Da li se kajete?

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

Pocelo je pojavljivanje i kod Sandera, ali nekoj sasvim drugoj ne toliko kriticnoj lokaciji. To jeste za razocarenje!

Kao sto Kica rece, sve o tome mozete procitati na iznad navedenoj adresi.

Daniel

Koroziju sam povezao sa kajanjem. A detalji u pomenutoj temi....
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

kiconix

To je jasno, ali se tema produbila.
Moje jedino kajanje je u vezi korozije, majku mu nisam racunao na koroziju u 4 god starom automobilu.

goran79

nadam se samo da su u mom novom sanderu to poboljsali.ali napominjem prijatelj i zagreba ima logana iz 2004 pa je ko nov,nema korozije nigdje

dukati

#199
Moj ima 4,5 godine i nema korozije.  :cool:

Tema je - da li se kajete-

Loganovac

#200
Dobro de, ne kajem se, iz objektivnih, a naročito subjektivnih razloga. Idi begaj, tek sam počeo da ga sređujem po svojoj meri, zaboravio garanciju i opustio se  :woo-hoo:

A ako prosvira rđa - brusilica, CO2, metal kit i vozi Miško. Da li biste se kajali da ste kupili Opela ili Hondu a da vam se ipak zacrvene rubovi posle pet godina?

I da dodam, ni najmanje ne verujem u Pejinu teoriju EU kvaliteta, preveliki je to luksuz za njih. Francuzi i Švabe su po tom pitanju manje zahtevni od nas, odgiljaju 100-150 iljadarki za nekoliko godina pa šalju u Srbiju. I ne zagledaju nego voze. :to:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Pa ono za Svabe i Zabare stoji, samo  :ces:, kome mi da saljemo :doh:

Loganovac

Amerikancima, preko US Steel-a  :hihi:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix


Daniel

Evo ja prijavljujem moj za export.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

arhitekt

Evo i ja da se nadovežem sa svojim "problemom". Mislim da je ovo odgovarajući topic.

Elem, u poziciji sam da biram između Sandera (ambience +) sa 1.4 motorom i Stepwaya sa 1.6. E sad, Stepway mi je estetski ljepši ali mi je možda obični Sandero ekonomičniji zbog 1.4 motora, tanjih guma i manjeg koeficijenta otpora (kod Stepwaya je ovo obrnuto). Trenutno vozim Pežoa sa 1.4 benzinskim motorom pa otprilike znam sve mogućnosti tog motora.

Pitanje za vlasnike "običnog" Sandera: ako biste bili u poziciji da birate, dali biste odabrali "običnog" ili Stepwaya?
Za vlasnike Stepwaya: dali se sada kajete što možda niste išli na jeftiniju varijantu i odabrali "običnog" Sandera sa Ambience+ paketom opreme? Dali se isplati ta dodatna količina novca koja je uložena u Stepwaya?

Koliko je stvarno velika razlika u potrošnji 1.4 motora običnog Sandera i 1.6 motora kod Stepwaya? Prema prospektu razlika nije velika - oko 0,2 l u otvorenoj vožnji i oko 0,4 l u gradskoj vožnji.

Koliko se osjeti na snazi i u startnosti ovaj motor 1.6 MPI u odnosu na 1.4?

Hajd drugari odgovorite i pomozite da odaberem jedan od ova dva modela. Da i ja jednom provozam tu Dačiju....  :wink: 

kiconix

Posto si dobio odgovore (procitao), a svi do jednog su bili off, sve je obrisano.
Sva poredjenja modela ce biti nastavljena u odgovarajucoj temi.
Molim clanove foruma da se pridrzavaju teme.

Logan BK

Citat: kiconix poslato 13.09.2009. - 23:01
O da, da kajem se sto ga nisam kupio ranije.

upravo ovo, da sam znao kupio bih ga mnogo, mnogo ranije :to:

Veterinar

Pre tačno deset godina počeo sam da sanjam Logana. Tri godine kasnije sam ga kupio. Šest godina nakon kupovine prodao sam ga sa nepunih 160000 km. Svi kvarovi ukupno su me koštali 800 evra (gruba računica u koju sam uključio reparaciju dizni, tri kraja spone, akumulator, senzor položaja radilice, sređivanje ventilatora kabine, sve sijalice). To znači (ako bismo računali u proseku) da je auto imao "pola evra kvarova" na 100 km. S obzirom da je u proseku trošio ispod 5 litara dizela na 100 km, ne zvuči strašno ako se na to doda još "pola litra goriva".   Nažalost, kvarovi mi se nisu desili "u proseku" nego (većina) odjednom. Čudan sam lik (tako mi dva majstora rekoše) koji je sredio auto kao za sebe, a onda ga prodao. Majstor koji je radio reparaiju dizni mi je rekao da sam 100000 km "miran". Ipak, kad se potroši sva ušteđevina, drugačije se gleda na stvari, a i životne okolnosti su dozvolile i diktirale da se Logan pretvori u štek.
Čudan sam lik, takođe, koji je u povremenom kontaktu sa novim vlasnicima "mog" Logiše i kojima je trebalo dosta vremena da napokon poveruju da ih nisam za*ebao. Ako su oni zadovoljni kao kupci polovnjaka (a tvrde da su oduševljeni), možete misliti koliko sam bio zadovoljan ja dok sam taj auto vozio kao nov i kao polovan.

Četiri godine nakon kupovine Logana maštao sam o MCV verziji, a počeo sam da razmišljam o Stepwayu. U njega se tada ugrađivao samo dci od 70 "konja" i komentar koji sam tada imao bio je:
Citat: Veterinar poslato 12.01.2010. - 09:51
  Malo sam odolevao, dok nisam video Stepway u gradu u crvenoj boji. Svidjaju mi se alu-felne (sto ne odgovara mozda mojim offroad izletima), znam da cu otplakati zamenu guma (ipak su 16-ice u pitanju), nema motora od 85 ks (sto sad odjednom uopste nije bitno), mozda cu ga cak teze prodati nego Loggija (sto trenutno zvuci neverovatno, a vreme ce pokazati...). Uz opciju koja ukljucuje klimu, muziku, podizace, jastuk za suvozaca, cena oko 11200 evra. ...

Spletom veoma zanimljivih okolnosti (od kojih su mnoge usko povezane sa ovim forumom), danas se nalazim za volanom Stepwaya 1.6 kome najverovatnije sledi ugradnja TNG uređaja. I dalje smatram da je dci motor po mojoj meri, ali prošla su vremena "debelog šteka za popravke", tako da je ovo motor koji će nas (nadamo se dobro) služiti još dosta godina.

  Ne kajem se ni zbog čega. Imam utisak da ću još dugo, dugo, hvaliti Dačiju, jer ona to zaslužuje. Ne sumnjam da će oni koji mogu da priušte sebi dvostruko veće ulaganje u novi automobil biti zadovoljni, ali sam siguran da njihovo zadovoljstvo neće biti dvostruko veće. Oni ovakav tekst neće napisati.

Loganovac

 :hall:

Tužna priča o keruši i sedam malih kučića...  :place:

BTW akumulator i sijalice su potrošni materijal, to nisu kvarovi, baš kao što ni zamena ulja, filtera, svećica, remenova, španera, pločica i slično ne potpada u ovu kategoriju. To je planski trošak eksploatacije vozila. Uostalom, akumulator traje cca 5 godina, vozio - ne vozio. Tebi je taj trošak izašao daleko manje po kilometru nego meni koji sam prešao oko 60.000km.

Jesi lik, ali mi te baš zbog toga volimo!  :friends:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.