Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

Trumpeter

Definitivno je kvalitet izrade drastično opao i kod drugih brendova. Skoro sam na YouTube naleteo na ovog očajnog vlasnika novog električnog Citroenovog Ami. Zagrcnuo sam se od smeha kada sam video varove unutrašnje konstrukcije, zapitaš se da li je to moguće da jedan brend kao Citroen proizvodi ovakvo đubre. Ispada da je moj novi Sandrero premijum klasa iako mi se svi rugaju da vozim Dačiju za razliku od njihovih šporeta poznatih brendova. :)





saša61beograd

Ovaj Citroen Ami i nije auto,nego nešto malo udobniji prevoz od električnog trotineta.
Ima domet od 75 km,a košta mnogo preko 10.000 evra!Pravi se u Stelantisovoj fabrici u Maroku.Nekog tamo lokalnog momka,pastira sa planine,odvojili su od stada i ubrzano ga naučili za sklapa automobile.Zato su varovi ovakvi.
Što reče jedan vlasnik male fabrike negde u Srbiji:dajem 10 programera za jednog dobrog varioca!

Capriolo

Citat: Keka poslato 17.06.2023. - 13:35Obavljen prvi servis.
K*eteni sto im majki majkinih.

Po servisnoj knjizici treba ulje i filter ulja.

Filter kabine na dve godine ili 60.000 km.

Filter vazduh motora na 4 godine ili 120.000 km.

Od ostalih primedbi nije reseno nista.

Mastan motor-mora da se predihtuje ventil dekla, tri dana u servisu  :bonk:

Polozaj petih vrata-majstor na godisnjem vraca se pocetkom jula, zakazan termin 08. jula.

Skripanje kocnica-zamenice plocice pri stelovanju petih vrata.

Krckanje instrument table i pozadi levo...dok se nisam izderao na njih pred musterijama i spomenuo reci "g*vno, poluproizvod, otvaranje motora, random greske elektronike, snosaj itd" i dok nije sef servisa seo da se provozamo, posmatrali me kao Stevu Zigona. Kaze klinac....stvarno krcka. Ajde!

Teramo dalje pa cemo videti kako ce se zavrsiti prica. Ja se vec ostrim da pisem u Japan u centralu, mada oni sve znaju i zabole ih.

Danas u salonu izlozen ganc nov, isto sastavljen kao Jugo.

Čudno da koristi ulje 5W-30 ?
Zar nisu svi odavno sa tim savremenim motorima prešli na 0W-16 ( ili barem 0W-20 ) ?
Cena samog servisa ti je OK. Ja nedavno za Yarisa prvi servis (samo ulje motora (0W-16), filter ulja i podloška), oko 150 evra.

Sve ostalo što navodiš i nije OK. Nadam se da ćeš uspeti sve to razumno da rešiš.

Keka

#678
Nije ok, jer ovo ulje u renaultu kosta 1200din a isti ovaj filter ulja 1650 din. Da ne spominjem papreni filter kabine, koji u originalu u britaniji kosta 40 funti a u aftermarket premium kosta ispod 20 evra. To je cena akcije dezinfekcije od dinar.

Zaboravih da kazem da ovaj racun nema blage veze sa predracunom koji su poslali.

Sto se ulja tice, odobreno je RN17 koje postoji u dve gradacije, 0w20 i 5w30


Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


MitarMrgulic

Baš skupo ulje ovo 0w 20 ispade 150 KM samo zamjena ulja....

Zbog čega se traže ovako niske gradacije za taj motor a nije diesel....

dekiv68

Keka takav ti je slučaj sa ovlaštenim servisima, čast izuzecima (čitaj Reno Sava).
Uzgred budi rečeno, mene je na puntu koštalo istu cenu mali + veliki servis + zamena termostata i antifriza, ali druga klasa vozila.

Dadokg

Pozdrav svim forumašima.

Da se javim nakon nepunih 2.000 pređenih kilometara sa Škodom.

Završena je razrada motora i sada osetno bolje vuče, ili sam ja skontao da ima rupu do 2000 obrtaja i tek na 2000 obrtaja počinje da vuče kako valja. Isto tako navikavam se i da kočenje motorom nije kao kod Stepwaya, odnosno da moram mnogo više koristiti kočnicu, ili jednostavno da vozim u nižem stepenu prenosa.

Od dužih putovanja jedino je bilo putovanje do Stare Planine i to u periodu razrade motora, vožnje na niskim obrtajima i bez naglih ubrzanja. Mučno je bilo izaći do hotela Stara Planina, mislim da sam pred kraj puta uzbrdo vozio i u drugoj brzini. Bio sam totalno razočaran kako auto vuče, tj. kako se motor guši, iako nas je u autu bilo troje a ostatak autombila je bio prepun teškog prtljaga. Nekoliko nedelja kasnije na putu do Soko Banje i nazad, sa već pređenih 1.500km na satu, auto je leteo, lagano ubrzavao i na 60km/h i na 130km/h, i toliko me prijatno iznenadio.

Zamerki nemam, sem na boju, jer se svaka, ma i najmanja nečistoća na farbi vidi. Takođe, i dalje nisam provalio kako pustiti muziku sa USB-a, jednostavno ga ne infotaiment ne vidi.

Što se tiče potrošnje, trenutni prosek je 5.7l, negde očekivano.

Prošle nedelje su stigle alu felne, letnje gume sam sa čeličnih prebacio na nove felne, čelične ostaju za zimski set i sada sam u potrazi za zimskim gumama.







Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

nik


MitarMrgulic

Ma samo naprijed druže!

Naš Crossland je na oko 4000 km, za ovih nekoliko mjeseci, auti ide samo vjetar šušti :)

Inače, obraćao sam pažnju, ali nisam primjetio neke slabije performanse za vrijeme perioda razrade, auto ide isto kao i prvog dana...doduše, ja inače ne tjeram u crveno ili visoke obrtaje, supruga još manje, motor ide rijetko preko 3000 o/min.

saša61beograd

Nešto ne verujem u to razrađivanje motora u današnje vreme (pre 50 godina možda,danas ne).Sada je sve preciznije (laseri,roboti...)i delovi motora su u deo mikrona u pravim dimenzijama,nema ti razrada nešto posebno da dotera.
Pre mislim da je u pitanju navikavanje vozača na specifičan rad malih turbo benzinaca.

Loganovac

+1

Uze mi reč iz usta.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Dadokg

Ne znam zaista, samo radim kako piše u knjižici koja ide uz auto. Koliko se sećam za dizela u Stepwayu je bila veća kilometraća potrebna za razradu motora.

Čak u istoj knjižici za Škodu piše i da prvih 500km kočnice neće raditi u punom obimu, kao pošto je sve novo treba vremena dok sve ne nalegne. Takođe isto piše i za gume, da će prave paerformasne pneumatika biti nakon 800 pređenih kilometara. Možda sam permutovao brojeve, da je 800km za kočnice a 500km za gume, ali to je to.

Veterinar