iz iskustva.

Ja bih prvo to, pa tek onda brljao po plinu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Lanemi

Citat: Lanemi poslato 07.03.2023. - 01:01
CIRKUS SE NASTAVLJA. Posle 350 km ponovo isto. Kola sutra idu u ovlašćeni servis u VB, gde pretpostavljaju da je crkao kom od plina, koji košta sitnica. JOJ

10 Dana u ovlašćenom servisu nije dalo nikakve rezultate.
Zamenili su MEP i dali da testiram, auto. Čim sam poterao malo uzbrdo ozbilnije vrati na plin, pišti, neće da vrati na plin.
Nakon toga par dana nije hteo da prebaci uopšte na plin. Nakon toga par dana radi normalno. ....
U servisu se nadaju da je kompijuter ali su rekli i da nikada nisu fabrički računar zamenili i da je mnogo skup

Batakole

Bio danas kod mehanicara ,uradio dijagnostiku, proverio kompresiju zbog ventila i zakljucio da je problem bobina ili kablovi. Prvo zamenio bobinu pa probna voznja, isti simptomi. Vratio staru bobinu zamenio kablove i konacno auto na gas prodisao radi normalno probali u voznji, desilo se par puta blago trzanje na malom broju obrtaja majstor kaze da vozim tako i pratim ,da je moguce da bobina povremeno probije pa cu i nju zameniti. Nema chek engine greski,grubog prelaska sa benzina na plin i obrnuto dobro vuce . Koliko problema mogu da naprave kablovi i bobina