Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

Lazar@

keka  :aplause:  suv ko barut, moze jos 3 puta toliko
smijesno mi ovo da nisi zamijenio ni jednu sijalicu, ja sam na sanderu mijenjao halogenke u prosjeku svake 3 nedelje, stalno je jedna crkavala  :ne:  otkad sam se na led sociva prebacio, nema problema

ostecenja na vratima su jednostavno realnost svih nas koji vozimo i parkiramo po gradu...uporno govorim ljudima, ne daj boze da vozim nesto od 50-100k eura, pa pistolj bih nosio sa sobom  :40:

Veterinar

Keketarac, odličan je to autic.  :ziveli:

Capriolo

Bravo za Seata. Ali, sve to je očekivano, taj nivo kvaliteta za te godine i kilometre, a posebno za VW. Vozim poslovno često fabiu TSI 95 ( sa početka 2018.) koja je već na oko 134 hiljade i to uglavnom šljaka bez greške (mada od nedavno mislim da je joj otišao jedan ležaj točka pozadi). I to lepo radi na cilindru manje. A, eto kako su te cene skakale i pre. Ta Style Ibiza TSI 90 je 2016. plaćena 10.900, a ja sam je gledao krajem 2017. ( tada je već bila TSI 95 sa 3 cilindra ) i za nju su mi u Style opremi tada tražili čak 14.500 (ali je i ta Style oprema bila baš vrhunska za kola te klase i to vreme).

dekiv68

Nek je sa srećom dalja eksploatacija, bez korektivnog održavanja.
Fabrički akumulator Exide od 36Ah  :hall:. Tako mali kapacitet i još radi bez problema.
meni je na Puntu od 40Ah i zimi usled kratkih vožnji mora 1-2 puta da se izvadi i dopuni.

Loganovac

Pa i kurbla mu je kratka, oću da kažem - lako se pali.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Capriolo

Citat: dekiv68 poslato 10.04.2022. - 19:53
Nek je sa srećom dalja eksploatacija, bez korektivnog održavanja.
Fabrički akumulator Exide od 36Ah  :hall:. Tako mali kapacitet i još radi bez problema.
meni je na Puntu od 40Ah i zimi usled kratkih vožnji mora 1-2 puta da se izvadi i dopuni.

Ja sam na prastaroj suzuki vitari 1,6 ( mk1 ) imao fabrički akumulator od samo 28 Ah (koji je trajao oko 7 godina). Verzija sa klima uredjajem je imala akumulator od 32 Ah.

szs

Prodje godin' dana ko da je juče bilo  :)
Yaris sa avatara napunio godinu dana sa (za Srbiju) vrlo prosečnih 12.000 predjenih km
Od 3 automobila u kući...najveća kilometraža za god dana

Osećaj
Oduševljen i dalje kao što sam bio i prvog dana  :aplause:

Pro:
Parkiranje u BG nikad lakše. Mali auto sa malim radijjusom i kamerom
Mala potrošnja. Tačno 5.29 L/100 mešane gradske i otvoreno
U gradu je suludo i meriti ali..OKO 6-7
Na otvorenom od 3.7 do 4.4 u zavisnosti koliko sam nervozan na gasu  :lau:
Na putu kao karting. Prati liniju i prašta greške ulaska prebrzo u krivine
A viškom snage rizične situacije rešavate kao Verštapen sa DRS-om
Adaptiblni tempomat je "mama" za duža putovanja. Skoro 800km bez umora nogu, ruku ili ledja (auto put)
MyT app je fantastična i pokazuje skoro sve što jedno friku kao ja treba. Od pozicije auta u svakom trenutku do trenutnih i prosečnih vrednosti za sve što se desilo
Contra:
Servis se zakazuje u Toyotinim ovlašćenim servisima kao da zakazujem magnetnu rezonancu
Servis (komparacija ovlašćenih servisa naravno) je skuplji OKO 15-20% tj 159eura
Registracija kubikaža x snaga x tri na karte 28.000 rsd
Recall za nove modele 3x do sada za razne update softvera
Moj model ne podrzava WiFi Android Auto
Cene originalnih delova astonomske a ne postoji još uvek aftermarket
I jedna stvar koja me je toliko iznervirala da sam pisao Toyota safety departmentu, napravio prigovor u garantnom roku i otvorio radni nalog koji nije još zatvoren
Naime vlazan sneg se TALOŽI na radaru i nakon izvesnog vremena izbacuje grešku koja je strašno dosadna na ekranu i ne moze da se skoni. Dobio sam poziv za PCS recall pre 2 dana ... paaa videćemo kako će rešiti

U suštini, najvise sam zadovoljan i prezadovoljan što nisam pogrešio i što sam pazario odličan auto-atmosferac sa lancem za 14.300 eura
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Loganovac

 :too: Toyota! Drago mi je da ste zadovoljni, u zdravlju se vozili još dugo!
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

To se i kupi novo i dok traje, traje...
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Ja sam se uvijek čudio, zašto na tržištu u BiH, Japanci nakon 10+ godina, baš ne drže cijenu, a gotovo je nemoguće prodati Nissana, Toyotu i sl. naročito benzince, starije od 15 god...

LeNgenda

Zato što za njih nema turskih, bugarskih i kineskih delova za havarijsko održavanje.

Nema branika za Avensis iz Turske.

Jednako je skupo koliko god da je auto star jer moraš da se obratiš ovlaščenoj mreži i uzmeš original

Sa druge strane, na tome i počiva Toyotina pouzdanost i kvalitet.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Capriolo

Za problem taloženja snega ( pri jačim padavinama) za delu pr. maske iza koga se nalazi radar, ne postoji rešenje već da se taj deo maske povremeno obriše ako vozaču baš smeta da mu za vreme tih snežnih meteo uslova svetli singanla lampica sa upozorenjem da je sistem adaptivnog tempomata van funkcije i da je potrebno obrisati od snega deo maske ispred radara. Uostalom, dok sneg tako jako pada, svakako se traži povećana pažnja vozača i iluzorno bi bilo očekivati npr, da kamera line assitant-a detektuje linije na kolovozu koji je pokriven snegom (pa se linije objektivno i ne vide).

Cena održavanja toyote u ovl, mreži je takva kakva je, Toyotina. Po mom iskustvu sa Toyotom, za gore pomenutih 159 eura se za Yarisa ne može dobiti redovan servis koji bi uključivao zamenu motornog ulja i SVIH filtera. Ono što je možda malo nekoretkno od Toyote, ona ti na sajt uvozinika (praktično kao reklamu) okači cenovnike redovnog održavanja za 120 hiljada km. I ti tu pročitaš neku ukupnu cenu za 120 kkm ( za novi yaris 1,5 je 1.397e, svako to može da vidi ako ukuca u google "toyota cenovnici redovnog održavanja" ), a napišu ti u planu i koliko košta svaki pojedinčni servis (prvi, drugi, treći ... ), a kada kupiš kola i počneš da održavaš, svaki redovan servis te košta više nego u tom planu piše ( mene je krajem 2019 prvi servis za yarisa 1,5 prethodne generacije došao maltene 50% više nego u tom planu piše ). I kada ti "prigovoriš", oni to objasne da je to skuplje zato što je to u tvom interesu (jer ti npr neke filtere menjaju češće nego plan kaže).  :-)1

szs

Citat: Capriolo poslato 14.05.2022. - 19:51
Za problem taloženja snega ( pri jačim padavinama) za delu pr. maske iza koga se nalazi radar, ne postoji rešenje
Postoji
Identičan problem je bio na Coroli prošle generacije (bar tako su mi rekli u MAG  Toyota) pa je to rešeno grejačem maske microwave radara u recall-u
XP210 uporno prikazuje grešku dokle god se ne očisti i na centralnom displeju se ne vidi ni jedan drugi podatak
Ja nisam kupio letnji auto niti auto na kome treba da brišem rukom radar na 15km a idem na put od 400km
Ili će da reše ili tužba za sistemsku grešku
Sin mi pravnik-advokat. Šta mi tesko?  :Smiley:

A cena od 159 eura je prava jer sam je pre neki dan platio za mali servis

Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

kiconix

Nije za utehu ali i Reno ima taj problem.

szs

Kićo
Stvarno nije uteha ali je glupo da prodaju tako
Znaš me, znam te
Već sam gledao kako bi ja to resio sam
Parče AL lima kao usmerivač toplog vazduha sa hladnjaka i problem rešen
Ali neću
Automobili su nam novi sa "zimskom greskom"
Mora da reše oni
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella