Rezervni točak u Sanderu

prethodna tema - sledeća tema

staracstol

Ovo što su umetnuli sunđere nije rešenje, to je skidanje s polnog organa.

Loganovac

 :ces: Pre bih rekao da je u pitanju stavljanje na pomenuti organ...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Izaći iz ovlašćenog servisa sa tim sunđerom,koja blamaža.Valjda..."nakon detaljne ekspertize naših stručnjaka,rešenje je u sunđeru!"
Ljudi,ako može neka vam daju novu gumu,a ostalo rešite sami,šta očekivati od onih koji ovako ispravljaju očigledne konstruktivne greške.
I nakon garancuje ih pošaljite u...zaborav.

mrsp

Citat: Loganovac poslato 12.08.2011. - 09:23
:ces: Pre bih rekao da je u pitanju stavljanje na pomenuti organ...
To nije lepo :40:

krle

Da imam ovakav problem odmah bi promenio Sandera za Logana  :zloca:

Šalim se, naravno.

Evo šta bih ja uradio:

Kupio bih 10 m armature fi 10 i otišao kod kovača u najbližem selu da mi napravi "kršteni" nosaš.

DrJekyll

Ma samo ja da dobijem odobrenje za zamenu točka i to mi je pola posla....ako priznaju da je došlo do oštećenja moraće i da otklone uzrok jer kako je i Raja video i samo posle deset dana se vidi oštećenje na novoj gumi.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

DrJekyll

Evo samo da javim razvoj situacije. Poslao sam mejl RNS-u sledeće sadržine:

"Poštovani,

Obraćam vam se povodom reklamacije u vezi sa rezervnim točkom na vozilu Dacia Sandero Ambiance 1.4, kupljenog u auto kući "Hit Auto" u Beogradu 2010. godine.

Reklamaciju sam prijavio 22.07.2011. (vaš br.radnog naloga 7752) u pomenutoj auto kući. Razlog prijave je činjenica da je rezervni točak, odnosno guma na točku, deformisana usled nepravilne montaže u fabrici i krivog nosača rezervnog točka.

Da preciziram:
- Predmetni rezervni točak do dana 22.07.2011. godine nikada nije skidan sa nosača jer za to nije bilo potrebe.
- Kada sam rešio da proverim u kakvom je stanju, jer sam se spremao za put, utvrdio sam da je guma deformisana na više mesta, tačnije na mestima gde se oslanjala na nosač.
- Vrlo je evidentno da je oštećenje nastalo usled usecanja žica nosača rezervnog točka u gumu.
- Takođe, pored navedene fabričke greške, naknadno sam utvrdio da čak i sam nosač ne steže rezervni točak istom silom u svim tačkama gde se guma oslanja, nego na jednoj strani uopšte i ne dohvata gumu.

S obzirom da rezervni točak nikada nije skidan, i da je nosač stegnut momentom kojim je to propisano u fabrici, smatram da to podleže reklamaciji.

Na gore navedenu prijavu, auto kuća "Hit Auto" je samo prosledila vaš odgovor da predmetni problem ne spada pod fabričku garanciju i da troškove zamene gume snosi kupac.Takođe, pri prvom susretu u servisu, rečeno mi je sledeće: "da nemam garanciju na gume od trenutka kada je auto skinut sa šlepera". U nedoumici sam da li je i potrebno ovo da komentarišem s obzirom na obavezu garancije i Zakon o zaštiti potrošača koji ovo jasno definiše. Pa zar nije apsurd nemati garanciju na gume koju sam imao čak i na Zastavinim vozilima za Tigar gume, a da nemam na vozilima iz EU? Šta to znači? Da rezervni točak i gume koje se nalaze na kolima tek izašlim iz fabrike mogu da budu deformisane, izbušene, istanjene, jednom rečju nefunkcionalne?

U međuvremenu sam naravno proverio i servisno uputstvo. U servisnom uputstvu nema nikakvog objašnjenja o tome kako se treba ponašati i šta treba raditi sa rezervnim točkom. Stoji samo upozorenje da ako je rezervni točak stajao nekoliko godina, potrebno je da vulkanizer proveri da li je prikladan za dalju upotrebu i može li biti upotrebljen bez opasnosti.

Smatram da je reklamacija opravdana jer nikako nije moja krivica u nepravilnoj upotrebi ili održavanju, nego je u pitanju vrlo jasna greška u proizvodnji.

Saljem vam i fotografije kako biste mogli da vidite deformaciju i predmet reklamacije.


Na raspolaganju sam vam za sva eventualna dodatna pitanja mada mislim da je situacija prilično jasna i verujem da ćemo brzo i bez komplikacija doći do rešenja problema.

S poštovanjem,

Dušan Đurić"




Ovo je originalni mejl od kolege sa foruma mrsp, samo što sam ga ja malo preradio. Ovim putem mu se zahvaljujem na pomoći. :aplause:

Sada čekam njihov odgovor :palica:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

sibelius

daj Boze da se gospoda u RNS dozovu pameti
to sto su te u HIT-s skinuli s' ......... to mi uopste nije cudno,gomilu puta sam se natezao sa barabama
cinjenica je ,zaista, da nas ovde tretiraju kao stoku u fazonu,sta sam kaupio si auto pa bi bas sve da ti bude potaman
poznanik moj je tako otisao da reklamira servo uredjaj jer mu je iscurelo ulje,pustalo na davacu serva(poznata mana)
kad ih je pitao kako je moguce da senzor nije prijavio da je ispustio ulje frajer ga je samo pogledao i nasmejao se
EEEEEJJJJJ BREEEE
pa zar oni misle da svi mi imamo 7 8 9 hiljada evra da istresemo u svakom momentu
veliki deo nas je nekako nakrpio pare snasao se kako zna i ume da sebi  obezbedi prevozno sredstvo koje ce nas (nadam se) sluziti dugo godina a oni se ponasaju kao da smo stoka
mora da sam ja pao sa neke pogresne kruske cim ,za razliku od RNS,  sve ovo smatram nenormalnim
:offtopic: to je isto kao kad sam ja prijavio kradju i krenuo da naplatim stetu pa se ispostavilo da je zamena brave gepeka obuhvacena kaskom a rezervni tocak nije
pa tako zamena brave kostala 2500 dinara(platio DDOR0 a nov kompletan tocak kostao 100 jevreja(platio ja)
dokle bre vise da nas zajebavaju  :ranting: :ranting: :ranting:
(p.s izvinjavam se za govor mrznje ,netolerancije i sirenje netrpeljivosti )

mladja73

Vi "sanderasi" bi trebalo da se organizujete i da ove iz RNS zaspete identicnim DrJekyll-ovim pismom...
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Raja




Sibelijus@
Svi mi volimo (pretpostavljam) britke i argumentovane komentare. Tvoj komentar je brutalno oštar. Molim te da ga prepraviš, ublažiš u izrazima, kako ne bismo vređali nikoga a opet
rekli sve što nas tišti i boli.

ziki_the

U sredu slikam i saljem. :gun:

zac

#161
@sibelius
:aplause:   :dobro:  Slazem se sa Rajom, ali ponekad mi je dosta, nevredjaj ovog`, ne vredjaj onog, cuti za ovo... ono, a sve ide preko nasih ledja, i drzava nam ode u p... m...... i mi i dalje cutimo za sve, pa bar za svoje pare treba ici do kraja...  razumem coveka potpuno muka mu je vise od svega..

alexv011

Ne vidim uopste koga je covek ovde vredjao   :ne:
Samo je rekao istinu. Mislim da stvari treba nazivati pravim imenom.
Bar Reno ima dovoljno servisa po Srbiji tako da mozemo lako pronaci nekog koji nam odgovara.
Ako svi hvale tog Zivu iz Panceva zasto je problem pravim imenom nazvati one druge koji nas svoji ponasanjem omalovazavaju i vredjaju pa neka se onda oni sami upitaju zasto ih ljudi tako dozivljavaju.

Ja sam u Hitu odn. integri kupio auto i samo tri puta otisao tamo. Njihovo ponasanje je u najmanju ruku olicenje nevaspitanja i neodgovornosti.

Sto rece jedan moj drugar " kod nas te svi oslovljavaju s gospodine dok ne das pare a cim ti uzmu iste sledi noga u du*e uz komentar mars stoko". Ziva istina.

Sto je jos tuznije ne videh da je zakon o zastiti potrosaca (ni ostale tekovine demokratizacije) tu ista promenio nabolje.

Zato  :rtfm::gun: ili  :cekicem:... bolje nego  :bonk:  :banghead:

DrJekyll

Citat: mladja73 poslato 15.08.2011. - 17:09
Vi "sanderasi" bi trebalo da se organizujete i da ove iz RNS zaspete identicnim DrJekyll-ovim pismom...


Pa zato sam i postavio pismo, samo treba prvo da se ode u ovl.servis i da se prijavi problem. Verujem da nikom to nije teško, a kada budu počele da pucaju gume itekako će im trebati. Bojim se samo da se svi misle..."ma šta će ovo meni"...e pa trebaće vam ne daj bože kada pukne guma.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Raja

Držim ti stranu kao i svima ostalima koji imaju problema i žele da ih reše a u saradnji sa RNS-om, HIT-om i ostalim ovlaštenim serviserima (bez njih se ne može). Ali, nemojmo ih vređati
i omalovažavati jer i oni sve čitaju i prate na Forumu. Moja ti (vam) je preporuka: mirno, staloženo i tvrdo pregovaranje i uspeh je obezbeđen jer pravo je na vašoj strani. A njih čeka
mučno i skupo "ispravljanje krive Drine" za koju je sam proizvođač kriv.