Rezervni točak u Sanderu

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Pitanje je kako njemu priznaje a ostalim servisima ne.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

LeNgenda

Citat: sasa poslato 18.08.2011. - 10:48
AKF ne menja rezervni točak o svom trošku.

Onda o cijem? RNS-ovom? O trosku fabrike?

U principu, fabrika bi trebalo da snosi troskove ovakvog defekta. I, ako je tako, sto onda RNS jede sto za jelo nije?

EDIT:

Ili tu rade neke nezvanicne sile u koje mi nismo upuceni, pa se RNS-u ne isplati da odbije Francuza.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Raja

#182
Pretpostavljam da su velike pare u pitanju (rad na xyz nosača za rezervni točak i zamena xyz rezervnih guma) i zato ćute i prave se ludi. Pa ako prođe, prođe. Ako je uvažena mrsp-u
reklamacija u AK Francuz, moraju svima da uvaže. Obrati se tržišnoj inspekciji a možeš i stranim auto časopisima iz zemalja sa konkurentskim vozilima (ako tržišna ništa ne uradi)
pokidaće ih sa zadovoljstvom.

LeNgenda

Zamisli da posaljes mail Auto Bildu, bilo domacem, bilo svapskom... Oni jedva cekaju da do`vate Francuze po bilo kom osnovu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

saša61beograd

Neko je u fabrici montirao na hiljade krivih nosača rez.točka.Kako to nisu videli?Da nisu i oni počeli po sistemu "kakva plata takva vrata".Brine me ovo kod mog (još uvek) omiljenog auto-brenda.
Prijateljski savet onima kojima  mozak ključa zbog ovoga:potrošeni nervi koštaju neuporedivo više od jedne gume.

mrsp

#185
Citat: LeNgenda poslato 18.08.2011. - 10:45
Niko ne postavlja najbitnije pitanje.

AK Francuz nasem Sumadincu otvara radni nalog i u roku od par dana mu zamenjuje falicni tocak.

U Hit autu, kao i u RNS-u, na reklamacije odgovaraju gotovo sa podsmehom.

1. Ili su Hit auto i RNS standardno dripci, pa se ciganisu za svaku reklamaciju u garanciji...

2. ...ili je Francuz ozbiljna (i pametna) firma koja nece da se bruka (i obrnuto, hoce da poentira) zbog jednog rezervnog tocka i racuna na pozitivan odjek zbog tog poteza. Jos ako je mrsp i servisirao auto kod njih, ocigledno je da i cuvaju sebi musteriju.

Ostaje nejasno da li rezervni tocak zaista potpada u garanciju i sta raditi; ici do kraja u pravnom smislu i razjasniti tu nejasnocu ili prosto svi sa ovim problemom da navrate do Jagodine po nov tocak?

I koliko je to rezervnih tockova Francuz voljan da zameni u ovako nejasnoj situaciji samo na racun dobre reklame?


Pošto su se neki očigledno kasnije uključili u ovu problematiku ili su zaboravili na predhodne postove ili ih jednostavno nisu ni čitali,evo još jednom da podsetim šta je meni RNS odgovorio na kraju.I na tome se završio svaki moj kontakt sa njima.

Citat: mrsp poslato 19.07.2011. - 21:32
Poštovani,
tačno je da nemate garanciju na gume i nakon skoro dve godine teško je utvriti zbog čeka je došlo do oštećena.
Molimo vas da se obratite ovlašćeno Dacia servisu AK Francuz kako bi se guma zamenila na teret predstavnika proizvođača.

Srdačan pozdrav,

   Jasmina GUJANICIC
Sluzba odnosa sa strankama
RENAULT NISSAN SRBIJA
Omladinskih brigada 88
11070, Novi Beograd



Tako da AK Francuz nema nikakve veze sa odlukom o tome da li je vašem Šumadincu odnosno meni trebala ili ne da se zameni guma, o tome je odlučivao samo RNS.
I nije tačno da se  ovo  završilo za par dana nego skoro dva meseca (pogledajte kada sam započeo ovu temu)
A za HIt auto i RNS ne znam da li su dripci. Ja konkretno ni sa RNS-om nisam imao neka veća prepucavanja (sto se može videti i iz mojih postova,koje  hteo da čita)
Za AK Francuz mogu samo da kažem reči hvale i da su ljudi profesionalni u svakom smislu te reči.

Što se tiče rezervnog točka da li spada pod garanciju ili ne...
Ja da ne mislim da spada pod garanciju ne bih ni pokrenuo celu ovu priču.Nigde ne piše da gume ne spadaju pod garaciju pa ni rezervn točak, nigde ne piše kako treba da se ophodiš prema njemu ( da li treba da je proveravaš ili da je okrećeš na nosaču ili šta već)
Tako da sam slobodan za sva ostala pitanja ako su bilo kome potrebna ili ako je bilo kome potreban savet oko reklamacije rezervnog točka  :respect:

P.S. Videću večeras da postavim slike kako sam ja rešio problem rezervnog toka u sopstvenoj režiji.

LeNgenda

#186
Citatvašem Šumadincu odnosno meni

Za slucaj da si pogresno shvatio, ovo ti je kao da sam te nazvao rodjenim bratom, krajnje pozitivno i afirmativno.

Za ostalo si, naravno, u pravu, sad uvidjam da sam potpuno pomesao tvoje i DrJekyll-ove mail-ove RNS-u, odnosno, njihove odgovore vama dvojici.  :c:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

mrsp

#187


Ma nije problem :respect:

Kao što rekoh da pokažem kako sam je rešio  problem rezervnog točka.
Da vam ne pričam sve mere koje su bile jer je kod svakog vozila posebno.




A evo kako izgleda sa namontiranim točkom


I naravno kad je sve ofarbano


Ako vas zanima kratak opis
Isekao sam i zavario šparing po sredini da bih na njega postavio cevku sa prirubnicom koja prolazi kroz centralni otvor na felni.Tako da se sad rezervni točak oslanja na felnu, a ne na gumu. Sa gornje strane, gde se guma oslanja na školjku, zalepio sam gumu (vidi se na poslednjoj slici), jer i tu može doći do deformacije, barem je bilo kod mene.
Takođe sam zalepio gumu i na prirubnicu da ne bih oštetio felnu prilikom stezanja.

Nadam se da će nekome biti od pomoći  :respect:

P.S. Mada i ovo može da ide pod temu uradi sam. Neka odluče moderatori pa ako treba neka je prebace  :too:

Aleks

Sta reci?  :respect: Meni ovo lici na trajno resenje, mada, baci pogled s' vremena na vreme da vidis da li sve stoji kako si zamislio.  :wave:

silent

Bilo bi zanimljivo napraviti test tog nagnječenog rezervnog točka. Znači, videti da li to oštećenje zaista utiče na ponašanje pneumatika u vožnji.

zac

Bravo majstore , svaka ti dala....  :respect:  :respect:  :respect:   :ziveli:  :friends:

I nisam se predomislio  :palica: , saljem ti znak....  :Smiley:  :Smiley:

Zoran

Ovakvi radovi me obogaćuju i vesele - čestitam.
Sam svoj gazda - vazda.

DrJekyll

Svaka čast :aplause:
Ja ću ipak da sačkam da mi oni to reše :zloca:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Nikolagavijal

Ideja da se rez.točak oslanja na felnu a ne na gumu je dobra,ovo rešenje bi trebalo da "pije vodu". :respect:
Takođe je bitno da je "jednostavno,lako i brzo primenljivo",tako da će čak i svaka vlasnica auta moći da,uz kupovinu nove gume umesto postojeće deformisane,ovako premosti neprijatnosti vezane za natezanje sa RNS. :Smiley:
More bre  :cekicem: :ranting: :brutal1:

LeNgenda

Eeee, ali princip da tocak sklizne na zemlju po otpustanju srafa sad ne radi, nego tocak treba izdignuti sa nosaca, zar ne? U cucecem polozaju i sa rukama nisko i daleko od tela.

Vracanje bi trebalo da bude olaksano jer tocak ne bezi nazad.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.