Preporuka za novi akumulator

prethodna tema - sledeća tema

slavko_bgd

Desilo mi se sa 5 različitih automobila, od Yuga 55 prvi put do sadašnjeg Mercedesa poslednji put. Nikada nikakvih vidnih naznaka nije bilo, svaki je samo isključen i nakon toga bio mrtav. Nijedan automobil nakon zamene akumulatora nije popravljan, u smislu da je nešto sa automobila izazvalo takvu pojavu. Zašto se to dešavalo i zašto se može dogoditi nikada nisam saznao. 
Od iskustva sa Yugom u svakom automobilu nosim kablove... 

saša61beograd

I meni je prvi,fabrički,tako iznenada crkao (u krugu Kliničkog centra Srbije,izazvao sam kolaps za jedan minut).Izdržao je 7 godina i 5 meseci.Kupio sam drugi i kad je on napunio 4 godine,počeo sam da nosim kablove sa sobom.I drugi je izdržao preko 7 godina.Onda sam ga ispravnog odneo u prodavnicu i zameno za novi.Iz radoznalosti zamolio sam prodavca da ga testira.Ispalo je da može još,ali sam rekao neka hvala,neću da mislim.
Gledajući iskustva drugih sa interneta,zaključio sam da pravila nema,sigurno je samo da će svaki izdržati garanciju.Posebno zamenski nikad nisu kao fabrički,bez obzira na brend.
Važi neka preporuka da je najbolje kupiti najveći i najskuplji.Moj rezon je sada sasvim obrnut:treba kupiti najmanji i najjeftiniji i zameniti ga bez milosti posle 3-4 godine.

Andrix

Mene je to zadesilo s prvim loganom 1, ali sledeci sandero 2 kad je poceo da posustaje jedne zime posle 6 god zamenio preventivno. I sada posle 2 god akku ili comp od kola zezaju, auto pali ali izacuje pokatkad gresku da je slab i da se startuje motor. Kazu comp brlja.....
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Ayrton

Pre potpunog otkazivanja, već tri akumulatora su prvo slabije verglala i za  vreme alnasovanja se palila žuta lampica "ABS"-a na instrument tabli.
Već dve godine mi je u kolima "Topla" od 75 ah i za sad je dobar.
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

slavko_bgd

#604
Te koji su mi najavljivali da im je kraj blizu sam odavno prestao da brojim. Simptomi najave preminuća su bili od otežanog verglanja, paljenja lampice alternatora kad se uključi ventilator hladnjaka, rebutovanja radija i gubitka stanica, resetovanja računara plinskog uređaja, reseta BC-a pa kod ovih novih automobila do paljenja kojekakvih fantomskih lampica upozorenja na kvarove bez ikakvih kvarova.
Nedavno sam radio jedan električni auto koji nije mogao da se puni zbog lošeg akumulatora. Akumulator je bio toliko loš da nije imao snage da uključi i drži uključenim glavne releje visokonaponske baterije. Zamenili akumulator i sve OK.

Hoću da kažem da je lepo kad akumulator najavi da mu je vreme za doviđenja i da je vrlo pe*erski sa njihove strane kad otkažu bez ikakve najave.

saša61beograd

#605
Meni je sa starim akumulatorm često dizao termometar na 6. crticu u gradskoj vožnji.Kad ugasim svetla,on vrati na 4.crticu.Tek kasnije sam povezao da crtice na termometru imaju veze sa slabim akumulatorom (koji je bio slab,ali je palio normalno,a ja sam zbog toga mislio da je aku dobar).Kad sam stavio nov akumulator,više nije dizao na 6.crticu.Dakle,akumulator je ipak najavio da umire,samo prosečan vozač ne vidi to.Da je akumulator na izdisaju,to bi video svaki autoelektričar.Samo što niko ne ide kod ekektričara ako auto pali.

Loganovac

Sad nešto razmišljam, kakve veze može da ima slab akumulator sa crticama na displeju. Ako je to stvarno slučaj, a verujem da nije nego su verovatno tokom montaže novog akumulatora otklonjena problematična mesta veze sa masom vozila, onda bi to bio ozbiljan propust u projektovanju ovog uređaja.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

#607
Ni meni nije jasno,ali je tako ispalo.Ne razumem se u elektroniku,umem samo da ništa ne diram i "hranim prasiće".To zapažanje sam kao pretpostavku prijavio na forumu 2022.godine u temi o hlađenju motora,ali objašnjenje nemam.
Problem u masi verovatno nije jer sam kablove mase "duplirao" davno,kako je bilo svojevremeno preporučeno na forumu.Moguć je jedino možda problem sa klemom mase na samom akumulatoru.Ali onda bi bilo i većih problema od 6.crtice na termometru.Ne verujem ni u to jer kleme su mi uvek savršeno čiste.