Dacia modeli u najavi

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Sve, sve, ali najjače im je "Koristite veliki centralni ekran od 8"..."
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Dadokg

#211
Ništa se nije promenilo, ovako su i pre 500 godina prodavci na pijacama hvalili svoju robu.
Podsete me na Del Boja iz TV serije Mućke.

Meni se ovaj Stepway baš dopada, i jedva čekam da vidim cenu kako bih znao da li vredi razmišljati o kupovini istog.

Edit: "Novi modeli su osveženi ambasadori duha njihovih prethodnika. Sada nude još bolju vrednost za uloženi novac, po nenadmašnim cenama."

Raja

Citat: kiconix poslato 20.10.2020. - 09:22
Sve je to lepo al gde je cena.

He, he, ko da ne znaš! Prvo radi bućka, pa mamac, pa udica.  :Smiley:

kiconix

Dzaba i mamac i bucka.
Kola se kupuju posle dobre matematike.

dekiv68

#214
Citat: Dadokg poslato 20.10.2020. - 08:33
https://www.dacia.rs/modeli/otkrijte-novi-sandero-stepway.html?sap-outbound-id=4529D1F612D6146984823C5579BA5159A7FE643B&utm_source=emailing&utm_medium=email&utm_campaign=NL-D-B2C_RS_102020


Stigao mail jutros, predstavljaju se novi modeli. Za sada bez cene.
Što se spoljnjih dimenzija tiče izgleda da je novi stepvej duži za 30mm, višlji za 66mm, širi i da mu je međuosovinsko rastojanje veće za 15mm, ako uporedimo sa ovim
https://www.dacia.rs/modeli/sandero-stepway/dimenzije-specifikacije.html

saša61beograd

Citat: Raja poslato 20.10.2020. - 12:39
He, he, ko da ne znaš! Prvo radi bućka, pa mamac, pa udica.  :Smiley:
Ovaj som se neće upecati,sigurno.Ne sviđa mi se i cena me i ne zanima.Posebno mi se ne sviđa ova napadna i agresivna boja koju često koriste kad prikazuju nove modele.I bez te boje je suviše okićena i našminkana.Ne pripadam ciljnoj grupi koju gađaju i to je kraj.

ivan-bgd

O ukusima i džepovina ne vredi raspravljati.Ko ima kupiće,matematikom se ne bavi.Naravno, pod uslovom da mu se sviđa.Ipak bih sačekao da je  pogledam uživo i da budem siguran 100 posto da li mi se sviđa ,,baš,, ili ,,onako,, .Ovo što sad vidim meni je sasvim pristojno.Cena će verovatno biti shodno onome što pruža,ali svakako niža od konkurencije.Samo što mislim da se ta cenovna razlika smanjuje.Ipak ove džidža bidže koštaju.Naravno,manje nego u nekoj škodi,golfu itd... :ne:

sokoll

Jedino što ih je do sada razlikovalo od Renoa je nedostatak kako kažeš dzidza bizdza, i shodno tome manja cena za one kojima to ne treba.
Zbog čega bi sada bila osetno manja cena?

dekiv68

Cena će biti presudna

abc123

Pa sta da rade ljudi u projektovanju kada je idiotizacija svetske populacije dostigla zabrinjavajuce razmere. Kada pogledate na kakve sve elektronske dzidzde ljudi bacaju novac, logicno je i da moderni automobili postanu jedan veliki elektronski dzirlo k***c. Elektronska rucna, elektricni servo, ekektricni gas, displej ekrani... Samo je SUS motor jos uvek "uljez" u sistemu. Ljube ih auto elektricari. Bice posla nakon isteka garantnog roka i sisanja ovaca samo tako.

miki-bgd

Podrzavam tehnoloske inovacije, ali kada sluze unapredjivanju, pruzaju nesto dobro.

Ono sto mi se debelo ne svidja jeste trend touch ekrana, gde su sve fizicke dugmice potrpali na ekran. Moje misljenje je da treba omoguciti dovoljan broj fizickih dugmica za osnovno funkcionisanje (podesavanje klime, zvuka, itd...) a ostalo na ekran (rad sa navigacijom i slicna podesavanja).


Evo i na ovom novom Stepway, ekran sa touch dugmicima za pojacavanje/smanjivanje zvuka - idiotizam. Dok nacentriras dugme, pa dal si pogodio, presao si nekoliko desetina metara puta bez gledanja u isti - koliko je to rizicno? Pogotovo kad hoces hitno da utisas (na stranu sto mi se ne svidja reno filozofija da radio kontrole sakriva iza volana).


Takodje mi se ne svidja trend potpune automatizacije. To sve super radi dok je novo, a sta za 10 godina? Hoce senzor za naletanje i dalje da radi dobro? Dinamicki tempomat? Senzor za svetla?
Jedna greska u sistemu, u pogresnom trenutku, je dovoljna da nekoga kosta zivota.
Ovde ljudi nece da kupe sijalicu H4, ni onu manju za poziciju, a kamoli ceo far da menjaju jer ne radi dobro.


Mada, mozda sa kolima postaje kao i sa tehnikom - izvozaj dok traje garancija, pa idemo novo...

MitarMrgulic

Moguće da je ta opcija, da se primoraju kupci na mijenjanje auta svakih 10-ak godina....

Moje skromno mišljenje je, da bi napravili bum sa onim konceptom auta za 6-7 hiljada eura, kako su počeli prije 15-ak godina.

Sad su već stekli solidnu reputaciju, a kupci na Balkanu, malo su i ojačali sa kupovnom moći, da sve više njih može nekako priuštiti novo auto.

Mislim da bi to bio pun pogodak, dok se ovako približavaju skupljim brendovima, pa sami "nagovaraju" kupce na konkurentske modele, sa kojima su u 10% razlike u cijeni...

Da ima viška džidža-bidža koje nabijaju cijenu, znam sigurno, na MCV imam neke lampice za proklizavanje ili sl. koje su mi se u 3 godine, upalile možda 1-2 puta i to kad krećem iz mjesta na klizavom kolovozu...


KizaHood

Da znas...

Ja bre ne znam ni sta sve imam od tih dzidza-bidza. 'nomad skontam da imam neko automatsko paljenje brisaca zadnjeg stakla, o kojem definitivno ne pise u uputstvu (doduse, uvalili mi bajato uputstvo). A u nedelju skontam da imam pomoc pri kretanju na uzbrdici (za koju me mrzelo da gledam da li se pominje u uputstvu).

Sad me malo frka sta sve moze da mi se aktivira u nekom za'ebanom momentu, za sta i ne znam da imam... :help: :hihi:

A kad dam kontakt, pojavi se na tabli to neko svetlance za proklizavanje, ali medju dugmicima nemam dugme za iskljucivanje kontrole proklizavanja na mestu gde uputstvo kaze da imam (meni tu "coravo" dugme). I sad ne znam da li ja uopste imam tu funkcionalnost, tj. da li na tabli postoji lampica samo zato sto svi modeli imaju istu tablu, ili zato sto imam i funkcionalnost :kava:


Uh, kad se samo setim jeze kad sam prvi put seo u auto sa EFI motorom (sluzbena Florida 1.6)... Krenem da preticem sleper, auto ide u susret, procenim da moze... a onda na pola slepera motor pocne da trokira :ha: Da nisam prethodno na nekom forumu bio procitao da postoji elektronsko ogranicenje broja obrtaja, tacno bih crk'o... :zurka:  :ha: Ovako ubacio u trecu i povadio se... :hall:

Veterinar

Pomoc pri kretanju na uzbrdici/nizbrdici je korisna. Ne treba mi, ali pre dva dana me udario vozac Focusa starog jer se nije snašao prilikom kretanja, pa se vratio metar i po unazad i udario u moj branik. Njemu treba ta asistencija.
  Lampice proklizavanja se u voznji pale prilikom jaceg proklizavanja. Meni je to interesantno, a mozda nekom sivonji budu upozorenje da malo oduzme gas.

Start/stop, gotovo uvek je iskljucen, ali kad sam lepio oglase od bandere do bandere i po autobuskim stanicama, bio je više nego koristan.

Pristalica sam dugmica, ali dzaba mi. Novi Stepway mi se sviđa.

sokoll

Ma nemam ništa protiv napretka ako je srazmeran povećanju cene :)
Pri tome iako kažu da od viška glava ne boli, nisam siguran da to važi i kada je francuska elektronika u pitanju. Posle neke ozbiljnije kilometraže i naravno isteka garancije.