Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

VaskezNS

"Mrtvi konji", plinske emocije, dizelaške politike...aman, a gde je tu Motor 1.0 SCE ??  :offtopic:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

kiconix

Kod MitraMrgulica.

MitarMrgulic

Tako je :)

Vrti se uredno, troši u prosjeku oko 7-7,5 l bmb, obišao je već pola Bosne, nije potrošio ni kap ulja, očekuje zimsku obuću početkom narednog mjeseca ;) 

Skined

Pala i prva hiljadarka... Odlično se pokazao na putu od Beograda do nacionalnog parka Tara i svim njenim delovima.

Sent from my Pixel XL using Tapatalk


LoganBoy

Kada kupiš auto sa tim motorom, za*ebao si autoindustriju. Više si dobio nego što su oni na tebi zaradili.

Loganovac

Naravno, zezaš se...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bocca

Pogotovo kada sa tim motorom i tek nešto malo opreme platiš logana 10000e!!!

LoganBoy

Platiš Logana 10k a održavanje sića para a voziš normalan sedan sa dosta prostora za putnike i teret. Gde to ima novo za te pare ? Čak da platiš i 11k sa svom opremom i alu felnama opet nije strašno. Da ne govorim što će se devojke lepiti na momka koji vozi novi Logan i što će mu se svi ulizivati i zvati ga na piće i slično ...

MitarMrgulic

Masina 1,0 Sce, evo i nakon cca 7000 km predjenih, iznenadjuje malom potrosnjom na otvorenoj cesti.

Logan MCV je vec odradio putovanja u sve krajeve BiH i interesantno je da se potrosnja na otvorenom krece oko 5l / 100 km, pa bi se cak usudio reci da ide i manje...

To je nesto sto je nekada bilo definitivno rezervisano za diesele tako da sam primjetio da je razlika u potrosnji unutar rezima otvoreno / grad, kod benzinaca malo izrazenija, nego kod diesela, imamo jedan 1,5 dci u kuci, on se krece od 4,5-5 pa do 6 l goriva ovisno koji je rezim vise zastupljen.

Razlika između otvorenog i gradske vožnje kod benzinca ide do +3 litra, barem to je moje dosadašnje iskustvo, a imao sam 10-ak auta :)

glavonja3

To je stedljiv motor i ja gledam pomalo kako funckionise jer se u novim Dacijama taj prodaje u osnovnom paketu...

Kakve su performanse na auto putu? Koliko ide? Kakav je osecaj? Potrosnja? Buka? Itd?

kiconix

Polako smo presli na kompletan auto a ne samo motor.
Mislim da bi trebalo prepraviti naziv teme u MCV 2 1.0sce.

MitarMrgulic

Uglavnom, ide dosta dobro, nema neke buke, već sam pisao o tome, već je više neki piskav zvuk kad se digne u visoke obrtaje.

Vozio sam ga do 150 kmh nisam išao preko toga i tu je onda negdje na oko 4500-5000 obrtaja.

Najugodniji režim za njega je krstarenje u 5-oj na oko 3000 obrtaja, tu je negdje na 90-95 kmh.

Uzbrdo ide dosta dobro, međutim, ako je baš veliko brdo, mora se dosta  zaletiti 2,3,4 brzinom, da bi uhvatio zamah i digao se na 3000+ obrtaja, ne može baš kao dci da se "potopi" u niske obrtaje 1500-2000 rpm, pa jednostavnim davanjem gasa da poleti.

Uglavnom, vožnjom po gudurama Bosne, gdje baš ima planinskih prevoja, dosta brdovitih i komplikovanih cesta, nisam osjetio da mu nešto fali.

Jednom smo puni, nas 5 (3 je djece) plus znatan prtljag, jezdili preko Romanije bez problema.

U gradu je dosta startan, sve u svemu korektan motor i autić, ali svakako on nije za trkače, meni koristi za normalnu obiteljsku vožnju...

Aleksandar

Evo da i ja dodam. Prelomio, i Logana 1.4 u verziji Laureatte, starog 12 godina, zamjenio Sanderom 1.0 u verziji Essential sa nesto dodatne opreme.

Kao i kod Mitra, Sandero je drugi automobil u porodici pored Megane-a 1.5.

Što se tiče Sandera, unutrašnjosti, ergonomije i praktičnosti prvi utisci su sasvim pozitivni, razlika u odnosu na mog starog Logana kupljenog 2006. je ogromna, u pozitivnom smislu, i čini mi se da je Dacia napravila skok u kvalitetu. Meni se dopao radio u Sanderu i čini mi se da je znatno bolji od radija u Megane-u serije 3. 

Sam motor 1.0 je meni u početku bio neobičan, i dimenzijama samog motora i zvukom  kada se startuje a koji je jednostavno "drugačiji",ali iskreno nisam primjetio razliku u odnosu na stari 1.4 tokom vožnje.
Naspram Megane-a i njegovog 1.5 DCI osjeti se razlika, ali ne tolika da bih mogao reći da je 1.0 slab motor za normalnu vožnju, na kraju krajeva Sandero je 970 kilograma. Inače i na putevima istočne Bosne i zapadne Srbije (uključujući slične i iste rute koje je Mitar prošao), motor "vuče" sasvim dobro i slažem se sa Mitrom da mu najviše "leži" na otvorenom putu peta brzina 80-90 km/h, do 3000 obrtaja, tada je, po mom mišljenju, prijatniji za vožnju i od 1.4 i 1.5. Po putevima kojima ja vozim teško da ću ga i moći brže voziti od te brzine. Za sada još jurim prvu hiljadu, imam manje "staža" od Mitra i još par ljudi na forumu sa ovim motorom. 
         

szs

Citat: Aleksandar poslato 31.10.2018. - 19:33
da mu najviše "leži" na otvorenom putu peta brzina 80-90 km/h, do 3000 obrtaja, tada je, po mom mišljenju, prijatniji za vožnju i od 1.4 i 1.5
Kako 3 cilindras na 3000 obrt i 80-90 kmh da bude prijatniji od vožnje na 1750 obrt i 95 kmh na 1.5?
Na 1750 ne čujem u kolima apsolutno ništa sem šuštanja guma na Sanderu 1.5 dci. O udobnosti vožnje tj elastičnosti i ubrzanju zbog obrtnog momenta dci neću ni da pričam. 1.0 super motorić ali nije baš poželjno voziti ispod 2500obrt da te ne iznenadi mrtvo puvalo. Jer dok spustiš u nižu ti već na braniku šlepera koji ti ide u susret
Planiranje obilaženja je ko plan za petoljetku  :ne:
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

MitarMrgulic

Tako što je tih, zuji i ne trese...samo šušti i gazi kilometre...

Kod ovih benzinaca, nema one ubojite kompresije diesela, koja ti trese volan, pedale, ručicu mjenjača, naročito u praznom hodu ali i pri nižim obrtajima... sve je dosta tiše, ušuškanije, naročito u tom režimu od oko 2500-3000 rpm.

Nema onog ubojitog okretnog momenta kao kod diesela, ali držanjem motora u dobrim i ne preniskim obrtajima, vrlo dobor osjetiš snagu i znaš na čemu si, kod preticanja, ubrzanja itd.