Dacia modeli u najavi

prethodna tema - sledeća tema

Kocijas

Ovaj Media control poklopac je  odlicna opcija za one koji kupuju auto za 10tak narednih godina. Fabricki hardver ce sa godinama i azuriranjem softvera biti sve sporiji, dok ne zabaguje potpuno, kao i svi uredjaji tog tipa a telefon ili neki manji tablet koji se uklapa po dimenzijama se promene na par godina i izbegne se ovaj problem sa ubrzanim zastarevanjem hardvera.

Goky

Остаје да се види колико ће коштати пакети опреме и шта ће сада бити серијска опрема а шта ће ићи као додатна... мислим да ће Stepway 0.9  са навигацијом, аутоматском климом (адаптивним темпоматом и Line asist ако не буде стандардна опрема као код Клија) и електро пакетом бити око 12.000.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

MitarMrgulic

@szs

Ne bih rekao, dosta je polegnut motorni blok, a i raspored spojeva i agregata, dosta je drugačiji, tako da mi ne liči uopšte na 1,0 Sce 75.

Znam da imaju neki motori sa 60-65 ks, koji idu u one indijske Kwidove ili kako se već zovu, kao i u malog Renault Twinga, više mi na njih liči....

shole


Keka

Blok se lako zarotira po potrebi, samo sasija treba da nudi dovoljno prostora.

Ako obratite paznju na tehnicke podatke u okviru cenovnika grupacije, lako se vidi sledece:

SCe 65/75 ima precnik i hod klipa 71x84,1mm (3 cilindra) atmo+MPI

TCe 75/90 ima precnik i hod klipa 72,2x73,1mm (3 cilindra) turbo+MPI

TCe 100 ima precnik i hod klipa 72,2x81,3mm (3 cilindra) turbo+MPI

TCe 115-160 ima precnik i hod klipa 72,2x81,3mm (4 cilindra) turbo+direktno ubrizgavanje.

Ranije sam vec pisao o tome, a sad se vidi da i Renault radi isto-modularna gradja motora. Jedino je SCe 65/75 zalutao. TCe 100 i 1,33 su evolucija prvobitnog TCe 90. Ciljano je ostavljen MPI radi ugradnje TNG, dok kod 1,33 ta opcija ne postoji.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


MitarMrgulic

Evo jos prezentacija, doduše, na rumunskom su jeziku, ali ima dosta razumljivih tehničkih detalja :)

https://www.youtube.com/watch?v=FJAkkzxeMrw

bocca

Čini mi se da je uneta mala pometnja kada je najavljen benzinac bez plina tce 90 za nove modele. Skoro svi su pomislili da se radi o 0,9 tce sa 90ks. A bilo je malo nelogično. Gledajući sada novi cenovnik za Dastera dolazi do malog pojašnjenja. Benzinac bez plina je 1.0 90 a ustvari ima 95ks. Isto 160 obrtni momenat na isto 2750 obrtaja ali samo 5ks manje. Verovatno zbog eko normi. Ovaj sa plinom ostaje na 100ks. I tako...

saša61beograd

Auto Blog piše da se kod nas neće prodavati Sandro već samo Stepvej.Sandro će se proizvoditi u Maroku,pa bi zbog carine od 12,5% kod nas bio preskup.Iz toga proizilazi da neće biti ni motora Sce 1,0,već samo Tce.Znači da je kod nas minimum kombinacija Stepvej sa Tce motorom,a cenu ovoga samo pretpostavljam.Ostaće verovatno Logan sa Sce motorom.

montenegrino

Mislim da je Sce preslab i za Sandera,a pogotovo za Logana. Meni je ako bude tako najzanimljiviji Logan Sce LPG. Mislim da ce Stepway sa LPG zagaziti sa cijenom u kategoriju gdje se vec neki drugi modeli drugih marki trebaju razmatrati.
I mali Off, juce sa mojim sanderom pebacio 100000 km, za koji dan ce biti 10 godina. Od kvarova termostat i akumulator u sestoj godini :aplause:

abc123

Citat: saša61beograd poslato 02.10.2020. - 08:24
Auto Blog piše da se kod nas neće prodavati Sandro već samo Stepvej.Sandro će se proizvoditi u Maroku,pa bi zbog carine od 12,5% kod nas bio preskup.Iz toga proizilazi da neće biti ni motora Sce 1,0,već samo Tce.Znači da je kod nas minimum kombinacija Stepvej sa Tce motorom,a cenu ovoga samo pretpostavljam.Ostaće verovatno Logan sa Sce motorom.

Bice da je Sandero poceo da ugrozava Clia u Evropi. Bojim se da ce fabrika u Rumuniji morati da redukuje radnu snagu ili da uvodi nove linije za neki model pod znackom Reno. A i novi Hundai i20 sa "normalnim" motorima od 85 KS i pristupacnom cenom moze gadno da im pomrsi racune iduce godine.

LeNgenda

Dok neko ne stavi na papir troškove održavanja u prvih npr. pet godina, u ovlašćenom i u privatnoj režiji.

Korejanci su ozbiljna ekskluziva za održavanje, gori od Japanaca.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Aleksabgd

Kia Rio 1.25 motor 84ks, cena malog servisa .
Čisto da vas razuverim da su preskupi servisi u garantnom roku.



abc123

Ne mogu da nadjem servisni interval za Hundai i20 1.2L kod nas. Da li kao i Dacia skracuju u odnosu na zapadnu Evropu? Gledam ove servisne intervale za Indiju koja se sigurno ne moze podiciti kvalitetnijim gorivom i putevima. Na kraju se ne pokaze razlika veca od cca 50 EUR godisnje. Sto je 250-300 EUR na pet godina. Mozda gresim.


Aleksabgd

15.000km ili godinu dana su servisni intervali za 1.2 motor.

emil_zola

Potvrđujem iz prve ruke za servisni interval...

Odlazeći Sandero i odlazeći model i20 ipak ne mogu da se porede. Hyundai je mnogo kvalitetniji automobil.