Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

szs

@Keka & @Samsung
:too: :too:
Čestitam
Prelepi automobili
Da vas dugo i lepo služe
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Raja

Čestitam i ja. I da vas upola dobro služe kao i Dacia, mada čisto sumnjam.  :Smiley:

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Doco, masaža prostate u sledećem autu, Bože zdravlja.
Taman će dotad da ti zatreba  :cool:

Čestitam, zaslužio si da voziš ovako nešto po svim kriterijumima. Neka je u zdravlju i sa srećom!

@Samsung u zdravlju da se vozite, čestitam.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleks

Četitam obojici! Uživajte i neka vas lepo služe autići! :ziveli:

brankovs

Čestitam i želim puno bezbrižnih kilometar  :ziveli:

miki-bgd


Capriolo


Veterinar

Nakon (već) godinu dana Skoda (Ambition Fabia 1.0 60ks 2019.) je presla 22000km , odnosno sada ima 60000km. Kao što se očekuje, sve je odlicno, motor prede, osim malog servisa nisam imao razloga da idem kod majstora.
Mislim da sam dvaput presao 4000 obrtaja, vozi se na niskim obrtajima i takav odnos prema motoru i menjaču nagrađuje ukupnim prosekom potrosnje 4.9 l benzina 95/ 100 km u mešovitim uslovima (grad, otvoreno, leto, zima). Jogger je namenjen autoputu i porodicnim putovanjima, a ovaj mališa zeninim i mojim privatnim i poslovnim odlascima u grad.
  Pratim potrosnju, pa mi je interesantno da na istoj relaciji (Barajevo-Karaburma) auto trosi 4.2-4.7 litara u proseku, skoro litar vise ako je mokar asfalt, litar i po više ako radi klima. To je pravilo.
  Klima se uključuje automatski ako se podesi da ventilacija duva na soferku. Što je interesantno, ako je iskljucim u takvoj situaciji ne gori više lampica za klimu, ali i dalje duva hladno, tako da radi i dalje. To je mana po meni, a kako se stakla zaista lako zamagle, stavicu bočne vetrobrane, da po kiši mogu da otvorim prozore malo.
Druga mana je sto u rikverc mora polako da se ubaci da se ne bi cuo neprijatan zvuk krčanja. Nije to neki problem, jednostavno polako i to je to. Nisam to imao na drugim automobilima (ali kod Dacija sa 1.6 motorom sam imao situacije da u rikverc nece bez prethodnog biranja drugog stepena prenosa ili pustanja i ponovnog pritiskanja pedale kvačila). Takođe, jednom u stotinak puta menjac teze uđe u prvu brzinu.
Za godinu dana je dobila samo jedan mali trag od oraha koji je vrana ispustila, sve ostalo je kao kada sam je kupio ili bolje.
Kao i do sada zaključujem da je bela boja, u mojim uslovima korišćenja, jedna od najzahvalnijih za održavanje.
Nije Dacija, ali nije los autic.  :wave:

Zoran

Samo kreneš u bilo koju brzinu,da sinhron zaustavi pogonski snop i onda ubaciš u rikverc. Za svaki slučaj provjeri ima li ulja u mjenjaču.
Sam svoj gazda - vazda.

Capriolo

Citat: Veterinar poslato 30.09.2022. - 03:47
Nakon (već) godinu dana Skoda (Ambition Fabia 1.0 60ks 2019.) je presla 22000km , odnosno sada ima 60000km. Kao što se očekuje, sve je odlicno, motor prede, osim malog servisa nisam imao razloga da idem kod majstora.
Mislim da sam dvaput presao 4000 obrtaja, vozi se na niskim obrtajima i takav odnos prema motoru i menjaču nagrađuje ukupnim prosekom potrosnje 4.9 l benzina 95/ 100 km u mešovitim uslovima (grad, otvoreno, leto, zima). Jogger je namenjen autoputu i porodicnim putovanjima, a ovaj mališa zeninim i mojim privatnim i poslovnim odlascima u grad.
  Pratim potrosnju, pa mi je interesantno da na istoj relaciji (Barajevo-Karaburma) auto trosi 4.2-4.7 litara u proseku, skoro litar vise ako je mokar asfalt, litar i po više ako radi klima. To je pravilo.
  Klima se uključuje automatski ako se podesi da ventilacija duva na soferku. Što je interesantno, ako je iskljucim u takvoj situaciji ne gori više lampica za klimu, ali i dalje duva hladno, tako da radi i dalje. To je mana po meni, a kako se stakla zaista lako zamagle, stavicu bočne vetrobrane, da po kiši mogu da otvorim prozore malo.
Druga mana je sto u rikverc mora polako da se ubaci da se ne bi cuo neprijatan zvuk krčanja. Nije to neki problem, jednostavno polako i to je to. Nisam to imao na drugim automobilima (ali kod Dacija sa 1.6 motorom sam imao situacije da u rikverc nece bez prethodnog biranja drugog stepena prenosa ili pustanja i ponovnog pritiskanja pedale kvačila). Takođe, jednom u stotinak puta menjac teze uđe u prvu brzinu.
Za godinu dana je dobila samo jedan mali trag od oraha koji je vrana ispustila, sve ostalo je kao kada sam je kupio ili bolje.
Kao i do sada zaključujem da je bela boja, u mojim uslovima korišćenja, jedna od najzahvalnijih za održavanje.
Nije Dacija, ali nije los autic.  :wave:

To oko zapinjanja menjača na tvojoj fabiji. Nije to nešto normalno. Fabia TSI 95 iz 2018. koji koristimo službeno ima "na satu" već 155 hiljada km, koristio sam je i ja od prvoga dana i menjač joj oduvek radi savršeno I mekano ( "jednim prstom" da je šaltaš u bilo koji stepen prenosa ). A osim kvara špulne nikakvih problema nije imala. Ali verovatno ćemo vrlo brzo da je likvidiramo jer nam se nakon dolaska novog Yarisa odjednom pokazala kao višak ( a zakup parkinga u centru BG-a košta puno da bi poslovna kola samo ležala ).
Generalno, ta Fabia meni deluje kao relativno izdržljivo vozilo. A kada sam joj neki dan video cene kao polovnjaka, smešno je. Naša je plaćena nova 10.600 pre 4 godine, a danas se takve ( TSI 95 ) na uglasima nude i za 9.500 ( i sa preko 200 hiljada km ).

slavko_bgd

Da li je identičan menjač uparen sa TSI motorom 95ks i ovim 1.0 60ks? To je prvo pitanje.

Keka

Zapoceta restauracija dedice. Pronadjen i lim u tragovima. Deo delova (hauba i prednji vezni lim) stigli iz Austrije, ostatak u hodu i po potrebi.













Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Ma, ništa strašno, kako to može biti. Sretan rad.
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

Pozdravljam što se ne odričeš tog Kadeta (kao što se kajem što nisam imao uslova i pameti da i ja sačuvam neke od prethodnih automobila u porodici).Želim ti sreću i strpljenje u ovom poslu,mislim da se vredi potruditi.Kako stvari stoje,za desetak godina taj Kadet će vredeti više nego tvoj novi Nisan.