Dacia Sandero II

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Sinoc sam ispred Kurirove redakcije licno video novog Stepu.

Sta znam... Najiskrenije, ono sto bi kod drugih bio jedan obimniji redizajn, ovde je nov model. Da se razumemo, nemam ja nista protiv, ali ovo mi je prvo palo na pamet kad sam stao pored njega.
Gledajuci sa sa strane, prakticno samo kvake otkrivaju da je u pitanju novi model.
Spreda i otpozadi je sasvim jasno da nesto novo, ali samo presvuceno.

Enterijer sam samo zdraknuo i cini mi se finijim, ali dok ga ne prepipam negde licno, necu da sudim. Cini mi se da je prostor unutra ostao isti kao kod starog Stepe, nit` je duze, nit` je sire.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Veterinar

Yugo Koral, Tempo, In...  Prodaja ide dobro (rekao bih da se Stepway solidno prodaje), pa nije bilo potrebe praviti veliki trošak... S druge strane, Logan mi (makar na fotografijama) deluje kao nešto sasvim novo (znam da nije).  :ne:

ppejic

Citat: PPejic poslato 16.02.2013. - 19:03
Evo mene, da udarim kontru :)  :friends:




Gledajuci ove uporedne slike koje sam napravio za 2 minuta, tacno je, ne vidim ni ja u cemu je razlika. Ima cetiri tocka, jedan volan, sirenu, zadnje brisace, motor, sedista, vrata od sorte, pepeljaru... cak mu je i cena ista  :agr:

Jedino sto je sve zobljenije, modernije, ESP i ABS kao standard, bolji motori, nema suspleh.

Bolje je pitanje, sta si ti ocekivao za tu sumu novca? Ja 2008. za te pare nisam dobio ABS, npr, a sada daju i ESP.




A sta ste ocekivali?

To niko da napise.

LeNgenda

Ocekivao sam da cena ostane ista.

I to se obistinilo.

Sve ostalo moze, a i ne mora, samo sam izneo utiske kad sam vec natrcao na auto na ulici. Sa strane ti treba 5 sekundi da provalis da je novi Stepa, spreda i otpozadi ti je odmah jasno.

A i nekako nesvesno naginjemo ka Renaultu...a on kao na drogama, svaki sledeci Clio i Megane blage veze spolja nemaju sa prethodnikom.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

kiborggg

Danas sam odvezao stepa u servis da vidimo sta cemo s onom remenicom iz "sitnih kvarova" i ponude mi da provozam novi stepway. Medjutim kratak sam bio s vremenom jer sam izasao s posla i samo iskoristim priliku da kolegama forumasima predstavim novi tce motor jednom fotografijom. Sutra cu ga probati u testnoj voznji pa javljam utiske.




mladja73

Danas sam se mimiosao sa jednim sanderom. Lep na prvo i kratko oko.
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Keka

Uopste ne mogu da se snadjem na ovoj slici.

Ali zato vidim da su (konacno) sredili brisace da ne bude onog dosadnog neobrisanog trougla sa kojeg se sliva voda.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Goky

i stavili plastičnu zaštitu ispod  :to:
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

saša61beograd

Plastična rešetka ventilacije i odvod vode sa prednjeg stakla su odlično rešeni.Nema više potrebe za mrežama i čarapama.Bar mi se tako čini.
Takve stvari koje se ne vide na prvi pogled su pravi napredak.Ne razumem one kojima smeta što podseća na prethodnog.Pa i Golf uvek liči na prethodnu generaciju.Nije Sandero kao Kia Rio da sa svakom novom generacijom sve okreću naopako i kreću ispočetka.Sandero (Logan) je u startu dobro postavljen (kao i Golf).
A ako su u Reno-u imali neke ambicije da nešto drastično menjaju,ja sam im zahvalan što su odustali i zadržali istu cenu!

Keka

Ne slazem se da je ovo odlicno reseno.

Koncept je ostao isti kao i na nasim vozilima: ispod stakla ima oluk (kod nas limeni, ovde plasticni) deo oluka pokriva plastika. Ispod plastike ukrstaju se vazdusni putevi za ventilaciju kabine i putevi oticanja vode sa stakla.

Sistem ventilacije kabine je ostao isti, tako da carapa i dalje treba da bude preko resetke da bi zadrzala krupnu necistocu, koja ce u protivnom ili uleteti u sistem za ventilaciju po liniji resetke-centralni otvor-ventilator-filter polena, ili ce pasti na dno oluka i pre ili kasnije dovesti do zacepljenja odvoda (otvara se ispod plasticnog potkrila). Ako se odvod vode zacepi, prvo sledece mesto gde moze da otekne je-u kabinu, mada nisam cuo da se to nekome desilo. Podlozan zacepljenju je odvod ispod posude za vodu za stakla.

U osnovi nista nije promenjeno, cak su i kvake vratili sa Logana 1 Ph 1. Izmene su doziveli neki jeftini delovi-razne plastike. Naravno facelift limarije spreda i pozadi. Kod brisaca nisu menjali mehanizam poluga ispod, nego su izmenili samo nosac, i to vozacev. To je zaduzeno za redukciju troskova proizvodnje, povecanje profita, a mi smo srecni zbog nepromenjene cene, koju ionako ne mozemo da platimo.

I dalje ce upadati sneg u kabinu kad otvorimo vrata, i dalje ce lediti keder na vratima, i dalje ce upadati sneg u gepek.....Zanima me utisak nekog ko je testirao vozilo u pogledu zvucne izolacije.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Većina nas je u Dačiju sela posle raznih Zastava,Ladi i sličnog.Tada je napravljen (bar kod mene) veliki napredak.Nerealno je očekivati da se za iste pare opet napravi toliki napredak sa novom generacijom.Sledeći nivo je Reno klio,recimo,a to je 2000 evra više.
A verujem da bi se i na tom Kliu našlo nešto što nije baš idealno.

LeNgenda

Citat: Keka poslato 22.02.2013. - 20:09
cak su i kvake vratili sa Logana 1 Ph 1

:-)1

Na prvi pogled se cini, ali ne.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

kiborggg

#252
Jutros sam nekih 20-30km vozio novog stepway-a sa tce motorom sa slabijim paketom opreme. Prvo zapazanje mi je bilo da motor jako cudno zvuci. Pri kretanju sa malim gasom ,kako sam navikao sa mojim 1.6 mpi motorom, auto je jedva krenuo uz primjetno trzanje. Dodavanje gasa nije prerjerano pomoglo i posle par pokusaja sam primjetio da mu se mora dati malo jaci gas pri kretanju, minimalno 2000 ob.  Druga stvar koju sam primjetio je da da auto tek ozivi posle 2500 obrtaja, a posle 3500-4000 prilicno navlaci sa manjim dodatkom pritiska na papucicu gasa. Prilicno mi to nesigurno izgleda jer u par navrata nisam bio siguran hoce li motor povuci ili ne. Na oko 5000 se desilo nesto sto me bas iznenadilo a to je da je neka plastika (predpostavljam) u tabli ili dio table koji ide do sofersajbe poceo da ispusta ruzan zvuk lupanja od vibracija koje proizvodi omaleni motor. Provozao sam ga obilaznicom i mogu zakljuciti da je zvucna izolacija jako malo popravljena ili nikako. Kvalitet plastike je skoro isti. Nadao sam se makar boljo zavrsnoj obradi koje nije bilo, Ostre ivice, platika koja skripuce, zvucnici u prednjim vratima pocinju probijati kad se malo vise pojaca radio. Sjedi se nesto nize nego u starom stepu, a tom osjecaju pridodaje tabla koja je mnogo visa nego na starom stepu. Jedino sto bih zaista pohvalio jesu sjedista, koja su nekako ergonomicnija nego u starom stepu, dosta udobnija i sa boljom bocnom podrskom. Jedna od mana ili pak prednosti, kako za koga, je sto ima signalna lampica i zvuk koji upozorava da niste vezani :) Eko mod sam upalio ali nije radio ili ga ne znam koristit :) Ja iskreno, iako prilicno zagrijan za step 2, mogu zakljuciti da nema nekog pretjeranog pomaka u kvalitetu. Napredak je dodatak vise opreme i novi motori ako su uopste napredak s obzirom da mi se tce uopste ne dopada. Cekam stepway 3, ako mu duster 2 ne otme parking mjestu u dvoristu :)  Par fotografija ispod...











+ jedan video rada tce 90 motora...  :)


kiconix

Kao što se i dalo predpostaviti, fali jedan cilindar.
Zvuči kao vršalica.
Ako se opamete pa ubace 1.2 tce, e to bi bila prava stvar-

Andrix

kako li onda ide kad se i klima upali. Razmisljao sam o ovom motoru kao opciji ali sada definitivno idem na staro i oprobano...da 1.2 tce ali sa 100 ks
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari