Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

U celoj ovoj prici, meni je najbitniji drugi kljuc.
Ja bez njega auto ne bih kupovao.
Kao sto je receno, moze se desiti da ga neko samo odveze.

hobbista

Hmmm. Pazljivo odrzavan auto znaci da ima bar 2 odradjena servisa upisana u knjizicu (koja bi trebala da glasi na njegovo ime).
Da li ti je pokazao servisnu knjizicu?
Ja nisam uspeo da izgubim kljuc, iako mi je on jedini na privesku a prilicno sam nemaran po tom pitanju. I da sam ga izgubio, odmah bih nesto preduzeo po tom pitanju (citaj promenio bih brave).
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

gomilos

Knjizicu nisam gledao, nameravao sam kad budem isao po drugi put josh jednom da vidim auto i do servisa. Rche da je ima dva servisa do sada, onaj na 100-2000 i jedan na petnaest. naravno to se sve vidi u servisnoj k. i u servisu (ako stignemo dotle). I naravno mora sve biti na njegovo ime kao sto rekoshe u nekom postu od danas.

zac

Takodje ni meni se ne svidja sto vlasnik nema drugi kljuc.... imao sam Moskvica `81 godiste, prodao sam ga u delovima, a kontakt bravu sa oba kljuca!!!! 
Otvori cetvore oci pri izboru auta.  :wave:

Veterinar

#199
Ne zna da li ima centralno zakljucavanje? Pa kak' ste otvorili auto? Cudno mi je da neko ko nema pojma sta ima od osnovne opreme naknadno ugradjuje plasticne ukrase, pogotovo u ozbiljnim godinama.    Na prethodnoj strani sam postovao i objavio link. Da li je to automobil o kome pišemo ovde?
  Gledaj sve... Ključ bi me jako brinuo da sam na tvom mestu i nedoumice bih rešio ugradnjom Zedera (Šape...) istog momenta. Možda bih to radio pre nego menjao kod, pošto bih se na mehaničku zaštitu odlučio svakako (a jeftinije je).
  Muziku može svako montirati i demontirati bez problema. Neće ništa brljati.
Prve godine je prešao 10000, druge 5000, treće 2000? Ne znači ništa, ali obrati pažnju na knjižicu, proveri da li su podaci o servisima "u sistemu", baci pogled da li su pečati i potpisi iste boje i intenziteta (bilo bi čudno da jesu).
  Mada je auto prešao samo 17000 km, neka majstor u koga imaš poverenja obrati pažnju na dizne. Dovoljno je da je par puta sipao (jako) neodgovarajuće gorivo, pa da se pojave problemi.  Ako se budeš dogovarao za jutarnji susret i pregled auta, pojavi se bar pola sata ranije kako bi se prvo jutarnje paljenje odigralo pred tvojim ušima. Ako primetiš samo malo duže verglanje nego što ti se čini da je realno potrebno, okreni leđa. Na ovo posebno obrati pažnju, jer je dovoljno da se samo jednom pokrene motor, pa da u narednih sat-dva dobro pali auto sa lošim diznama.

hobbista

#200
Citat: hobbista poslato 22.05.2012. - 09:22
Naveo sam pitanje godine proizvodnje jer sam i ja kupio auto u aprilu 2010, a proizveden je 2009. godine.
Sto je babi milo, to joj se i snilo. Htedoh reci da sam kupio auto u aprilu 2009, a proizvodnja je 2008 (godina proizvodnje ne pise u novim saobracajnim dozvolama).
U to vreme su bili lepi popusti, mada se ne secam Stepway-a iz tog perioda. Cini mi se da je on krenuo kasnije, ali se ne secam da li je pre njega bila opcija sa ovim srebrnim dodacima :ne:
Taj prvi servis na maloj kilometrazi se vise ne radi. Svi servisi su na 15.000km ili godinu dana, tako da pogledas pazljivije te datume i kilometrazu u knjizici.

Mozda gresimo, ali meni prica o tom autu deluje malo cudno. Neko ko pazi auto nema pojma gde mu je kljuc, ne zna da moze da se ugradi radio (odnosno ceka kupca da mu da radio)...  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

gomilos

Znaci sledeche:

  • knjizicu gledam sledechi put i obracham paznju na sve sto ste rekli
  • ovo je sandero, i gledao sam datume na staklima (2009), nisam na kantici za antifriz gledao datume itd., gde josh ima sto sam na nekom od foruma i citao (ako ne i na ovoj temi)
  • i meni je malo cudno to sa kljucem a ugradio ukrasnu plastiku, mada kaze da je tako onda je mogao i iskopira josh jedan kljuc
  • neka zastita ide odmah na njega ako bude kupljen. Zeder+alarm je "mama". Za pocetak chu videti shta prvo da ugradim
  • radio ima ali ga kao nije montirao jer mu nije neophodan, nisam ga pitao shta ima od radia

saša61beograd

#202
Kad bih imao 6300 evra ne bih ni pomišljao na polovnu Dačiju kad nova košta 7800e.Makar sa 1,2 motorom,šta mu fali.Tada otpadaju sve dileme i glavobolje,a za to vredi dati još 1500e.

Sir Oliver

Ako ima 6300, onda doda 3000 Dachija finanshiranja i eto Shtepe 1.6MPI. Malo kasnije se ispruzhi za gas i milina. Pravi auto za mladische. Ima drugi kljusch, ima mizikicu, schetvrta-pun gas i polako!
I drink to make other people more interesting.

ivan-bgd

Slažem se.Ali šta ako nema.Nekad je frka i za 500 evrića...Mada što ti kažeš udari na dacia finansiranje i pevaj :ces:

Jovunalola

Ako ikako može da se iskombinuje, nov auto je nov auto i to bi bilo super rešenje. Ja nikada ne bih uzimala auto koji nema rezervni ključ osim ako mi nije rod rođeni (a i onda bih razmislila da promenim bravu jer se nikada ne zna gde ključ može da bude izgubljen). Možda sam previše skeptična ali  :ne: .
There is always an exception to the rule: I before E except after C... so we come to the "seize", like in SEIZE THE DAY!  :)

gomilos

#206
Cao narode, necu vise pisati sa ch, primljeno k znanju da ne bi bilo  :palica:
Inace, mi je covek poslao poruku da je nasao kljuc, i pita da li idemo do servisa na proveru. Toliko za sad.
Gledao sam jos malo http://www.polovniautomobili.com/oglas2183199/dacia_sandero_14_mpi/
Cena je u principu fiksna.
Sto se tice para, te pare moram da odradim vecinom kao kredit. Gde bi mi bio kraj da imam toliki kes, pravac Kazablanka.

Sir Oliver

I drink to make other people more interesting.

Raja

A gde ti je ta Kazablanka?  :Smiley:

ivan-bgd