Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

gomilos

#180
Cena je bila preko toga, dodushe nije fiksna, tako da chemo videti shta kaze vlasnik.
I da ima manuelnu klimu, i vlasik kaze da nije udaran sto se da proveriti, ako se naravno slozimo oko cene. Nakon toga idemo do servisa na test, pa onda definitivna odluka. Inache kacenje na kompjuter i pregled vozila moze bilo gde, ili samo u reno servisima moze da se utvrdi shta je kad radzeno na kolima i kad (to zadovoljstvo kosta kod njih 2.800din).

hobbista

Onda je, koliko kapiram, u pitanju laureat oprema :)
Da kazemo onda do 7.000. Verujem da on trazi vise, kao sto verujem da taj auto vredi vise. Treba uzeti u obzir da se sada automobili, kako novi tako i polovni, jaaaako tesko prodaju.
Pogledaj ponude konkurentskih modela (novih) - nesto smo pisali i mi u ovoj temi, tako da imas argument vise prilikom pregovaranja oko cene.

Reno servisi imaju uvid u kompletnu servisnu istoriju ukoliko je auto servisiran u bilo kom ovlascenom servisu. Za ono sto je radjeno mimo njih, nemaju pojma.
Bez obzira sto je u pitanju ovlasceni servis, treba uhvatiti nekog krstenog majstora kod njih da pregleda auto.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

gomilos

Hvala, idem da vidim auto. Javljam sta je bilo.

Veterinar


hobbista

#184
Auuu, ja sam nekako procitao da je auto kupljen 2010, a da je proizveden 2009  :banghead:
Ako je ovaj sa oglasa, onda je verovatno kupljen u aprilu 2009, i moze se desiti da je proizvodnja 2008, tako da se vracam na moju prvobitnu procenu.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

gomilos

#185
Juce sam video auto, u pitanju je sandero, ali ima napred i nazad dodatnu srebrnu plastiku na branicima pa lici na stepway. Stigli smo do cene 6.300. Videchu danas shta da se dalje radi, posto sam ja od onih koji ne menjaju cesto kola. Nego vlasnik nije josh stavio radio, oprema je ambiance, i reche da che ga staviti a ja sam juce cuo od jednog da ako se stavlja nefabricki radio mora da se ide u servis jer kompjuter pobrljavi, pa chu morati da nas sa njim da proverim i za radio. Inache auto ima samo letnje gume Michelin sa datumom 12 nedelja 2009.
Hvala u svakom sucaju za komentare.

Da josh dodam, videh postove, auto ima klimu i nisam pitao vlasnika za datum kupovine i godinu proizvodnje. Ja sam prema registraciji, posto je prvi vlasnik,samo registrovao i prihvatio da je 2009. Proverichu i to.

hobbista

Nesto mi je tu cudno. Mislim da nije postojala opcija da se dodaje srebrna plastika prilikom kupovine. Za radio nije istina da kompjuter pobrljavi. Jos nisam cuo da se to nekome desilo, a vecina clanova ima nefabricku muziku u kolima.
Javice se neko od kolega sa Sanderom, jer mi je i paket opreme malo cudan - ne znam da li ambiance+elektricni paket daje sve opcije koje su navedene :ces:

Naveo sam pitanje godine proizvodnje jer sam i ja kupio auto u aprilu 2010, a proizveden je 2009. godine.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

speedo

Postojala je ta opcija (valjda postoji i još), nešto kao dodatak patosnica, zavjesica, krovnih nosača i sl. Nema je u paketima dodatne opreme koji idu uz cjenovnik. Par plastika naprijed i nazad, par stotina €. A auto je, po slikama i opisu, klasičan ambiance + paket opreme (ambiance plus klima, podizači, daljinsko i maglenke) uz dodatak ovih plastika naprijed i nazad. Za radio je bitno da ga propisno spojiš preko "euro džeka". Instalacija ima dovedena do radija i do prednjih zvučnika (ni njih vjerovatno nema), ne treba ići u servis, on će ti samo naplatiti 10€ za tri minute posla.

gomilos

#188
Nema kodirani kljuc, za alarm nije siguran kaze da ima neka lampica, za centralno zakljucavanje nije siguran (to bi rebalo da je opcija da kad zakljucash/otkljucash vozaceva vrata da se sva otkljucaju/zakljucaju). Ne ide nize od pomenute cene, jer se poziva na kilometrazu. Ichichu u servis na Vozdovcu pa chemo videti.
Za dodatu plastiku, kaze da je naknadno dodata i da je lepo kostala.
Za godinu proizvodnje kaze da je 2009, sto se vidi po datumu na staklima, gume (1209) mada to nije vazno.

speedo

Kod ključ ima svaki Sandero (i Logan) - to je crvena lampica na instrument tabli koja blinka kada je auto ugašeno i ključ u početnoj poziciji. Centralno bi trebao da ima daljinsko, bez daljinskog nema ni centralnog, svaka je brava za sebe.

gomilos

#190
Hvala, ovo je neki sredovecan covek pa ni on sam nezna. Bitno mu je bilo kad je kupovao, da je to taj motor, da ima klimu,servo
Da li ima neka preporuka kad budem isao u servis na kotrolu, ne idem sam vech sa odlicnim i iskusnim majstorom (dodushe on ne radi ove dizelke).
I da lik je rekao da ima samo jedan kljuc, drugi je zagubio, sta se desava sa tim ako hochu josh jedan kljuc. Ide se kod bravara?

saša61beograd

Preporuka br.1:kad već ideš u servis pogledaj novi Sandero.
Preporuka br.2:raspitaj se za "dačija finansiranje".
Preporuka br.3:pusti prodavca da "omekšava" par nedelja,90% je neće prodati do tada.
Preporuka br.4:ne pogađaj se pre nego što se utvrdi da je auto besprekoran,a onda tresni ponudu (recimo 5700e !).Danas kupci diktiraju uslove!
Preporuka br.5:vidi pod 1 (kupi novog!).

gomilos

#192
Hvala za savet.
Inache mi je pokazao poruku od nekog "kupca" da mu nudi 6000, moze da bude i pecanje naravno.
danas je kesh tesko dostupan tako da si upravu za 4.
Vidzao sam i benzince sandero 1.4 Ambiance (2008 ili 2009 godiste), koji nisu pregazeni (do 50.000 max) i koji traze od 5.000 do 6300. Sve naravno sa sajta http://www.polovniautomobili.com
U svakom slucaju chu videti za ovo pod 3,4.

VaskezNS

Ako uzmeš u obzir da takav novi auto košta između 9-10.000e http://www.dacia.rs/download/cenovnik_dacia_sandero_rs.pdf, onda vozilo staro nepune 3 godine koje je prešlo 17.000Km teško možeš očekivati da dobiješ ispod 6.000e. To je sigurno razlog zašto prodavac za sada ne odstupa od svoje cene od 6.300, plus što mu je kilometraža zaista za svaku preporuku. Ako si spreman da daš 6K, onda nemoj da ti posle bude krivo ako te neko "pretekne" za tih 300e.

Jedino što mi se ali uopšte ne dopada je to što auto nema drugi ključ. Malo vožen, pažljivo održavan a ključ se "zagubio"  :ces:
Manje-više što ćeš imati trošak za kodiranje drugog ključa (ne mogu da pretpostavim koliko je, ali me 50-100e uopšte ne bi iznenadilo), ali tu jako pripazi - prvo, drugim ključem će tvoj auto biti dostupan svakom ko ga ima, drugo, obrati pažnju da auto nije u nekom dužničko-poverilačkom odnosu (lizing, nekakva hipoteka na pokretnu imovinu i sl.) jer tada se drugi ključ ostavlja kao "garancija". Pre 10 dana sam asistirao u kupovini 10 god stare Corse koja je dovežena iz Italije i verovali ili ne, uz urednu servisnu knjižicu imala je i oba ključa, sa imenima prethodnog (i jedinog) vlasnika u svim papirima (serv. knjižica, polise osiguranja, računi sa servisa i sl.), što su bile veoma bitne stvari za preporuku pri kupovini.
Ovo je mesto za sLogan ;-)

gomilos

#194
Interesantno, ma kod nas se radi svasta, tako datreba sve proveriti.Hvala u svakom slucaju.
Zvao sam sad neku bravarsku radnju iz Maksima Gorkog (video preporuje na drugom forimu), reche lik da je cena za izradu drugog kljucha izmedzu 3500-6000 zavisi od cipa. A ako bi se menjao i kod, onda se radi mehanicka (sve brave se skidaju) i elektronska promena koda, i cena je 200-250 €