TCe motori u Dačijama

prethodna tema - sledeća tema

dr.miso

kad kazem zabrana naravno mislim na to da se gubi garancija, mi mozemo diskutovati koliko hocemo za sada, ali ako mi nadjete samo jednu osobu koja ce da da toliko para za nova kola i posle da baci 5 godina garancije da bi stavila plin na svoju ruku slobodno recite ko je to platicu joj pice
Gde se pije pijem, gde se jede jedem, gde se radi ne smetam!  :lazy:

Keka

TSI/FSI/TFSI ima direktno ubrizgavanje goriva u cilindar, ovaj TCe ima multipoint i ubrizgava u usisnu granu.

To drasticno menja cenu i koncepciju ugradnje TNG.

U svakom slucaju, ako ovi nasi ne zele da uzmu 950 evra za nesto sto kosta 550, onda ima neka caka. Kao sto smo videli iz matematike, cena tog modela se onda izjednacava sa dizelom, pa se gubi smisao ugradnje TNG po pitanju jeftine voznje.

Uvek ima entuzijasta koji ce se odreci garancije i uraditi nesto protiv principa fabrike. Za to treba imati debeo budjelar, pa mi u startu otpadamo  :D
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

#47
Šteta što nemam para za nov auto i što nema 1.2 tce pa da odemo na to piće.  :ziveli:

PS. Mene je 1.6 8v sa TNG-om koštao identično kao i Dci pa sam ga opet ugradio. Tu se ništa nije promenilo.
Sačekajmo malo, biće svega.

Veterinar

Uze mi reči iz usta...

Ne mogu sada da prevodim, niti je ovo nešto novo (citat sa stranice gazeo.eu)

"In the new Sandero, autogas conversion will be offered with the 1,2-litre, 16V, 75 PS engine, which is also used today in the first generation model. As for the Sandero Stepway, this unit will be replaced with a modern 3-cylinder, 0,9-liter TCe motor, for the time being not planned for autogas conversions.

The TCe engine is a direct-injected one, which makes LPG adaptation more complicated an operation than in the case of MPI-type motors. Obviously, it is technically possible, but since Dacia is a budget-oriented automaker, the brand may not be interested in investing in an expensive technology, at least not immediately. Since autogas is a way of saving on fuel costs popular among Dacia's customers, the option will hopefully become available over time."

Keka

#49
1.2 TCe ima dva tipa motora.

Jedan je onaj 1.2 16V iz Sandera (D4F) i ima 1149 ccm, na koji su nakalemili turbinu (D4Ft), ima oko 100 KS i indirektno multipoint ubrizgavanje. Ugradjivao se u Clio i Twingo GT.

Drugi je onaj koji se ugradjuje u Lodgy (H5Ft) i ima 1198 ccm, ali taj ima direktno ubrizgavanje, pa mi se cini da se ne bi napio tog pica  :whistling:

@Veterinar: Malo su lupili za ubrizgavanje za 0,9 TCe.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Po fabričkim podacima 1,2 lpg u odnosu na 0,9 tce troši oko 40% više.U praksi,u odnosu na fabričke podatke, potrošnja je uvek veća,ali proporcionalno za obe verzije,znači ostaje 40% veća.Otprilike,vožnja košta isto sa oba motora.
Ugradnja plina u Tce bila bi malo "hleba preko pogače",sa neizvesnom uštedom.Ne vidim razlog da neko odustane od Tce-a samo zato što ne može plin,za sada.

Andrix

Pogubio sam post, gde je koleza forumas vozio tce i kaze da slabo ide, pa sad se setih / kako slabo kad ima 90 ks ...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

hobbista

Citat: saša61beograd poslato 08.03.2013. - 20:38
Po fabričkim podacima 1,2 lpg u odnosu na 0,9 tce troši oko 40% više.U praksi,u odnosu na fabričke podatke, potrošnja je uvek veća,ali proporcionalno za obe verzije,znači ostaje 40% veća.
Nema šanse da potrošnja bude proporcionalno veća na turbo i atmosferskim motorima.
Videćemo kada se pojave kolege sa 0.9 tce da li neko može da ima potrošnju makar približnu deklarisanoj.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

ex-user

taj 0.9 Tce će imati oko 50€ jevtiniju registraciju godišnje u odnosu na moj 1.4  :doh:
bla bla bla

Keka

#54
nece bas 50 evra, ali oko 2000 din jeste jeftinije.

U odnosu na 1,2, po nasem zakonu sve ispod 1150 ccm je jedna kategorija, a tu spadaju i 0,9 TCe i 1,2 16V. Medjutim, TCe ima vecu snagu od 1,2 16V, pa je zato njegova registracija skuplja oko 1000 din.

Moras jos da dodas i za redovan servis koji je izvesno kod TCe skuplji.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Andrix

jel to ono kad ne platis na mostu platis na cupriji...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

Mozda. Opet, ne znam zasto bi nuzno bio znatno skuplji servis od (recimo) servisa na 1.6 motoru, pa i od 1.2. Setih se i lanca umesto kaisa...

saša61beograd

To su sve predrasude:kratko traje,skup za održavanje,slabo vuče,mnogo troši...Sve suprotno od njegove namene u gami Renoovih motora:da bude najmanji,najekonomičniji,osnovni motor,kad ukinu jednom 1,2 16v.I da ga voze široke narodne mase i budu zadovoljne.To što je ultra moderan stvar je napretka koji se neće zaustaviti zato što je neko trenutno zadovoljan svojim 1,4 ili 1,6 motorom.

hobbista

Pa sada, da odgovorim na isti način: To što neko misli da je svaka nova tehnologija mnogo bolja, pouzdanija i jeftinija u eksploadtaciji neće navući ljude da pod obavezno hvale novo i bace staro u djubre.
Nije sporno da je tehnologija novija. Blok i klipovi će, verujem, biti blizu po trajnosti. Za ostalo, vreme će pokazati.
Nadam se da će vlasnici uspeti da se voze "najekonomičnije" sa turbo motorima  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

saša61beograd

Kakogod,za koju godinu benzinci bez turbine će moći da se kupe samo na Bubanj potoku.