Stepway potrošnja

prethodna tema - sledeća tema

zac

I 1.6 moze da spusti potrosnju...  :wink: :too:

vujanovgoran

Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Lazar@

e ovako rezultati  na magistrali trosi oko 4.3l pri 80kmh,na autoputu pri 130-140 oko 5.5l... sto je solidno...
Na autoputu sam jednom zgazio do 150(po satu),do 130 potegne bas dobro,a od 130 na dalje su ubrzanja kilometarska...Kada sam isao 150(po satu) sto vjerujem da je oko 140 po gps-u  na oko 3800 obrtaja cini mi se,nogu sam drzao do patosa ali mi se ucinjelo kao da jednostavno nece vise da ubrza pa sam popustio...a na youtube klipovi gdje isti stepvej sa istim motorom ide 185kmh(po satu) na 4600 obrtaja...
Ili sa ovim mojim nesto nije u redu ili su ubraznja toliko dugacka da se meni cinilo da se ne pomjeram sa 150 i 3800 obrtaja....


a sto se menjaca tice toliko je kratak da prvom ne vjerujem da mogu da ufatim preko 30 pri ful gasu...da je 4x4 ne bi mu trebao reduktor

Dadokg

#138
Prva brzina služi samo za pokretanje

Veterinar

@Vujanovgoran

:to: Postoji razlika u prenosnim odnosima kod Logana (možda i Sandera) i Stepwaya sa istim motorom. Na oko 130 km/h Stepway 1.6 (90 ks) je na (mislim) obrtajima višim za oko 250-300 u odnosu na Logana 1.6. Jednom ćemo proveriti sve pomoću dijagnostike, ali ovako se pokazalo u praksi.

vujanovgoran

@Veterinar
Kada budes proverio preko dijagnostike, javi rezultat. Ono sto ja znam je da se u Daciama ugradjuju menjaci JH3 i JR5, i svaki od njih ima jos po 20-tak podmodela (npr. JH3 050, JH3 051, JH3 052, JH3 053... i tako redom) Ono sto sam primetio i sa ovim sto znam, pretpostavljam da su vecinom razlike u prenosima, a ponegde je razlika u tipu kvacila (mehanicko ili hidraulicno) ili kacenju poluge menjaca (sa sipkom ili sajlama). To su razlike u podmodelima. Razlika izmedju JH3 i JR5, bar koliko sam do sada primetio je strana anlasera.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

drzarkod

@Doravec.....kako si uspeo tu pottosnju da dobijes...
Meni na 130 a po torqu 124 km\h u petoj na 4300 rpm. Kakvo je kod tebe stanje.... :ces:

Step

Stepway 1.5 dci 70hp ,potrosnja 4.95 l/100 km .

50% voznje – klasicna gradska sa izuzetno kratkim relacijama
25 % - regionalni putevi , brzina do 80km na sat , retko 5 brzina
25 % - obilaznica+auto put , brzina do 120 km na sat

Klima je upaljena u preko 90% vremena voznje a gorivo iskljucivo sipano na Eko pumpi (avio dizel ).

Ja sam prezadovoljan s obzirom na definitivno losiju aerodinimiku i sire gume na vecim felnama 16''.

Turbo

Citat: Step poslato 27.08.2013. - 11:39

25 % - regionalni putevi , brzina do 80km na sat , retko 5 brzina


Da je bilo cesce 5 brzina trosio bi jos manje.

bind

#144
Citat: bind poslato 06.08.2013. - 02:16
Vec par godina vise puta godisnje Beograd -Nis  od mene Eko-pumpa Jurija Gagarina  pun do cepa  (drugi skljoc ) do OMV Aleksinac na auto putu-196 km 14.5l do 16.5l (isto  do  drugog skljoca ),uglavnom 130 do 140 samo neki put 150.

Ista relacija posle par nedelja ,iste pumpe,samo sada nisam  zurio konstantno brzina 100-110 samo neki put 120-130 vrlo kratko  znaci  isto 196km 10.2 l (do drugog skljoca ).

drzarkod

Manje trosi, bolje performanse....

supercuber

Mereno juce, od cepa do cepa, pun rezervoar, pa opet punjeno do vrha.
Stepway 1.6 benzinac, naravno.

Novi Sad- Bratislava + lokal, 490 km,(5 sati sa granicom) 42,7 lit ( 62 EUR) , zimske Fajerstonke, 205/55/16, 130-140 celim putem, gde je moglo= 8,7 lit/100 km
Povratak, Bratislava- Novi Sad 480 KM, malo umerenija brzina ( 6 sati sa granicom, ne zuri se kuci) 110-120 km/h , gde se moglo, u Novom Sadu, MOL pumpa, 36 lit , do vrha, =7,6 lit/100 km.

OK za zimske uslove, pun auto i siroke gume.  Zakljucak, trosi onoliko koliko imas tesku nogu.

Dragan.vi

Tesko da moze manje od toga  :too:

drzarkod

Ovakva je i moja potrošnja pri datim uslovima. Koliki su ti rpm pri tim brzinama?

Veterinar

Ti ne voziš 1.6 8v.