Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

Sir Oliver

Kao slučajno ušla felGa u kadar, nije nego!  :glare:
E, a stvarno ružno čep izgleda na tom mestu. 
I drink to make other people more interesting.

jasho

Citat: Keka poslato 29.03.2012. - 13:09
Uzmes sprej pa ofarbas cep u boju branika i resen problem. Ukoliko je prikljucak pored cepa za benzin, obicno se stavlja manji prikljucak i pri svakom tocenju mora da se srafi adapter, sto je po sebi dodatna zezancija. Za montazu se sece lim na mestu koje je ionako sklono koroziji.....Ako treba da biram, pre bih izabrao branik.
Normalno se kod mene toči gas bez adaptera, za koroziju znam, to je rizik, ali dobrom zaštitom ne bi trebalo da bude problema, stavljen cink sprej, živa guma i još ću ja pojačati osnovnom farbom i nešto se razmišljam dal da stavim i bitumena sa unutrašnje strane. :ces:

mrsp

jasho - ala vas deru po Beogradu kada vam naplaćuju dodatno stavku po stavku(mislim na čep).Meni je sve to ušlo u cenu.
Inače meni vuče isto kao i na benzin,Potrošnju još nisam proveravao i menja mnogo brže na plin nego tebi na nekih 500 -600 metara.
Mislim da bi trebao da ga vratiš kod majstora da ga  prešteluje.  :to:

jasho

Dogovorio sam već sa majstorom za ovo prebacivanje da pogleda za ovaj ili sledeći vikend kako meni bude odgovaralo, inače ono što sam provalio jeste ako ujutro kad krenem ne prebaci sam, a digao je temparaturu, dovoljno je da ga isključim ručno, i ponovo upalim i on nakon 10-15 sek prebaci sam na plin :ha:, u svakom slučaju ne brinem se mnogo oko toga, 'će da se namesti  :to:

a što se tiče čepa to je bila jedina dodatna stavka, pa kad se preračunaš da ideš kod nekog drugog izaće te na isto, tako da nisam se nešto previše uzbuđivao oko toga  :wave:

srdjoni

Ugrađen Landirenco kod Ruskaia, 950 sa atestom. Sve po dogovoru, uz izuzetno korektnu komunikaciju. Kratko sam ga probao, sve funkcioniše, ali čini mi se da ne prima gas onako glatko kao sa benzinom, kao da se malo više "guši". Pretpostavljam da može da bude i lošiji kvalitet gasa u pitanju. A da li i gasnom uređaju treba neko vreme da sve "legne" i razradi se?
Homesick for a place you've never been...

Keka

Ne treba. Ali treba da ga provozas nekoliko stotina/hiljada km pa da onda urade kontrolu, stelovanje, vidis potrosnju, doneses neke neishitrene zakljucke itd.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


srdjoni

Hvala! Ovo je bilo ono što sam trenutno primetio, videću za koji dan i potrošnju. U svakom slučaju, prvi servis je na 1000 km, dotle ću nakupiti iskustva...
Homesick for a place you've never been...

Goran

Dali neko ima iskustva sa Narancicem iz Siriga?

Slavisica

Kao sto sam napisao u uvodnom postu, planiram da ugradim plin ovih dana.
S tim u vezi, zvao sa servis Lucar iz NS. Ovlasceni za Lovato uredjaje, samo te ugradjuju. Cena je 450e (ukljucuje atest). Garancija 2g ili 50k km.
Imam preporuku od par ljudi za njega.
Moze li mi neko jos nesto reci za njega?

bmiillan

pa ako si dobio par preporuka onda ugradi. nisam iz novog sada pa ne znam za taj servis, ali koliko
ti je preporuka potrebno da bi se odlucio? jedini iz novog sada koga mogu da priznam za majstora je
dora (ni njega ne znam bog zna kako ali preporuke zadovoljnih musterija govore sve)
nemoj na silu uzmi veci cekic

Slavisica


Slavisica

Dakle, ugradio plin i ja. Firma Lucar iz NS.
Cena : 410e zato sto deo ide na cekove, inace je 390. Bocu uzeo obicnu, 60l.
Uredjaj Lovato, dve godine ili 50kkm garancije.
Atest uradjen kod njih isti dan (5300rsd).
Sto se tice utisaka u voznji, ne mogu primetiti neku "opipljivu" razliku u smislu da li bolje/losije ide na benzin/gas.
E sad...potrosnja : preuzeo auto sa plinom koji su oni nasuli u bocu (ne pitah koliko ga je bilo).Presao 15km do pumpe i tocio za 1200rsd/16.1l plina i sa tim presao 240km.
Ispraznio ga do kraja, tocio 10.4l/800rsd, i sad cekam da se opet isprazni pa da racunam potrosnju.
Nemam BC, pa moram "rucno" da racunam potrosnju :)
Inace, sto se tice funkcionisanja samog uredjaja, nemam ama bas nikakvih primedbi za sada.

gomilos

Zdravo drustvo, konacno i u mog stepu utrca plin. U pitanju je Stag-4, Thomaseto multiventil i mesac, rail dizne, boca poljska. Boca je umesto rezervnog tocka, tako da je stavljena na celicne flahove, i sve preprskano sa zastitom (osim plocice na boci) posto se tako zahteva za atest, prikljucak za tocenje stavljen pored prikljucka za tocenje goriva. Ugradzen u subotu 29.09. Uradio atest u AMSS ruzveltova, sad u ponedeljak, i rece momce na atestu "skolski primer kako treba da se radi". Serviser je na Mirijevu, extra, Vlada se zove, radio je ranije po za sada "ovlascenjim servisima" (jerbo niko ustvari od njih nema pravu licencu nego samo odobrenje od renoa, fiata..), a sad radi za sebe. Cena je bila neka prijateljska, posto se znaju on i moj kum "japanac".
Sto se tice izmene u saobacajnoj rece mi drugar da mogu da vozim i bez izmene u saobracajnoj,pa sam onda zvao i jednu agenciju kod mene u kraju (imaju svoje ljude u supu) isto pitah i ona zvala nekog i rece mi isto da mogu da odradim izmenu u saobracajnoj kad budem radio registraciju u aprilu sledece godine.
Za sad sam presao nekih 300km, i prebacuje mi posle 400-500 m, auto radi kao na benzinu sto mi i rece serviser da necu primetiti neku razlku u vuci (jer je sekvent) nego samo na potrosnji ako je losij plin.

djera

Ugradio plin na Logana 1.4 . Cena 370 evra, boca umesto tocka 43 l. Pegaz auto Ibarska magistrala Labudovo brdo kod Forda. Presao oko 3000 km. za sada zadovoljan, nema neke razlike u vuci. Poceo otezano da pali ujutru kao da nema dovoljno benzina ,kazu verovatno ventili treba da se nasteluju. 

Loganovac

Koji uređaj? Nešto mi je mnogo jeftino za sekvent sa torusnom bocom...  :ces:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.