Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Kaseta ispred suvozaca, rastavljena.
Nisam mogao da verujem da je izlivena zajedno sa centralnom konzolom.  :ha:

nenad28

Kod mene kaseta izgleda potpuno drugacije.   :conf:


david

Dopada mi se prostor napred i pozadi kao autobus

kiconix

@ Nenad
Ne izgleda, samo je moja rastavljena pa izgleda drugacije.
Gornji deo je skinut, ne vidi se u cemu je problem dok se ne rastavi.
U svakom slucaju je izlivena zajedno sa centralnom konzolom, ne znam resenje ako se otcepi do kraja.

ex-user

Postovao sam već u drugoj temi, ali evo i ovde, kad sam se već nakanio da ispišem, žao mi truda  :njanja:

- unutrašnjost jeste skromna u poredjenju sa savremenim i skupljim automobilima - ponegde spojevi plastike nisu dobro nalegli, negde je nešto malo ukrivo i kao prilepljeno, između šoferšajbne i ventilacionog dela kokpita je umetnuta neka gumena spužva itd itd
- sedišta su potpuno ok, s tim da vozačevo sedište jeste podesivo po visini, ali ima samo 2 položaja, nisko i visoko, nema medjupoložaj tj neko fino podešavanje (ili grešim?)
- podizači stakla rade lepo
- vrata se lepo zatvaraju, pogotovo ona od prtljažnika
- spolja ipak izgleda viši i malo veći od "konkurencije (Punto, i20, Fabia, Aveo)
- audio sistem je skroman, jeste da su 4 zvučnika u pitanju, ali već na malo jače basove sve to bupće i škripi
- preko rupa se ponaša sasvim lepo, mekše nego npr Fabia
- menjač jeste precizan ali je tvrd, nema mekoću, oseti se onaj povratak u ler, "klk" pod dlanom
- menjač podrhtava kada je auto u leru, to mi se uopšte ne svidja
- volan ne podrhtava kada je auto u leru, jako male vibracije se osećaju
- za prvih 200km potrošnja goriva je 9.9 litara po putnom računaru, gradska vožnja, prelazak mostova u Beogradu svaki dan u špicu (ipak to je mnogo, Fabia 1.4 npr troši oko 8.5 u takvoj vožnji)
- kvačilo "hvata" visoko, ali stvarno je stvar navike, par dana
- motor kao da nema snagu u prvoj i drugoj brzini, menjam u treću već na 30-40kmh (da ne predjem onih 3000 obrtaja) a onda lepo prima gas, i u četvrtoj na 60kmh itd (pretpostavljam da je to ta elastičnost motora koju svi pominju ili hvale).
- visoko se sedi u kabini, meni to jako prija u toku vožnje, lepa preglednost napred
- imam utisak da "meko" koči, svidja mi se, kao i da u male gradske krivine fino ulazi, servo volan jeste malo tvrdji, ali je sasvim ok (stvar ukusa i navike)
- plus za veliki zadnji brisač stakla
- jako veliki zadnji C stub, loša preglednost, smeta mi
- papučica za gas se oseća pod stopalom - čudan osećaj kao da podrhtava i da "škripuće" tokom pritiskanja, u većim obrtajima, znači ne konstantno, ali skoro stalno. Ako je takav kvalitet konstrukcije (vibracije sa poluge), onda mi je to dosta veliko razočarenje...
bla bla bla

rokiml

....ne dopada mi se što se u Stepway-u  onaj držač za lakat (između vozača i suvozača) vodi kao dodatna oprema.......našao sam ga negde na nekom sajtu ovde za 40 eura..mogli su bar to da postave kad su samo 2 zvučnika ubacili......

krle

#441
Citat: kiconix poslato 05.05.2011. - 17:46
Kaseta ispred suvozaca, rastavljena.
Nisam mogao da verujem da je izlivena zajedno sa centralnom konzolom.  :ha:


Ako sam dobro uočio došlo je do "cepanja" donjeg dela vratanca kasete, odnosno onog dela koji "glumi" šarke.



Kako ne bi došlo do nedoumice moram pojasniti da kaseta jeste sastavni deo konzole, ali vratanca su zaseban deo.



 Kaseta u ovom slučaju  nije  sporna, sporna su  vratanca (poklopac).  

Radi se o delu koji je zamenljiv.



Kod  demontiranja je potrebno skinuti (razvrnuti bušilicom glave) pop nitne, nov deo  montirati pomoću   pop nitni.






Dodatak:


Isto  rešenje je i kod Sandera/ Logan Ph2. Naravno, deo je drugačiji u odnosu na Logan Ph1.








speedo

Mini rezime nakon nepunih mjesec dana i svega tristotinjak kilometara.
Minusi:
- brisači, već ostavljaju znakove istrošenosti...
- pedala gasa premekana
- el.prozori nemaju mogućnost otvaranja na jedan pritisak...

Brisači su zamjenjivi, gas je stvar navike, a čini mi se da je i "problem" sa otvaranjem prozora rješiv za oko 25 eurića, tako da to i nisu problemi u pravom smislu. Mogao bih još napisati da je meni lično problem i veličina Sandera, veći je od očekivanog pa je to tražilo vježbanje za parkiranje u garaže pravljenje po mjerama Zastava..

Ostalo sve za pohvalu...istaknuo bih prostor i komfor u kabini, velik i pristupačan gepek, i kao najveći plus motor, imam osjećaj da ide jako dobro za snagu i kubikažu, iako je još u fazi razrade. Potrošnja zasad takođe umjerena...ugrubo oko 7,5 litara uz upotrebu klime i malo teže ulaske u garažu.

alexv011

Nedostaje mu :

Podesavanje volana po visini i dubini.
Veci spoljni retrovizori.


Svidja mi se (za tu lovu) :

sve ostalo
posebno prtljaznik od 510 lit u obliku kocke !!! to nemaju ni mnogi karavani.

Svarog

Logan II i Sandero imaju veće retrovizore  :to:

sibelius

iskreno,diskutabilno je to koliko su veci retrovizori
na sanderu i loganu Ph2 jesu dobili na sirini ali na duzini kao da su izgubili
ne znam kako to da objasnim ali na starom loganu sam uspevao u retrovizoru da uhvatim "vise" prostora
moguce da je to stvar navike ali svakako se slazem da bi rebalo da su veci

zveki66

Evo posle 1300km mogu da kazem da se otprilike slazem sa svim sto je naveo ex-user i da dodam jos po nesto:
- zagledao sam kod mene plastiku i spojeve i ne vidim da nesto odstupa. Ili ja nemam bas oko za to ili su znali da ja kupujem pa se 
  potrudili u fabrici. Vozio sam ranije razna kola, neka su unutra bila nacickana svim i svacim, ali ovde mi se nekako dopada
  taj "minimalizam".
- smetao mi je u pocetku tanak obruc volana ali sam to resio lepom navlakom. Ipak bi za tu velicinu auta trebao biti malo puniji.
- nisko i totalno van vidokruga postavljene komande za ventilaciju
- klima koja hladi bolje nego kod nekih skupljih vozila,danas je prvi put ozbiljnije koristio i lepo rashladi.
- kompresor kada se upali malo bucniji cini mi se nego kod drugih kola, posle se utisa, valjda tako treba,
- oseti se gubitak snage sa upaljenom klimom, iskreno ocekivao sam da ce to biti manje osetno
Sve ovo sto mi smeta nije dovoljno da bi pokvarilo pozitivan ukupni utisak i zadovoljstvo kada sednem da vozim. Najvecu glavobolju mi ipak zadaje i dalje potrosnja od 5l ali na 50km.  :banghead:

Zoran

Ovu zadnju stavku možeš popraviti lako samo pročitaj teme o potrošnji goriva na ovome forumu.
Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Retrovizori su meni sasvim ok (sandero), lijepo su ukomponovani sa malo višim sjedenjem i bez problema se parkiram samo gledajući na retrovizore. Zato je unutrašnji retrovizor omalen, a C nosači krova (pre)debeli.
BTW Danas pređem nekih stotinjak i sam sebe pobijem po pitanju papučice gasa, učinila mi se sasvim ugodnom na korištenje, nimalo premekanom. Biće da sam se ja privikao, posebno sa (tek sad vidim koliko) grubih i neudobnih njemačkih auta.

zveki66

Citat: Zoran poslato 04.06.2011. - 22:01
Ovu zadnju stavku možeš popraviti lako samo pročitaj teme o potrošnji goriva na ovome forumu.
Procitao sam sve sto je vezano za tu temu i iskustva su podeljena. Nekima trosi i 7l a nekima kao i meni 10l i vise. Onome ko uspe da u cisto gradskoj voznji ostvari tu potrosnju od 7l svaka cast. Ja ne mogu a probao sam sve rezime voznje. Jednostavno prva,druga pa malo treca i cetvrta, kratka medjuodredista ocigledno ne prijaju ovom motoru, a bogami nijednom. Mada moram priznati da me cudi kako ljuidi uspeju da ostvare potrosnju od 7-7,5l a po fabrici je gradska potrosnja deklarisana za ovaj motor 9,6l. Ispada da je fabrika sama sebi anti reklama.
Na otvorenom je sasvim druga prica i tu sam imao potrosnju Ibarskom, bez prelazenja brzine od 100km/h i uz postovanje ogranicenja u naseljima 5,5l.