Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

jasho

@Slavko_bgd:
Da atest je na pet godina, nisam ni obraćao pažnju, dok nisam naletio ovde na informaciju pa pogledao a ono na 5! Nije mi jasno jel tad bilo već po novom, jer znam da se pričalo u novinama za ugradnju gasa ali ne i da su stupile na snagu, iz nekih drugim mestima sam našao da su neki koji su ugradili i posle mene dobijali na 10 godina. Izgleda kako koga zapadne ili je to onoga ko daje atest, meni je bio AMSS, a čini mi se da Mašinski KG je nastavio da daje na 10?! :ne:

Loganovac

Vredi potegnuti do Kragujevca zbog tih dodatnih 5 godina...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jasho

Tražio topik na više foruma gde sam video da je neko stavio da je dobio atest u KG na 10 godina da ga postavim ovde, ali nisam našao? :ne: Pitanje za mrsp i ostale iz KG na koliko su dobili atest, čisto da proverim ovo što sam napisao?

slavko_bgd

@ jasho:

http://www.vrelegume.rs/strana.php?id_cikkek=1594

Samo da se podsetimo, primena novog ZOBS-a počela je 11.12.2010. godine.
Sva uverenja nakon toga izdavana su na rok NAJDUŽE 5 godina od dana pregleda ili kraće, zavisno od meseca i godine kada je proizveden rezervoar...

jasho

Hvala Slavko!

Međutim poprilično sam siguran da sam našao negde da je neko dobio atest na 10 godina, no nema veze možda je moja greška ili sam gledao neki stariji post, ono što mene zanima kao je boca testirana na 10 godina od strane proizvođača, a ja dobio atest na 5 godina, da li za pet godina kad budem radio atest treba da se skida/menja boca ili samo se konstatuje još 5 godina važnosti atesta? :ces:

tarantulla

 :help: Danas sam zvao Autocentar Rašić i kazu da je za moj auto odgovarajući uređaj AC Stag 300Isa2 - Tomasetto jer jedini ima mogućnost komunikacije sa benziskim ECU-om, njihova cena je 620e sa bocom po mom izboru. Garancija je 3 god ili 100,000km. Autocentar Nitro GT mi savetuje AC Stag 4+ - Tomasetto i cena je 400e i 5 god garancije, kao i Makedo Gas koji mi nudi Apolo (za koji ne mogu da nađem baš mnogo komentara) za 510e 5 god garancije ili 150,000km. Čitajući ovaj forum video sam da su mnogi napravili grešku plaćajući manju cenu plina misleći da će nešto uštedeti pa ih na kraju ispadne skuplje. Da li neko ima iskustva sa servisom Nitro GT? Kad sam ih zvao kazu da redovno ovaj uređaj ugrađuju u Sandero i da nema nikakvih problema, što je i logično da će da kažu. Nije mala razlika između njih i Rašića (220e). Nisam pametan šta mi je činiti  :banghead:  :bonk:

jasho

Razmisli i o Landi/landirenzu, cena je tu negde oko 500 evra, servisna mreža je dobra, dokazan i pouzdan uređaj, a imamo i majstora ovde :to:  :friends:

Loganovac

Citat: tarantulla poslato 29.10.2012. - 13:56
Čitajući ovaj forum video sam da su mnogi napravili grešku plaćajući manju cenu plina misleći da će nešto uštedeti pa ih na kraju ispadne skuplje.

Ispade da ja ne čitam ovaj Forum...  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

david

U Sapcu kod Vukovica Landirnzo je 500€, ovlasten servis i bog da te vidi. Hit i Ziva su skupi, isti uredjaj nije ispod 600€. Kod Zive doteras kola i sutra dodjes po njih, mislim vazi se..

slavko_bgd

Citat: jasho poslato 29.10.2012. - 11:49
Hvala Slavko!

Međutim poprilično sam siguran da sam našao negde da je neko dobio atest na 10 godina, no nema veze možda je moja greška ili sam gledao neki stariji post, ono što mene zanima kao je boca testirana na 10 godina od strane proizvođača, a ja dobio atest na 5 godina, da li za pet godina kad budem radio atest treba da se skida/menja boca ili samo se konstatuje još 5 godina važnosti atesta? :ces:

Nema na čemu. U tvom slučaju samo će se prekontrolisati da li je bilo nekih izmena na vozilu i da li su svi delovi uređaja u ispravnom stanju.  Čuo sam od nekoliko mušterija da su išli u KG na MF i dobijali atest na 10 godina kada su svi ostali poodavno davali na 5, tako da je moguće da si to zaista negde i pročitao.

Inače, po novom ZOBSU i u praksi stvari stoje ovako:

-Atest na nov uređaj najduže na na  5 godina;
-Sledeći  pregled sa rokom važenja do isteka 10 godina od datuma/meseca/godine proizvodnje rezervoara.
-Nakon 10 g  rezervoar se može ispitati ili zameniti; Rok važenja atesta nakon ispitivanja rezervoara je do 5 god, odnosno kraće ako je kraći rok važnosti ispitivanja (najčešće je to 5 godina pa se rokovi poklapaju);
-nakon isteka predhodnog atesta ponovo se radi ispitivanje rezervoara. Rok važenja ispitivanja i rok važenja atesta ne mogu biti duži od datuma isteka 20 godina od datuma proizvodnje rezervoara.

Drugim rečima, vozilo i kompletna instalacija se pregledaju na svakih 5 godina, boca se može(mora) ispitati ako je starija od 10 godina  a boca se ne može koristiti na vozilu nakon isteka 20 god od datuma proizvodnje.
Za rezervoar i sve ostale komponente uređaja podrazumeva se važeća homologacija na dan pregleda...

jasho


tarantulla

Pre 15 min pokupio sam auto sa ugradnje plina  :woo-hoo: Na kraju je to bio auto centar nitro gt. Ljudi su skroz ok, za sada je sve dobro ali rano je za bilo kakve komentare. Presao sam svega 2,5km tako da cu ovih dana videti kako se auto ponasa, pogotovo ujutru kad je hladan i kako prelazi sa benzina na plin. Nisam bas siguran kako bi po propisu trebalo da se razvedu kablovi  kao i da li je sve uradjeno kako treba, ali sledece srede dolazi amss kod njih pa idem da zavrsim i atest. Bice i neke slike ovih dana pa slobodno ko se razume moze da komentarise da li je sve ok uradjeno.
Inace ugradio sam rasprsivac tomasetto ecu - ac stag 4+ i tocak boca oko 42l sve ukupno 400e a gazda me castio sa 500din plina koji je sipao za potrebe testa  :Smiley:

Ivko

Kada mi je ugradjen TNG, majstor mi rece da je dizne izbusio-podesio ili sta vec na 1,5 a trebale bi biti na 1,6.
Posto je sve radilo kako treba ostavio ih je tako i danas na I servisu sam mu rekao za dizne a on mi kaze ako auto ide dobro i nema razlike u voznji na gas ili benzin da ostane tako. Ako primetim da pocinje da gubi snagu pri voznji na plin da odem da prepodesi to. Neznam da li to moze da utice na motor?   :conf:

Ja inace do sada nisam primetio neku razliku u voznji, a do sada sam vozio po svim putevima (po gradu, auto-put, a i po planinskim gde sam morao da vozim 1. brzinom da bih izasao) i neki prosek potrosnje je bio oko 8.3 lit.   :cool:

g0sha

Ugradio plin u Logana, sad vec moze da se vozi :) dokumentovacu slikama pa ocenite kako je odradjeno :D samo me interesuje dali nesto to menja ili se steluje, auto je na benzin na leru radi na 800-900 obrtaja a kada predje na plin obrtaji padnu 600-700, inace auto radi kao sat bez ikakvih problema..

Veterinar

Obrtaji padaju na oko 750 zato što se zagrejao motor, a samim tim je prebačen rad na TNG. Grešim li?