Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Naravno da ima smisla, ali ne toliko koliko čovek napisa:

CitatBio sam totalno razočaran kako auto vuče, tj. kako se motor guši, iako nas je u autu bilo troje a ostatak autombila je bio prepun teškog prtljaga. Nekoliko nedelja kasnije na putu do Soko Banje i nazad, sa već pređenih 1.500km na satu, auto je leteo, lagano ubrzavao i na 60km/h i na 130km/h, i toliko me prijatno iznenadio.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Razrada je svakako potrebna i poželjna,ali neće bitno i primetno podići snagu motora.Mali turbo benzinci traže da se vozač malo navikne i da ukapira kako dižu snagu i koji obrtaji im trebaju.Ja sam doživeo veliki blam kad sam onomad probao Fiat 500 L sa Twin-air motorom (900 kubika,2 cilindra,85ks).Vozio sam ga prvih par minuta kao curica na prvom času u auto školi,trzao i skakutao.Dok nisam donekle shvatio kako treba i video da auto zapravo može vrlo lepo da se vozi.

Veterinar

Mislio sam ima smisla dok se ne potrosi povrsinski sloj gume (mozda i neka zastita na gazecoj povrsini u smislu konzervacije) i dok ne nalegnu lepo kocione povrsine. Sto se samog motora tice, vozim ga normalno, ne potapam gas novom niti hladnom motoru.

Capriolo

Citat: Dadokg poslato 19.06.2023. - 13:02Pozdrav svim forumašima.

Da se javim nakon nepunih 2.000 pređenih kilometara sa Škodom.

Završena je razrada motora i sada osetno bolje vuče, ili sam ja skontao da ima rupu do 2000 obrtaja i tek na 2000 obrtaja počinje da vuče kako valja. Isto tako navikavam se i da kočenje motorom nije kao kod Stepwaya, odnosno da moram mnogo više koristiti kočnicu, ili jednostavno da vozim u nižem stepenu prenosa.



Isti je takav i motor 1,0 TSI 95. Subjektivno totalno mrtav na jače "potapanje gasa" ispod oko 1.800 rpm, a na 2.000 kao da eksplodira i onda negde do oko 4.500 rpm pod punim gasom imaš skoro nekontrolisani razvoj snage. Bezbroj puta mi se desilo da pri eventualno nepažljivom jakom "potapanju gasa" u drugom stepenu prenosa dodje do aktiviranja ASR-a i sprečavanja proklizavanja pogonskih točkova.
Za mlade i neiskusne vozače taj motor može da ima gadnu narav.

slavko_bgd

Можда да за почетак промениш гуме? 

Loganovac

Ajde nemojte da kakite, pazi šta pišu novinski stručnjaci:

Test Nissan Qashqai

I šta sad vi 'oćete?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Capriolo

Na šta tačno misliš? Tamo je dosta (afirmativnog) napisano u tekstu.
Doduše, pomenuli su i jednu stvar kao naizgled manu, ali su je odmah u nastavku i objasnili da nije mana.

"Na žalost, nema više selektora koji je omogućavao vozaču da sam odabere automatsku raspodelu snage napred i nazad, ili da u potpunosti isključi zadnji pogon u 2WD modu.

Takođe, nema ni "lock" opcije zaključavanja centralnog diferencijala koji je obezbeđivao konstantnu raspodelu snage u odnosu 50:50 na prednju i zadnju osovinu.

Stručnjaci iz Nissana su nam objasnili da su sve prednosti starog pogona koristili uglavnom profesionalci, ali da je elektronika toliko uznapredovala da više nema potrebe za ručnim odabirom pogona."

Loganovac

Pročitaj malo prethodne postove, svi ga popljuvaše do yaya
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Lok, ne znači raspodjelu snage 50:50, nego znači da su fiksirani obrtaji prednjeg diferencijala u odnosu na zadnji.
Sam svoj gazda - vazda.

Capriolo

Citat: Loganovac poslato 05.07.2023. - 15:52Pročitaj malo prethodne postove, svi ga popljuvaše do yaya

Izvini, nisam znao da misliš na komentare.
A komentari kao komentari, ne postoji test bilo kog vozila, a da u komentarima nećeš naći i sve najcrnje na temu testiranog vozila. Bez razlike da li takva nova kola u salonu imaju cenu od 15 ili 150 hiljada evra.
To je u ljudskoj prirodi.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MitarMrgulic

Citat: Zoran poslato 05.07.2023. - 16:33Lok, ne znači raspodjelu snage 50:50, nego znači da su fiksirani obrtaji prednjeg diferencijala u odnosu na zadnji.
Navodno je to bio razlog i najšešća greška ljudi koji bi tek počeli voziti vozila 4x4, zbog kojih je bilo i raspadanja diferencijala...

Ovaj lock se koristi samo u ekstremnim uslovima, od strane znalaca, a "random" kupci, bi znali zaključati diferencijal, pa tako voziti od kuće do posla, u velikim kilometražama...

Ne znam da li je istina, ali bilo je situacija kada je dosta Dustera i Quasquai, ostajalo na cesti sa raspadnutim diferencijalom zbog ovoga.

Mislim realno, da svakom ko sjeda prvi put u auto sa opcijama 4x4 , 2+2 i sličnima, treba mini-obuka za korištenje ovih sistema, da bi se izbjegle početničke greške i silom prouzročeni kvarovi...

Zbog sve većeg broja običnih korisnika, koji se odlučuju za ova auta, vjerujem i da proizvođači rade na automatizaciji, kako bi vozač bio u mogućnosti da što manje zabrlja...

Veterinar

Moj tast ostavio Nivu kod majstora na servisu. Ovaj doterao auto tastu, ja vidim ukljucena blokada diferencijala. Pitam ga sto vozi tako, uz psovanje limuna. Kaze majstor (svi se kunu u njega) :"Pa, ukljucio sam pogon na sva četiri točka."  :ranting:
 Kad majstor ne zna, sta tek laik radi?

Loganovac

A ti baš sve moraš da vidiš...  :D
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ivan-bgd

Citat: Veterinar poslato 06.07.2023. - 01:12Moj tast ostavio Nivu kod majstora na servisu.
Зар није нива продата......