Dacia Bigster novi SUV i još dva modela

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Citat: Loganovac poslato 21.03.2025. - 13:55ali da li ste svesni kakav je auto Austral?

Spolja mmmm narocito mat siva. Unutra crna sjajna plastika, zlo i naopako. Mehanicki kao i ovo moje gomno, osim onog ful hibrida koji kosta kao garnisera sa garazom.

Godinu-dve na trzistu nema auta koji bi me odusevio i koji je zaista dobra kupovina po pitanju dobijeno-ulozeno.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


LeNgenda

#61
Na sajmu imamo Bigster, 5 metara dalje Austral i 2 metra dalje CX-5.

Svi u nekoj opciji i na neku foru dohvataju 30.000 evra.

To je samo detaljčić sa ovogodišnjeg sajma, a odlično ilustruje nastup evropskih proizvođača.

A onda idi i sedi, a još bolje provozaj Cherry Tiggo 8 Pro ili još bolje, Cherry FX.

A tek BYD...

Onda lepo digneš ruke od svega i za te pare sazidaš malu montažnu kuću za sebe i babu i gajiš lekovito bilje i ne treba ti auto.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

#62
Citat: Keka poslato 23.03.2025. - 09:50Spolja mmmm narocito mat siva. Unutra crna sjajna plastika, zlo i naopako. Mehanicki kao i ovo moje gomno, osim onog ful hibrida koji kosta kao garnisera sa garazom.


Vozio sam se službenim Australima, ful hibrid i E, oba su me raspametila.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

E tech ful hibrid 41.490 + matrix farovi 1200 + head up 700 + panorama 1050 + dvobojna karoserija 1250 + rezervni tocak 180
 
41.490+4.380=45.870

Previse kume za tri cilindra.

Da ne spominjem sto su precutno verziju mild hibrid 130KS ustrojili na 3 cilindra.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Capriolo

To sa 3 cilindra je još žalosnije kod Rafala. Prošle godine je na Sajmu bio izložen za 59.990. Ove godine za par hiljada manje. Ali, 3 cilindra za te pare.
A ta 3 cilindra ima i hibridni X-Trail, sa cenom koja uz dobru opremu takodje može lako da dobaci do oko 50-55.000.
Naravno, možeš i BMW da uzmeš za 55-60 sa 3 cilindra.

Veterinar

#65
Dodjoste od Bigstera do 60000 evra cene po modelu. I dalje imamo Bigstera za 23500 evra na plin.  :ne:   Deset hiljada evra beskamatni kredit, sedam godina garancije?

MitarMrgulic

Mislim da je to korektna ponuda, za par hiljada eura jeftiniji od Tucsona i Sportagea, dobra motorizacija, potrošnja, meni djeluje kao korektna cijena u današnje vrijeme...fali mu samo opcija sa 7 sjedišta, ne vidim da se igdje navodi, a trebao bi kao zamjeniti Joggera, pa očekujem da će se pojaviti...

Veterinar

Nisam ga doživeo kao Joggerovu zamenu. Mislim da sam video negde i kako ce da izgleda Jogger naredne generacije.

MitarMrgulic

Ne mogu da se sjetim, gdje sam pročitao, da bi on trebao u dogledno vrijeme da ga zamijeni...kao najveće vozilo u Dacia gami, ne znam je li im puno da imaju u ponudi dva big size vehicle-a...doduše, nije nikad ni Jogger formatiran kao zamjena za Lodgy-a, ko će njima znati, valjda prate prodaju, pa se tako postavljaju.

Capriolo

Majku mu, hipotetički, šta izabrati, onaj sajamski Bigster hibrid za 35.730 evra ili u istoj dužini vozila hibridnu Hondu ZRV koja sada startuje sa akcijskih 37.990 ?
Eh, kuda ide ovaj svet ... :)

Veterinar

#70
Mislim da je promasaj izlagati na sajmu najskuplji paket opreme. Bolje prodati šest automobila po 23000 evra, nego jedan od 35000 evra. 
 Prodaj sto vise jeftinih automobila na plin, zivi od servisa i reklame . Ne mislim na reklamu u medijima, svaki automobil na ulici je reklama za sebe.

LeNgenda

Citat: Capriolo poslato 27.03.2025. - 16:25Majku mu, hipotetički, šta izabrati, onaj sajamski Bigster hibrid za 35.730 evra ili u istoj dužini vozila hibridnu Hondu ZRV koja sada startuje sa akcijskih 37.990 ?
Eh, kuda ide ovaj svet ... :)


Ja kažem Mazdu CX-5, najozbiljnije.

S jedne strane nejasni Kinezi, sa druge strane arhaični evropski mešetari, Japanci su trenutno sigurica za koliko-toliko razumne novce.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Capriolo

Citat: Veterinar poslato 27.03.2025. - 16:56Mislim da je promasaj izlagati na sajmu najskuplji paket opreme. Bolje prodati šest automobila po 23000 evra, nego jedan od 35000 evra. 
 Prodaj sto vise jeftinih automobila na plin, zivi od servisa i reklame . Ne mislim na reklamu u medijima, svaki automobil na ulici je reklama za sebe.

Čak i ako su hteli da Bigster izlože na Sajmu u najskupljoj mogućoj opremi (u kojoj je i izložen), za 7.000 evra manje su mogli da ga izlože sa motorom 1.2 TCe 140, pa da umesto sajamske cene od 35.730 evra pored izloženog vozila piše 28.730. Manje je zastrašujuće.

Capriolo

U videu ispod ( koji se odnosi na tetsiranje ACC-a kod Bigster-a ) valja pogledati scene:

-počev od 0:42 ( kada sa 68 km/h nailazi na (verovatno već ) zaustavljeno vozilo ), 
-počev od 06:12 ( kada sa oko 80 km/h sustiže bicikliste na pravcu ) i
-počev od 06:30 ( kada sa oko 80 km/h sustiže bicikliste u veoma blagoj krivini ),

pri čemu su prve dve scene veoma pohvalne, ali je ovo treće po mom mišljenju baš bezbednosni faul za sistem ( i to ne samo za ACC, već možda delom i za sam AEBS ).


https://www.youtube.com/watch?v=uTxk9QGPO1s&ab_channel=1001cars

saša61beograd

#74
Po meni ovo više smeta nego što pomaže.Mislim da bih se vrlo nelagodno osećao dok mi se "nešto" meša u vožnju.Na kraju,pred bogom i zakonom,odgovoran je vozač.To znači pažljiva vožnja,kao i bez ovoga.
Ovde su male brzine,suv put,dobra vidljivost,očigledne situacije.I moja pokojna baba bi umela da odreaguje.A kad je prava frka,sumnjam da bi bilo koristi od ovoga.
Korak ka opštoj debilizaciji svega i svakoga.