Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

bocca


zzechner_sk

Odgovor Bocci u pogledu veličine u odnosu na slavnog prethodnika ( :respect: ) potvrdio je moje pretpostavke u pogodnosti za grad  :to:
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

bocca

Nisu svi pošteni kao ti. Ima neko ko ipak želi dobro da zaradi nizašta. Jedna od tih Fabija, a vidi se po registraciji koja je skoro ista kao tvoja, kilometraža kao i tvoja, je na prodaju za simboličnih 9200 eura  :fiju: :doh: :gun:!!! Iako je to realna prilika za zaradu tip mi ipak deluje kao seronja! A tebi ipak svaka čast!

Keka

 :aplause:

Nek je sa srecom! Odlican auto za smesne pare.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


MitarMrgulic

Sretno drugar!

Ja sam uvijek za to da se ide na mlađe auto, sa mlađom kilometražom :)

Za Fabiu sam čuo samo pohvale, ovaj motor je taman za nju, tako da samo naprijed i sretno.

*Da ne malerišem, evo i jedan detalj koji mi se ne sviđa...Zadnja treća štopka, nalazi se u petim vratima sa spoljne strane, što je riješenje i kod Meganea.

Zbog kiše i izloženosti vremenskim nepogodama, često "crkava" na 4-5 godina starosti...može se jednom interventno napraviti kod električara, ali nakon toga nema joj spasa... nova košta kao cijela 5-ta vrata :(

Kod nas nije obavezna, mene ne vraćaju sa tehničkog, ali jeste u EU.

Sretno drugar :)

Veterinar


Aleksabgd

Da li bi mogao da.dobijem info koja je kompanija u pitanju i da li imaju još nešto osim fabia za prodaju.
Puno bezbrižnih kilometara!

Veterinar

#502
Nisam siguran da li bi firmi odgovaralo detaljisanje o njihovim finansijama i voznom parku, ali svakako nema vise raspolozivih automobila, ja sam pazario poslednji.  :wave: 
  Hvala svima na lepim željama! Sutra se ugrađuje mehanička zaštita i krećemo u svakodnevnu akciju. :)

dekiv68

Vet nek je sa srećom Škoda i da je voziš sa što manje troškova

Veterinar

#504
Kako sam lako koronizovan (nećemo o tome u ovoj temi  :friends: ) prešao sam samo (ili čak) 1500km, jer mirujem.
Jedina zamerka se odnosi na očajno skripanje zadnje metlice brisača.
Motor lepo radi. Prosečna potrošnja mi je oko 4.9 l/100km. Veliki doprinos dugih relacija, kocenja motorom (nista novo, ali ovde tri uzvicnika) i voznje  dobrim delom van grada. Zanimljivo, u grad ulazim sa 4.6-5.5 prosečnom potrosnjom od pokretanja motora , a od kruznog toka kod Metroa na Vidikovcu, do Karaburme, padne (i raste) na 4.2-4.7 l/100km. Zašto? Zato što potosnja umnogome zavisi od brzine, naravno, a u petoj brzini (na ravnom ima smisla da se prihvati) sugerise da se vozi već na 40km/h! Ako to prihvatim, nema brujanja i vibracija, motor i menjač su odlično uklopljeni.
Start stop dobro radi, utice (jako) na potrosnju. Drugaciji je nego na Loganu koga sam vozio. Uključuje se i nakon rikverca, ne gasi se momentalno prilikom zaustavljanja, ako se u leru pomeri auto gasi se iznova motor, ne pokrece se nakon izlaska iz vozila, s/s dugmetom se motor pokrece ali i gasi.
Ako je spoljašnja temperatura ispod 4 stepena, zvucno i pisano obaveštenje postoji zbog zimskih uslova. Ne znam da li je tako kod svih koji imaju termometar.
Ko ga kupi kao gradski auto, sa ciljem da trosi malo, jaako teško će proći ispod 7-8 litara /100km. Pocetnu visoku potrosnju, nakon povišenog ler gasa, je tesko oboriti u gradu bez truda.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Capriolo

Citat: Veterinar poslato 09.10.2021. - 00:48
E, pa, evo mene malo i u ovoj izdajničkoj temi. Nisam izdajica skroz, uzeo sam auto koji će da mi služi pre svega za grad i okolinu i koji će da sačeka ćerkina prva vozačka iskustva, kada dođu na red, a glavni auto u kući ostaje Dacia Lodgy.  :friends:
  Iskoristio sam dobar trenutak flotne prodaje vozila koja su odslužila svoje ugovore u jednoj građevinskoj firmi. Takva vozila se odmah rasprodaju, najčešće ih zaposleni potražuju, ali iskoristio sam dobar trenutak i možda činjenicu da motor koji je u autu najčešće nije interesantan.

Kupio sam Škodu Fabiju, 1.0 MPI, 60ks, trocilindraš, sporać u praksi i na papiru. Prašnjav. Koštala me je 5200 evra, neregistrovana, pa će sa registracijom i "Šapa sistemom", kao i zimskim gumama, da me košta oko 5700 evra, što je otprilike novac koji sam nasledio od Logana.





Ovo što sam slikao su mane. Sve mane.

Motor sam obrisao. Čist, tih i suv, što se očekuje kada auto ima 39000 km na satu.  :bliss:  Zapravo volim da kupim zaprašen motor, tako se lakše vidi da li negde nešto masti ili vlaži. Prvi put je registrovan krajem seprembra 2019. godine. Auto je pripadao delu flote beogradske firme koja je bila zadužena za građevinski nadzor u Nišu. Po dužini leptira na haubi mislim da opravdano pretpostavljam da je bar 1-2 puta mesečno išao za Niš i nazad, što je već pola pređene kilometraže. Trap odaje utisak novog, pedala kvačila meka, enterijer i dalje ima miris novog auta.
  Ako bude sutra perioda bez kiše, postaviću neku fotku uz napomenu da nije opran, da je beo, a živim na selu. Ipak je lep. Sviđa mi se kako se ponaša u vožnji, što pokazivač preporučenog stepena prenosa pokazuje konkretan broj prenosa koji se preporučuje (za gluve, što reče Slavko), što mi je za 300km potrošio oko 5 litara benzina u proseku na 100km, što pokazivač otvorenih vrata pokazuje koja vrata su otvorena, što desno od pedale gasa ima plastičnu oblogu celom dužinom (pa nogom ne oštećujem tekstil), što je pretinac ispred vozača obložen gumom, što ima fioku ispod sedišta suvozača... Opreme ima sasvim dovoljno i sve radi kako treba. Prvi put imam električne retrovizore, podesivo po visini sediste i volan. Mali servis je tek urađen. U garanciji je do pune 4 godine ili 120000km.
  Opcija ugradnje TNG uređaja se razmatra. Videćemo kakva će potrošnja benzina da bude vremenom, a stavljamo na vagu i postojanje garancije na vozilo koje tek upoznajemo. Uglavnom, to će biti auto za čijim ću volanom dosta da sedim i verujem da ćemo se lepo slagati.
Logika nabavke je bila jasna. Ako za Loganov novac kupim auto koji je tri godine mlađi i ima 110000 km na satu manje, uradio sam dobru stvar. Srce je htelo drugačije, ali razum je pobedio.
Biće utisaka, sležu se.. .  :wave:

Čestitke! Da te dobro služi.
Inače, vozim povremeno službeno fabiu TSI 95 iz 2018, ima već oko 110 hiljada km na satu i sa izuzetkom kvara špulne ( zamenu je pokrila garancija ) drugih kvarova nije bilo.
Tako da se nadam da će i tebe i još bolje da služi !

Veterinar

Hvala.  :ziveli:  Svakako je interesantan. Dosta rešenja drugačijih u odnosu na Dacije. Npr. ako ventilaciju podesim da duva na stakla (samo ka soferci i prozorima) automatski se uključuje i klima uređaj.
Ubeđen sam da, kada radi grejanje, topao vazduh izbija kod nogu putnika pozadi. Nisam video gde, zaboravio sam kad sam se parkirao, ali svakako je dobro ako je tako.
  Pokušao sam da pokrenem motor bez stisnute pedale kvacila (tipa, da motor radi i odlede se stakla dok otvorim kapiju), ali to ne može, mora pedala dole inace se ne dešava ništa.

Loganovac

Emisije CO2, globalno otopljavanje, nema odleđivanja stakala motorom. Pre svega valjda zato što onima što su to smislili stakla nikad nisu zaleđena, ili žive tamo po tim Kalifornijama ili im je auto u garaži. Teško će to u Rusiji da prođe...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Capriolo

Citat: Veterinar poslato 02.11.2021. - 23:55
Hvala.  :ziveli:  Svakako je interesantan. Dosta rešenja drugačijih u odnosu na Dacije. Npr. ako ventilaciju podesim da duva na stakla (samo ka soferci i prozorima) automatski se uključuje i klima uređaj.
Ubeđen sam da, kada radi grejanje, topao vazduh izbija kod nogu putnika pozadi. Nisam video gde, zaboravio sam kad sam se parkirao, ali svakako je dobro ako je tako.
  Pokušao sam da pokrenem motor bez stisnute pedale kvacila (tipa, da motor radi i odlede se stakla dok otvorim kapiju), ali to ne može, mora pedala dole inace se ne dešava ništa.

Da, kod škode prilikom startovanja motora mora da se pristisne kvačilo. Ali, oprostiće i ako nije do kraja, dok Toyota šanse nema da startuje ako kvačilo nije do kraja stisnuto. Naviknut na škodu, ja sam to čak bio reklamirao kod Toyote. Ali, rekli su mi da je to kod Toyote tako. Mora baš ,,do kraja".
Veruj mi da ima i ludjih rešenja. Iritantnijih. Da (osim stisnutog kvačila) mora da bude i aktivirana parkirna kočnica - inače motor neće startovati ...