Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

shole


Veterinar

Neka te u zdravlju dobro služi.  :ziveli:

Zoran

Čestitam i sretna vožnja. Kada budeš pisao dojmove upiši koja je potrošnja motornog ulja. Odavno mjerkam taj model...
Sam svoj gazda - vazda.

dekiv68

Nek je sa srećom. Čini mi se odlična opcija sa plinom. Kažu da je normalno da malo više troši ulje kao i Fiatov 1.2 atmosferac.

zzechner_sk

Čestitam na kupovini i da uživaš u svakom kilometru.  :aplause:

Subjektivno (imamo Tipa 1,4 od juna 2019., bez TNG-a), odličan izbor i realna cijena (koliko vidim po fotosu, ozbiljan paket opreme pa ti nisu bili u "sajamskoj ponudi" kao naš), otprilike 55% od novog. Naš je kupljen u Nikom-u u Kragujevcu (sad ima oko 45.000 km) i osim godišnjeg malog servisa (cca 12.000-14.000 din.) dosad nikakvih intervencija, čak ni sijalice...mojoj Dušici "trom", jer je navikla na Accenta koji sa 66kW i jedva preko 900 kg "puno bolje odaziva na papučicu gasa", no ona je "naučila" da ne tera preko 3500 o/min, a ja sam sa 4 odrasle osobe na relaciji Kremna - Mokra Gora bez problema ubrzavao u preticanja jer lako dolazi do 4000 o/min i više, bez da se motor "buni". Također, tog korona leta je uspon na Kopaonik savladao "bez štucanja". Da treba da se šalta to jest, ali netko to voli  :ne:. Pi.ke neka voze terence (rekao bi naš drug NIK) i automatik (hehe, i ja bih ga vozio da oću da dam neke veće pare za kola, al zasad neću...).

Na potrošnju ulja pazimo, to su nas "naučili" naši Accenti. Sipamo Seleniu po specifikaciji iz knjižice (jest nešto skuplje, oko 1300 din/l), no u intervalu između servisa (15.000 km) potrošimo cca 2,5 l na dolivanje, što ne smatram nikakvom tlakom. Tokom razrade jest pio malo više, no posle se to stabilizovalo na 2-3 dl svakih 1500-2000 km.

Zet ima hatchbak verziju s jednakim motorom i "pametnica" :rtfm: nije kontrolisao prvih 6 meseci (još k tomu gradska vožnja po Bg), jer "su mu u servisu rekli tako", pa se jednom dovezao u Kg da na šipki nije bilo traga ulja  :banghead:. Pomolili smo se Bogu, usuli ceo litar i otišli su u CG na more. Sad ima cca 30.000 km i ne oseća posledicu tog incidenta.

Zaključno, udobna limuzina pogotovo za otvorenu cestu, možda malo prevelik za provlačenje gradskim uličicama Kg-a i tijesnim parkinzima, no City mode lepo koristi moja draga i kaže da ju je očarao.
Većinu ovog sam napisao da ohrabrim mog ispisinika i imenjaka koji "odavno mjerka taj model"  :friends:

Ostajte u zdravlju i neka vas sreća prati na putevima.
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

speedo

Dva i po litra na 15.000 kilometara?! Je'l ovo neka greška u kucanju poruke ili?!

zzechner_sk

Nije greška, što bi se čudio tomu, tako je i drugima koje pratim na Fiat-Lancia forumu SRB. Btw, moj buraz je imao Opel Vektru B koja je trošila 0,8l/1000 km, a moj Accent iz 2002.  sam prodao kad je trošio kanister od 5 l na dva rezervara goriva  :Smiley:
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

Capriolo

To je korektna potrošnja motornog ulja, daleko ispod onoga što fabrike propisiju kao "normalno" ( a mnogi napišu da je "normalno do 1 litara na 1.000 km" ). Dobar drugar vozi službenu oktaviju 1,4 TSI 150, vozi je od prvog dana i njemu je uobičajena potrošnja ulja 1 litar na svakih oko 3.500 km. Imaju još jednu i ona troši isto. Pošto su im to prvi TSI motori koje voze (pre toga su vozili pežoe, dva komada koja su i zamenjena sa dve oktavije) oni su vrlo brzo reklamirli da im motori troše puno ulja (jer im se činilo da je puno tih 1 litar na svakih 3.500 km) i radjeni su "težinski testovi" i zaključak servisera je bio da je reklamacija neosnovana (jer je za taj motor kao normalno deklarisano do najviše pola litra na 1.000 km), a da je ta potrošnja ulja normalna. Ta kola idu i danas normalno, prešla su po 130-150 kkm oba.

kiconix

To sto se proizvodjac ogradi i zastiti ne znaci da je ok.
Kad bi Dacija sabijala toliko ulja, pljuvali bi je na sve strane.
Izvinte, al meni to nije normalno.

szs

Citat: Capriolo poslato 27.03.2022. - 19:22
(jer je za taj motor kao normalno deklarisano do najviše pola litra na 1.000 km)
Ja bih rekao da je to otkačinjući odgovor
Definisana potrosnja ulja ide prema isporučenoj snazi
Tj kw na izlaznoj osovini
U prevodu
Ako se ne prži ne sme da troši a ako se prži može i to prema isporučenoj snazi

Kako serviser nema pojma koliko sam ga ja pržio ili nisam...sve je odokativno i poredjeno sa max isporučenom snagom a da ja to nisam ni približno koristio
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Keka

#535
Došao je i taj dan da napišem utiske nakon 100.000 predjenih kilometara. Forma ce biti kao post o iskustvu nakon 200.000 predjenih kilometara sa Loganom https://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=8300.msg167041#msg167041
Istorijat:
Vozilo je kupljeno krajem septembra 2016. godine u Porscheu Novi Sad, na akciji za 10.900 evra, Seat Ibiza 1.2 TSI, 90 KS, Style nivo opreme.
Automobil nije havarisan, osim neizbežnih rana sa svih strana kao posledica suptilne parking kulture, dominantno po Beogradu. Nije bilo vidljive korozije na limariji, ni problema sa bojom. 2016. godine zamenjena sofersajbna zbog bliskog susreta sa kamencicem, u ovlascenom servisu, naplaceno preko kasko osiguranja, cena je bila oko 60.000 dinara.
Naknadno je ugradjen Armster naslon za ruku.
U garanciji je bio do oktobra 2021. godine (5 godina ili 100.000km).
Redovno održavanje:
Automobil je u garantnom periodu održavan u ovlašćenom servisu u Novom Sadu.
Na svakih 15.000 km menjano je motorno ulje i filter ulja i filter kabine.
Na svakih 45.000 km menjani su i filter vazduha i filter goriva (iako je po planu odrzavanja predvidjeno na 90.000).
Na svakih 60.000 km zamenjene svecice, pored ostalih radova.
Na 90.000 km zamenjena kociona tecnost.
Veliki servis nije predvidjen na ovoj kilometrazi, iz raspolozive dokumentacije je nejasno kada se radi, podaci varijaju od 120.000 do 240.000km.
Kvarovi  i popravke u garantnom roku:
U garantnom roku zamenjena sirena zbog neadekvatnog tona (???) i zadnji desni zvucnik koji je prozujao. Drugih kvarova nije bilo, cak ni jedna sijalica nije pregorela.
Kvarovi i popravke u vangarantnom roku:
Zamenjen jedan set brisaca, stavljen Bosch set model specific, napred i pozadi. Fabricke letnje gume Bridgestone B250 nakon predjenih ~50.000km zamenjene novim zbog profila od 2mm i izrazenih pukotina, zimske Hankook Wintericept RS2 ce izgurati jos jednu sezonu, posle cemo videti.
Motorni prostor:
Fabrički akumulator Exide od 36Ah je još uvek živ i zdrav.
Auspuh još uvek fabrički iako je na zadnjem loncu vidljiva korozija.
Drugih intervencija nije bilo.
Točkovi i vešanje:
Svi delovi su fabricki, bez znakova habanja. Jedina primedba je sto je od zimus pocela da skripi gumica balans stangle, kako je otoplilo, skripanje se drasticno smanjilo. Napomenucu pri odlasku na sledeci servis.
Kočnice:
Fabricke plocice, diskovi i pakne.
Vizuelno-estetski utisak:
Prisutna sitna ulubljenja na vratima, boja i dalje odlicnog sjaja ali sa vidljivom paukovom mrezom.
Motor nikad nije opran i suv je kao dren.
Unutrašnjost nikad nije detaljno sredjivana, osim brisanja krpom i usisavanja. U vozilu nikad nije zapaljena cigareta.
Nebo bez promena.
Mestimicno korodirani dobosi.

U prilogu fotografije, prljav je ali radi bez greske  :D





Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

 :aplause:
I mi Zokija za trku imamo.

nik


Loganovac

Vala baš, penzionisao se takoreći u 40 godina...  :Smiley:

Ispade dobar pazar taj karting..   :to:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

DrJekyll

Jel to onaj auto sto "pravi" gorivo umesto potrosnje?  :bonk:

Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...