Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Cela filozofija je stala u zadnju rečenicu.

zac

Citat: Keka poslato 15.07.2013. - 09:33

Ne mogu reci da nisam zadovoljan u smislu da sam ocekivao vecu guzvu, haos i peripetije, ali ne mogu da se otmem utisku da je ovo samo u cilju uzimanja novaca.

Pa sta ste mislili, da se na TNG vozi dzabe...neeee...sve sto ste ustedeli dacete kroz poreze, ateste, servise TNG-a, membrane, dizne.... i slicno, a ako nesto i preostane, smislice nacin da uzmu i to.  :D

kiconix


zac

Ah da, zaboravio sam i cenu TNG uredjaja...koliko se secam oko 1000 e. fabricki.  :D

Keka

Ne secas se dobro, cena je 710 evra http://www.dacia.rs/modeli-dacia/novi-sandero/cenovnik.html

Vazno je da se vi na benzin vozite najpovoljnije od svih, oslobodjeni ste poreza (ne znam koji se to porez placa na TNG uredjaj), ne placate akcize na gorivo, ne radite servise na kolima, i sve u svemu preostaje vam i za izvoz.

Do sada sam presao 90.000 km na gas. Na razlici u ceni goriva sam ustedeo oko 340.000 dinara. Kad odbijem ugradnju, koju sam platio oko 700 evra, atest i reatest oko 200 evra, redovne servise TNG sa membranama i diznama ukupno oko 200 evra, ostane mi da kupim jedan takav polovan odlican stedljivi auto koji trosi samo benzin. I ostane mi pride taj auto sto samo gori novce kroz gas  :lau:

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

@Žac
Prijatelju, tvoj stav znamo, ima ga na svakoj strani ove teme.


Meni je više dosadilo da ponavljam, evo još jednom, zadnji put.
Kome auto služi da se vozi, plin se isplati.
Kome auto služi da skuplja prašinu ispred kuće, ne isplati se ni auto bez obzira na pogonsko gorivo.
PS. Veterinar je ugradio TNG za (koliko se sećam) 450e.
      Mogao bi on da ubaci računicu posle ovih par meseci, pa da vidimo po sadašnjim cenama, isplati li se ili ne.

Veterinar

#276
Oko 420 evra je bila ugradnja, sa atestom je sve kostalo oko 525 evra.

Prema računici koju vodim, u toku 9200 km (koliko smo prešli od početka marta) potrošili smo 849 l TNG-a i oko 32 l benzina.
Ranije smo trošili oko 8 l benzina na 100 km. Recimo da BMB kosta oko 150 din - prelazili smo 100 km sa 1200 dinara.
Sada trošimo 9,23 l TNG (x 70 din) i 0,35 l BMB (x 150 din) - prelazimo 100 km sa 700 din.

Za predjenih 9200 km potrošili smo 46000 dinara manje za gorivo. Za 800 km sledi nam redovan servis TNG uredjaja, tako da cemo celokupan  iznos ugradnje uredjaja sa atestom otplatiti za 2800 km, što drugim rečima znači da će uređaj sam sebe otplatiti nakon 12000 km odnosno šest meseci. Posle toga, sve je čista ušteda.
  Pod pretpostavkom da ćemo prelaziti bar 20000 km godišnje, verujem da ćemo za gorivo na godišnjem nivou od avgusta izdvajati (uključujući redovne troškove) bar 800 evra manje nego ranije. Ukoliko zadržimo auto još šest godina i dva meseca (dok ne bude imao deset godina), na gorivu ćemo uštedeti (odnosno manje ćemo potrošiti) bar 5000 evra, ukoliko cene budu kao sada. Mogu nastaviti, ali mislim da je dovoljno.  :wave:

jasho

 :dobro: Ista računica kao i kod mene, uređaj ,,isplaćen'' za manje od godinu dana ili oko 12k km, i tek kasnije kad shvatiš da se vozaš sa punim rezervoarom za 2500 din i prelaziš oko 450km, shvatiš koliko se isplatila ugradnja gasa i kolika je ušteda za kućni budžet, pogotovo u ova vunena vremena!!! Bravo!!! :ziveli:

Aleks

Citat: žac poslato 15.07.2013. - 17:06
Ah da, zaboravio sam i cenu TNG uredjaja...koliko se secam oko 1000 e. fabricki.  :D

Postoje i jeftinije varijante, cene oko 400 eur, npr. Veterinar. Mozda cu se malo mrstiti kada budem placao kontrolni pregled, ali mi se nekako svih ovih 5 godina i predjenih 55.000km na tng nekako uvek javljao, nekako ne kontrolisano, sirok osmeh pri odlasku sa pumpe. A tek kada , onako kada mi je dosadno pa malo svodim racunice..........  joj kako je to divan osecaj kada shvatim da sam u debelom "plusu".
A o uzivanju u voznji da ne pricam, mislim ono, voznja 50 na sat u petoj da mi manje trosi, kocenje motorom, polazak na pos'o sat vremena ranije i sat vremena kasnije da izbegnem guzvu i slicna sra*a....  Toga nema odavno, gas-patos i opet jeftinije ! Jbga, jednom se zivi, danas te ima - sutra te nema.   Ajd' pa tako!  :ziveli: :friends:

hobbista

Za poslednjih 6.000km potrosio 620lTNG+43l BMB (nesto vise od 200km voznje na BMB+redovna potrosnja pre prebacivanja na TNG). Po ceni to izadje kao 360l BMB (okvirno), odnosno 6l/100km.
Da kazemo da bi potrosnja samo BMB bila 8,5l (sto je tesko ostvarivo) razlika na ovu kilometrazu bi bila 150l BMB odnosno oko 200 €.
Godisnje predjem oko 15.000km sto je razlika u ceni oko 500 €.

Ovde je samo pitanje afiniteta vlasnika prema ugradnji TNGa i godisnje kilometraze. Onaj ko prelazi 5000km godisnje nema racunicu da ugradjuje TNG na novo vozilo
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Aleks

A tek nema racunicu da ugradjuje na polovno vozilo. Tu se sad postavlja i pitanje da li se uopste isplati i kupovina novog vozila sa tolikom godisnjom kilometrazom. Ali o toj problematici mozemo diskutovati u temi "Kupovina novog vozila Da ili Ne".  :write:

hobbista

Naglasio sam novo vozilo zbog (duplo) vece cene ugradnje ukoliko se ide na zadrzavanje garancije.
Veterinara je van garancije kostalo 525€, sto se vrati na oko 15.000km  :friends:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

saša61beograd

@Veterinar je rekao ključnu stvar "manje ćemo potrošiti na gorivo",a ne uštedeti!
Lepo bi bilo posle 100.000km doći na neki šalter i reći:vozio sam na plin,uštedeo sam 5000 evra,molim da mi to isplatite,u kešu,sa kamatom.Tada bih i ja vozio na plin.Ali pare su na ovaj ili onaj način otišle u vetar.I ako su otišle kroz auspuh,vredelo je,bar ja tako mislim.

Loganovac

Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

@saša61beograd:

Kolega, apsolutno ste u pravu, sve je stvar percepcije. Naročito mi se dopada razmišljanje o isplati uštede sa kamatom. I da, jedinstven je osećaj voziti na benzin, taj osećaj vredi svakog dinara proteranog kroz auspuh. Isti osećaj imam kad me za jednu istu stvar ili uslugu oderu dvostruko, a ja posle 2 krkadončića kažem "ma ko ga šiša, široko!"

Iako zbog posla kojim se bavim ovo ne bih smeo da napišem ali napisaću kao korisnik TNG-a: izuzetno podržavam sve protivnike plina i želim da ih u buduće bude što manje. Tako se svi mi koji smo "pogrešili" sa ugradnjom istoga možemo nadati još nižoj ceni TNG-a zbog smanjene potražnje, jeftinijem održavanju uređaja, ljubaznijim majstorima i ko zna, možda, spuštanju zakonske regulative "ispod radara"... Znači, svi ljubitelji i potrošači benzina i dizela: živi i zdravi bili još 1000 godina i srećno se vozili, a nama "plinjarama" nek je Bog u pomoć.

Što reče moj paša svojevremeno: "Pašo, al' si me za*ebo za plin... za 8 meseci ništa nismo uštedeli...samo ne izlazimo iz kola  :)  "