TNG i prosečna potrošnja

prethodna tema - sledeća tema

slavko_bgd

Citat: slavko_bgd poslato 17.12.2012. - 09:37
Za uslove od prošle nedelje to je super dobra potrošnja. :to:
Meni je Scenic na istim relacijama od prošle subote do juče potrošio 35L na 281km, što mu dođe 12.5/100. U normalnim uslovima (suvo vreme) trošio je oko 9/100.Videću ove sedmice, sad kad su ulice raščišćene, kol'ko će da arči po gradu...

Evo samo da javim, kontrolisana potrošnja ove sedmice, sa 34L prešao 368km, potrošnja 9.2L/100. Sneg je čudo...

Keka

Zavrseno testiranje, izuzetno penzionerska voznja po gradu, na otvorenom 90 km/h, na kraju prosecna potrosnja na 100 km je 7,9 litara TNG.

U odnosu na 8.5 i normalnu voznju, nije vredno truda  :whistling:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bmiillan

Citat: Keka poslato 01.01.2013. - 13:13

U odnosu na 8.5 i normalnu voznju, nije vredno truda  :whistling:

apsolutno se slazem, zato gas do patosa
nemoj na silu uzmi veci cekic

Loganovac

Pre neki dan vozio sam autoputem do BG i nazad na 3750 rpm, odnosno 140km/h - tu je moj motor na maksimalnom obrtnom momentu  :D Potrošnja 9,2L/100km, doduše prvih 17km, do izlaska na autoput, vozio sam 80-120km/h. Stigao sam do autokomande (oko 77km) za 45 minuta, brže nego autobus GSB iz pojedinih beogradskih naselja  :c1: , s obzirom da se sve dešavalo u špicu, oko 17h.
Prvo što sam primetio je da je znatno prijatnija vožnja nego na 120km/h na šta sam već neko vreme navikao, što više ide u obrtaje sve se više utišava, a najbučniji je baš tu negde oko 110-130km/h.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

g0sha

Testirao i ja potrosnju, prvi put od ugradnje TNG-a, napunio  bocu u Nisu, otiso do Kragujevca, malo po gradu i sipao opet u Paracin 247km i oko 25.5L. Dok sam isao za Kg vozio sam 120-130 retko do 140, nije ovaj auto za vece brzine a od batocine do paracina nisam spustao brzinu ispod 150-160 (po cajgeru). I tu dodjemo do neke cifre od 10.3l na 100km, sto i nije mnogo s obzirom kako sam ga divljacki vozio tih 50ak km. U Paracinu opet sipam do vrha, ruta je Paracin-Bor-Zajecar-Nis, 225km i u Nisu ponovo sipao do vrha 17l uz penzionersku voznju dodjemo do 7.5L, mozda sam mogao jos malo neznije da vozim i ali se to ne isplati, sve u svemu nije lose. Samo nikako se ne isplati da se vozi preko 130, em je buka ogromna, em auto  ako nije pun je veoma nestabilan em trosi znatno vise..
Zaboravio sam da kazem da je to bilo prosle nedelje, uz idealne vremenske uslove bez snega, kise na putu itd..

Dejan 1.4mpi

Oprezno sa takvim testovima!
Ja sam trenutno smanjio potrosnju na 0,00 l/km. Stigla mi je zabrana od 30 dana, zbog prekoracenja brzine. :bonk:

Veterinar

Naravno, svaki grad je priča za sebe, kao i otvoreni put. Neko na autoputu vozi 150 km/h, neko 90 km/h. U Pazovi nema kilometarskih kolona, za početak.

hobbista

#367


Primetio sam da je prijavljena potrošnja TNG članova koji imaju 1.4 motore (ne)pristojno manja u odnosu na one koji imaju 1.6. Uz to, gradska vožnja po Novom Sadu, Beogradu pa i Nišu je bitno drugačija u odnosu na ostale gradove, tako da meni ne zvuči neverovatno iznet podatak.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

naca24

#368

U pravu ste sto se tice motora 1.4. Mi smo zato i uzeli motor 1.4 zbog manje potrosnje sto sam jednom rekla na forumu

nisam napisala da :
- jesmo natovareni kada idemo na letovanje
-da motor 1.4 manje trosi
-da idemo 5 brzinom 90km a ne 120 ili vise
-Grcrki i mak. plin i benzin su mnogo kvalitetniji nego nas
-nemamo BC ali potrosnju merimo od sipanja do sipanje, pa onda na to mozemo uporediti km na predjenh 1oooo km
-na Eko pumpi  sipamo...kada su druge pumpe u pitanju, kao OMV imamo losa iskustva i onda ide potrosnja i do 9.5l zimi
- i da verovatno zavisi od stila voznje
Ono sto pise u prospektima ne znaci i da je i istina.....ako kazem da nam je do CG trosio 5.5 l u proseku benzina, nisam slagala

samo sam rekla gde smo ugradjivali plin i pohvalili taj servis



Aleks

Citat: naca24 poslato 09.01.2013. - 11:38
-Grcrki i mak. plin i benzin su mnogo kvalitetniji nego nas

Jako diskutabilno, zavisi od pumpe do pumpe, posebno vazi za Makedoniju. Sto se tice Grcke bmb95 je definitivno na svim pumpama bolji nego kod nas, tng je tu negde.

ppejic

Saglasan sam sa postom iznad.
Sa kupljenim TNG dole kod Lekade, prosek je bio oko 7.5/100km sa cetiri osobe, prtljagom i autoputem preko planine. Zatim kupljen u Solunu, kod aerodroma, prosek je bio preko 14L, a posle sipan u FYROM odmah, i potrosnja opet po starom - oko 7.6L/100km

jasho

#371
Malo švrćkao po europskim autoputevima, sipano oko ukupno oko 200l gasa tj 33l gasa po rezervaoru, prosečna brzina 120-130km, autonomija oko 340-350 km, što mu dođe 9,4-9,7 l/100km, problem je nepostaojanje pumpi duž autoputa u Austriji i Mađarskoj, tačnije ima jedna ni izlazu iz Mađarske kod granice austrijske (ali lupaju po ušima cena 1 evro za forinete odnosnoo 1,15 za evre, ali dođe na isto jer evro u menjačnici menjaju po 260 forinti,(zvančni je 291)), i u povratku sam provalio jednu Agipovu  15 km pre budimpešte da ima LPG , ali ne i da ima sa kontra strane prema Austriji (možda i ima?!), Na austrijskoj strani nisam video nigde da na autoputu da ima LPG.
Hvala Keki na savetima još jednom!!!

P.S.
Ovaj gornji post bi trebalo da bude ovde sa naznakom prosečna potrošnja na auto putu,
u mom slučaju ( a vidim i kod Slavka i Loganovca), se kreće od 9,4-9,7l na 100km, dok je na otvorenom putu sa prosečnim brzinama od 60-80km ta potrošnja negde oko 6,8-7,5 l

Loganovac

U proteklih nedelju dana skoro svakodnevno sam prelazio istu relaciju - do Zemuna i nazad autoputem. Prvih 17km (do autoputa) 80-100km/h, narednih 50km 120-140km/h, uz Bubanj potok petom 130 (četvrtom preko 140)  :whistling: , niz Bubanj potok i po Beogradu 80-90km/h strogo. U Zemunu par semafora, muvanje po uličicama da bih pronašao mesto za parkiranje, ukupno oko 90km u jednom pravcu.
Napunim rezervoar plinom. Prvog dana napravim pomenutih 180km, prosek 8.2. Drugog dana ista meta, isto odstojanje, ali se prosek popeo na 8.9, što znači da je prosek drugog dana bio čak 9.6! S obzirom da praktično nisam potrošio skoro ništa benzina a da sam sipao otprilike tačno onoliko gasa koliko je BC i pokazao (33.1, sipano 33.5L), ispada da BC tačno pokazuje potrošnju. Otkud tolika razlika u potrošnji istog istijatog gasa na istoj relaciji?

Jel ima neko ideju ili da ja objasnim - može da se shvati kao nagradno pitanje...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Temperatura zraka, vlažnost kolovoza  :kava:..?
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

 :to:

Temperatura se nije bitno menjala, ali je put bio pod vodom od otopljenog snega, a veći deo puta padala je neka lapavica - polukiša polusneg - eto koliku razliku u potrošnji može da napravi najbanalnija stvar...

Pri vožnji kroz sloj vode gume razbacuju molekule vode, što levo-desno da bi isprtile sebi put ka asfaltu, što u vis u vidu vodene zavese koja zapljuskuje čak i pedesetak metara udaljena vozila iza vas. Za tu fontanu potrebno je utrošiti neku energiju, očigledno ne baš malu. Bilo bi interesantno proceniti količinu ovako ispumpane vode po kilometru, verujem da bi se došlo do zanimljivih cifara...

Dalje, svaka kap kiše koči auto, jer se u toku sudara sa vozilom dešava promena njenog impulsa, a na račun kinetičke energije vozila. Promena nije velika, ali kapi kiše ima mnoogo...



Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.