TCe motori u Dačijama

prethodna tema - sledeća tema

Sir Oliver

Citat: saša61beograd poslato 22.03.2013. - 12:40
Jedan citat:"Već pri 1700 obrtaja snažno povuče,i to sa takvom srčanošću koja je temperementnija od tradicionalnih 1,6 16v motora".

@ PO 1.6 16v

:Smiley: :baeh:
I drink to make other people more interesting.

kiconix


Aleks


Loganovac

Turbo je turbo.  :to:

Ipak, dajem mu dve bandere fore, kao i obično.  :cool:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Izmedju ta dva motora birao bih 1.6.  Zanimljivo motoru 0.9 padaju obrtaji na snimku pri menjanju stepena prenosa.

Sir Oliver

Ma zezam se ja malo, normalno da je 1.6 + "ovih" dodatnih 8 ventila  :c1: odličan motor. Nešto ne verujem da ovih 900ccm može da prikaže nešto zavidno uz Kanjon Morače, pun, sa klimom. Čak i ova moja slina, što bi rekao Keka, dok je radio na oko 4-4500 išao je ko zmaj uz Kanjon, a kamoli 16v  :c1:
I drink to make other people more interesting.

kiconix

Ne potcenjujte turbinu, čudo pravi.
Kada bih mogao da biram izabrao bih 1,6 16v.
Prava je šteta što ga nema u ponudi.
Trajaće bar duplo duže.

saša61beograd

Postoji već dovoljno informacija o performansama tce-a u vožnji.Uz krivulju snage i obrtnog momenta koji je dao Reno  meni je to dovoljno da ne sumnjam da je živahan i elastičan i dovoljno jak.Pa on je i napravljen da bude više nego dovoljan za Klio,Sandera i slične.Ocenjivati turbo-benzinca samo na osnovu zapremine je paušalno isto kao meriti pritisak u gumi šutiranjem u nju (što mnogi rade).
O trajnosti će se znati više za 2-3 godine kad u realnim uslovima neki pređu 200.000km i više.Preko toga mene kao zainteresovanog za Tce i ne zanima.A kad razmišljam o novoj Dačiji onda je to samo Tce,jer je to jedini stvarni napredak i novina.
@Kiconix,da li je TDI manje trajan od SDI?

kiconix

Tu su negde ali manje boli glava.

saša61beograd

"Manje boli glava",to je tačno,u svemu tražim ovakva rešenja.A za par godina znaće se da li "boli glava" sa Tce,taman onda kad ću razmišljati o kupovini novih kola.Kod "penzionera" kao što sam ja,taj Tce će ceo radni vek odraditi na 1500-2500 obrtaja.Iscediću iz njega maksimum trajnosti i minimum potrošnje,jednom!

kiconix

To nam ne gine.
Koliko vidim trend je u turbinama.
Biće sve manje atmosferaca.
Videćemo šta će vreme pokazati.

miodrag1

Pre neki dan sam isprobao (testna vožnja) novi Clio 1.2 16  v i Sandero 0.9 Tce ( i Kia Rio i Hundyi i30 ali o tim Vozilima neću da kažem moje utiske je će mi izbrisati poruku -kao i prošlog puta   :badmood:).
Novi Clio lepo izgleda lepo, ide lepo  , ali Sandero 0.9 tce ide kao lud u II lepi za sedište i to 4 osobe ,udobnost na putu  kao i clio ,konforniji je .  U V lepo ubrzava od 70-120 čak iznenadjujuće, otvorio sam i haubu da vidim taj " nemirni " rad, kad unutra motor prede. I u odnosu na 4 vozila koja sam probao sandero ide kao zmaj.
Pozdrav, i nadam se da mi nećete obrisati poruku.

hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

miodrag1


svrle

Pogled A.Todorovica na 0.9 TCe motor, doduse ne u Loganu/Sanderu nego u Renault Clio IV.

http://www.superauto.rs/index.php?view=magazine_detail&type=testovi&id=3762