Dacia Sandero II

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Na polju dci motora u Loganu i Sanderu ispod 10000 evra, Dacija nema konkurencije.

Keka

#196
Fabia je 11.388 http://www.skodasamardzic.rs/products/?extra_dataID=127

Kia Rio je 12.190 i treba skinuti jos 100.000 din koliko je subvencija drzave za ekoloski prihvatljiva vozila http://www.kia.rs/userfiles/attachments/view.php?file_id=7b4ffb2fc1a3c0876a64ce876e623068

Hyundai i20 1.1 CRDi je 10.630 i treba skinuti jos 100.000 za subvenciju....http://www.hyundai.rs/upload/document/cenovnik_specijalna_ponuda.pdf

Da nema konkurenciju...svi bi vozili Sandero dizlo po Srbiji  :Smiley:

I na kraju-Punto classic 1.3 multijet 8749 evra, sa ABS 9249 evra.  :hihi1:
http://www.fiatsrbija.rs/modeli/download/FIAT%20PUNTO%20CLASSIC.pdf
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

#197
Zasto za Daciu nema 100.000 din oslobadjanja?

Fabija za tu cenu ne daje klimu

Punto?  :Smiley: historija od auta, jedino 1.3 mJet vredi na njemu

Ispada da Hyndai ima najpriblizniju cenu.

Ali kada i dCi-u skinu 100.000 din na "ekolosku prihvatljivost"....

Keka

A skinuce nikad, zato sto mu je emisija preko 100 g CO2.

Za razliku od historijskog Punta, Sandero je poslednji krik tehnike .... kudi kuka krivo drvo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

#199
Citat: Keka poslato 16.02.2013. - 21:26
A skinuce nikad, zato sto mu je emisija preko 100 g CO2.

To je zato sto je dCi "normalan", dok je Hyndai trocilindras!   Common rail freza.  :Smiley: Samohodna kosacica  :Smiley:

Daj neki sa normalnim motorom po toj ceni.

Keka

#200
Ima jedna basna....spominje se kiselo grozdje.....Znaci ti onda nikad neces prihvatiti na poklon BMW dvocilindras 

Jedino u Srbiji je normalno placati registraciju vise, trositi vise goriva i vise zagadjivati sredinu.  :nono:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

"Da nema konkurenciju...svi bi vozili Sandero dizlo po Srbiji "

Problem je u svesti nasih ljudi. I dalje se ljudi gnusaju kada cuju za "Rumuna". Istina, ima ih mnogo manje nego pre 7-8 (9) godina, ali... Logan je bio (kao i Sandero) do pre godinu dana jedini dizelas koji se mogao kupiti za ispod deset hiljada evra, pa ih svejedno nisu svi vozili. Sada su ti automobili (bar izgledom) bolji od prethodnika i smatram ih i dalje odličnom ponudom.  Uveren sam u to da će biti akcija (u vreme sajma automobila i slično), kada će se i dizelaš sa klimom moći pazariti ispod deset hiljadarki.   :ne:

kapsid

Hvala Peja, na komentaru,zato sam se ogradio da sam laik i da će mi biti potrebno mišljenje nekog ko se bolje razumije.U suštini jedva čekam da vidim logana,jer kao što rekoh tu je po mom mišljenju veća razlika u odnosu na prethodni.
U bih su u ponudi i motori sa fabrički ugrađenim "lepegeom" :jea: što je svakako interesantno.
LP
Kapsid :lux:

[/quote]
Citat: PPejic poslato 16.02.2013. - 19:03
Evo mene, da udarim kontru :)  :friends:




Gledajuci ove uporedne slike koje sam napravio za 2 minuta, tacno je, ne vidim ni ja u cemu je razlika. Ima cetiri tocka, jedan volan, sirenu, zadnje brisace, motor, sedista, vrata od sorte, pepeljaru... cak mu je i cena ista  :agr:

Jedino sto je sve zobljenije, modernije, ESP i ABS kao standard, bolji motori, nema suspleh.

Bolje je pitanje, sta si ti ocekivao za tu sumu novca? Ja 2008. za te pare nisam dobio ABS, npr, a sada daju i ESP.


Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

ppejic

#203
@Kapsid, nadam se da nisi video nista lose u mom odgovoru

@Veterinar, nadam se da ce na nekoj akciji, dci rumunobil biti ispod 9kE, obzirom da je trenutno sa klimom ispod 10kE

kapsid

#204


Naravno,nema frke,svaki savjet i komentar dobrodošao,
LP :ziveli:
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

VaskezNS

Citat: Keka poslato 16.02.2013. - 20:32
Dalje, taj ESP i zujalica za pojas se dodatno boduju na crash testu nevezano od samog crash testa,

Komšo, samo da malo pojasnimo zbog drugih, da se ne misli da ako auto ima ESP tada po default ima i zvezdicu više - ESP ima standardizovanu metodu ispitivanja u odnosu na čije rezultate ima "prolaz" ili ne, o čemu se može pročitati na http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/bf07c592-4f87-404e-bb06-56f77faee5a2/esc.aspx.
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Loganovac

OK, ne verujem da je neko ugrađivao ESP samo da bi ga stavio na spisak dodatne opreme. Naravno da se testira stabilnost i da će to doneti poene po pitanju aktivne bezbednosti. Međutim,, Keka ja napisao da to nema veze sa samim crsh testom u smislu deformacija vozila i posledica po vozača ukoliko do sudara ipak dođe.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

VaskezNS

Tako je Loganovac, zato i napisah
CitatKomšo, samo da malo pojasnimo zbog drugih,
:wink:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Veterinar

@Ppejic

U pravu si. Video sam da je oprema Ambiance i bio ubedjen da nema klimu (nekad je to bio jedan od najoskudnijih paketa opreme). Best buy.

saša61beograd

Citat: Keka poslato 16.02.2013. - 20:32
1.4 i 1.6 8v ce sahraniti bilo koji od navedenih motora, ali su im performanse i potrosnja  :bonk:

0,9 TCe, verovatno i 1.2 16V su projektovani tako da posluze predvidjeno vreme (garancija i malo preko) i onda da kupis nov auto, zato sto se popravka ne isplati. Takav pristup je kod svih proizvodjaca.

Ni jedan od njih sigurno nece preci 700.000+ km koje je presao taksista iz Ivanjice.


Ja se ipak nadam da nije ovako crno. 1,2 16V ima isti blok kao 1,2 8V,a taj motor se godinama ugrađivao u Klia i Tvinga i bio je poznat kao izdržljiv i dugotrajan.Predpostavljam da ga u nekim situacijama treba nagaziti više nego 1,4,ali u nekoj normalnoj vožnji verujem da se ponaša vrlo slično kao 1,4. Novi 0,9 Tce po svojim karakteristikama upravo nudi mogućnost opuštene vožnje na malim obrtajima,slično kao dizel.Mislim da će biti čak bolji od 1,4 pa i 1,6 što se tiče "gaženja" i potrebe za visokim obrtajima (ako su visoki obrtaji ono što "ubija" motor).
Ovo mi liči na uzbunu koja je nastala među ljubiteljima dizelaša tamo negde sredinom osamdesetih kad su se masovno počeli pojavljivati turbo-dizelaši.Bilo je sumnje ali su vremenom svi legli na rudu i ukapirali koliko je nadpunjenje doprinelo performansama a nije bitno smanjilo radni vek.
Još jedan mali boljitak:porez na motore ispod 1150ccm je 1150din,a za 1,4 i 1,6 je 5000din.To je 27l benzina godišnje na poklon od države.Dovoljno za odlazak i povratak sa Zlatibora (recimo).Ljubazno zahvaljujem na poklonu.