Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

Capriolo

Svaka čast !
Savremeni motori su energetski veoma efikasni u odnosu na neka ranija vremena.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Sir Oliver

Nije super Zoki, bezolovni 95 ili 98 oktana.
I drink to make other people more interesting.

Keka

#663
Nissan Qashqai 1,3 Tekna Xtronic jun/jul 2022, 20.000km. Utisci podeljeni...generalno za te pare nisam ni malo zadovoljan. O ceni i utiscima sa prvog servisa za par dana kad i to obavim.

+ Motor dovoljno snazan
+ Relativno mala potrosnja za klasu, u proseku 6.1 litar benzina
+ Udobnost
+ Preglednost
+ Upravljivost
+ Menjac u svakodnevnoj voznji
+ Propilot na autoputu
+ Svetla
+ Ozvucenje
+ Grejanje sofersajbne, volana i sedista

- Motor i menjac pri naglim ubrzavanjima, neodlucni, dugo treba dok razmisle i odluce sta i kako.
- Motor zamascen nakon 20.000 km
- Kvalitet materijala u kabini, najvise sedista, kombinovano koza-platno, platno je kao plastificirano i lako se upare putnici u sedistu. Tvrda plastika u donjem delu vrata i na pragovima se lako trajno ogrebe od duzeg nosenja flase ili ako se zakaci nogom pri ulasku.
- Zavrsna obrada u kabini-spojevi su ravni, ali povremeno krcka iz instrument table, ispred suvozaca, centralna konzola, roletna panorame u otvorenom polozaju, a najgore krckanje iz C stuba levo gde je krckanje strukturalno.
- Zavrsna obrada spolja, na nivou Zastave iz doba sankcija, zazori nejednaki, spojevi nisu u nivou. Velika razlika od vozila do vozila.
- Skripanje kocnica pri maloj brzini. Izgleda karakteristicno za sva nova vozila iz Renault grupacije.
- Ocajan kvalitet vetrobranskog stakla, i najmanji udar kamena dovodi do loma (3/3).
- Povremeno pojavljivanje greske "Parking system sensor fault" i "Start&Stop system fault uz paljenje lampice akumulatora"
- Poskakivanje nakon aktiviranja S&S narocito u cruising modu.
- Los kvalitet metlica brisaca, pasuje samo jedan model zbog novog sistema prskalica.
- Generalno lose funkcionisanje novog sistema prskalica. Prskaju samo pri otklonu brisaca i samo sa gornje strane, nedovoljno tecnosti i uvek ostane, narocito kod suvozaca, musavo.
- Zadnji spojler stalno kaplje po zadnjem staklu i prlja.
- Mape, generalno losa pokrivenost i lose snalazenje navigacije.
- Taktilni osecaj na prekidacima i rucicama, kao najgora kineska plastika.
- Kvalitet boje, izuzetno tanka i podlozna ostecenju.
- Auto mod klime ne dozvoljava da se podese izlazni otvori, uvek duva na centralne otvore.

































Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


dekiv68

1. Gde se vrši završna montaža ovog nisana
2. Jel motor 1.3 koji zajedno razvijan sa mercedesom

Keka

1. Sunderland UK
2. Da, takodje se proizvodi u Sunderland UK
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Kukuuuuu... A ja se nerviram zbog nebitnih stvari na 16 godina starom Loganu (počeli problemi sa farbom, ali nije sva fabrička, izbila korozija dole po vratima i ispod kedera u gepeku i takve beznačajnosti u odnosu na starost i vrednost auta)! Pa bre za te pare koje si dao prema gornjem zaslužuju preventivni nuklearni udar po fabrici  :doh:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vladan P

Šta reći...

Pre neki dan kod restorana Golf sam se parkirao kraj novog Kaškaija.
Isti slučaj kao sa Kekinim!
Zazori su drastično neujednačeni.
Da kupujem polovan ne bih ga uzeo- mislio bih da je havarisan.
Zajedno smo skupa !

Sir Oliver

Au jbt...  :ha:
Prodadoh 12 godina starog Logana bez trunke korozije i suvog motora, bez kapi ulja po njemu.
O uklapanju limarije, necu ni da govorim.
Strasno je ovo sto sam video na slikama...
I drink to make other people more interesting.

Lazar@

Keka, znaci to je ovaj motor sto ide i u nove Dustere ili ne?

Paneli su stvarno lose uklopljeni, kao da je sklapan u petak u 10 do 4 popodne(ono pred kraj smjene).
Uuf, sofersajbna sa ugradjenim grijacem, prilicno skup komad stakla...za sluzbenog forda connecta je bila 600e.

Sto se tice materijala, kod druga u 2022 Seat Formentor u Cupra opremi ista stvar.Super izgleda na oko dizajn, ali kvalitet djeluje losiji nego u loganu 2006.
Polu kozna sjedista ista stvar, onaj najgori skaj, koji nije ni malo uudoban posle nekih 40 minuta.
Njemu i  multimedia nekad odradi boot-loop, zabaguje i restartuje se 10 puta.

Izgleda da su vozila koja su proizvedena tokom korone ili odmah posle korone definitivno za izbjegavati...barem se meni cini...
Svega je bio manjak, od elektronike pa do farbe, tako da vjerujem da su svaki cent gledali da ustede.


Za boju mozes staviti keramicku zastitu(sad vec moze i za 100-150e da se zavrsi) ili clear bra providnu foliju, koja na suncu "zarasta" pa se sitne ogrebotinice ne poznaju

Capriolo

Oko tih nejednakih zazora kod novog Nissan-a, meni je onaj drugar koji je za vreme nedavnog sajma automobila u martu ove godine kupio novi QQ Tekna, javio kakav je dobio odgovor prodavca na tu reklamaciju:

"Davore, vidim razlike u sastavljanju vozila. Vi možete na servisu to prijaviti kao reklamaciju, ali dosta vozila dolazi tako sastavljeno iz fabrike tako da mi to smatramo normalnim.

Ukoliko želite možete zakazati dolazak na 011/7155634."

MitarMrgulic

@keka

Koliko je plaćen Quashqai kad je kupljen?

Keka

Nesto manje nego sto kosta sad.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Keka

#673
Obavljen prvi servis.
K*eteni sto im majki majkinih.

Po servisnoj knjizici treba ulje i filter ulja.

Filter kabine na dve godine ili 60.000 km.

Filter vazduh motora na 4 godine ili 120.000 km.

Od ostalih primedbi nije reseno nista.

Mastan motor-mora da se predihtuje ventil dekla, tri dana u servisu  :bonk:

Polozaj petih vrata-majstor na godisnjem vraca se pocetkom jula, zakazan termin 08. jula.

Skripanje kocnica-zamenice plocice pri stelovanju petih vrata.

Krckanje instrument table i pozadi levo...dok se nisam izderao na njih pred musterijama i spomenuo reci "g*vno, poluproizvod, otvaranje motora, random greske elektronike, snosaj itd" i dok nije sef servisa seo da se provozamo, posmatrali me kao Stevu Zigona. Kaze klinac....stvarno krcka. Ajde!

Teramo dalje pa cemo videti kako ce se zavrsiti prica. Ja se vec ostrim da pisem u Japan u centralu, mada oni sve znaju i zabole ih.

Danas u salonu izlozen ganc nov, isto sastavljen kao Jugo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Sir Oliver

Gledam/čitam ovo tvoje nerviranje u vezi novog auta (veoma skupo placenog), i sve vise se nosim mislju da je bolja investicija bmw/wv/itd sa 200 i kusur hiljada, max 10ak godina star. Probas sam da ga nadjes preko, dovezes i sredis sta treba. Za upola manje para. Znas sta si radio i svakako je bolje i kvalitetnije uradjen nego ova sadasnja g**na koja se prodaju po salonima. Oni bukvalno prodaju m*da za bubrege, i jos te, veoma skupo, sudeći po racunu, i ludim prave...
Ne znam za ostale grupacije, ali RN je postao dno najdubljeg dna. A i njihova servisna mreza po Srbiji nije nista bolja...
I drink to make other people more interesting.