Dacia Bigster novi SUV i još dva modela

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Odlična je ova opcija Eco G, ima 140 KS, solidna potrošnja, još da ima opcija sa 7 sjedišta, ušao bi mi u uži izbor kod slijedeće zamjene auta :)

mrjony939

#46
Koja je razlika tog motora 1.2tce od 140ks u odnosu na dustera 1.2 tce 130ks? Je l to samo zbog nekog malog elektromotora ili je razliciti motor.
Ocekivao sam da ce biti i onaj 1.3 tce 140ks sa 4 cilindra od captura sto ide i u mercedesa.

MitarMrgulic

Izgleda da nema, te dobre motore kao i K9K 1,5 dci, su izgleda rezervisali za Mercedesa  :trk:

Loganovac

Ma da, a u svoja vozila namerno ugrađuju one loše kako bi uništili brend.  :fiju:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Sve su to dobri motori, samo neki treba tek da se dokazu.

saša61beograd

Jel neko pravio poštenu računicu kada će se taj hibridni sistem na Bigsteru isplatiti kroz troškove za gorivo.I ko će da se usudi da vozi nešto tako komplikovano ovde gde serviseri ni ulje ne umeju da zamene kako treba.I kako će tu skalameriju prodati kao polovnu jednog dana (naročito pod brendom Dačija).

Zoran

Sve ide u pravcu, vozi dok je pod garancijom, poslije toga prvi ozbiljniji kvar - na otpad...
 Danas bio u gvožđari. Nemaju uljane temeljne, nemaju M 12 šarafa da nije nalozan skroz...?
Sam svoj gazda - vazda.

Capriolo

Citat: saša61beograd poslato 05.03.2025. - 13:37Jel neko pravio poštenu računicu kada će se taj hibridni sistem na Bigsteru isplatiti kroz troškove za gorivo.I ko će da se usudi da vozi nešto tako komplikovano ovde gde serviseri ni ulje ne umeju da zamene kako treba.I kako će tu skalameriju prodati kao polovnu jednog dana (naročito pod brendom Dačija).

Recimo, TCE 130 4X4 ima deklarisanu potrošnju po WLTP 6,1 litara, a hibrid ima 4,7 litara. Naravno, to su samo deklaracija, a realan živo je nešto drugo (može da troši ,,ovako", a može i ,,onako").

Sa svim dostupnim opcionalima 4x4 u top opremi Bigster je oko 31.000 (malo ispod), a maksimalno opremljen hibrid je mislim oko 36.000.

Pa računaj, ako te interesuje da li će (ikada) da se ,,isplati".

Ali, mislim da to nikada neće računati potencijalni kupac 4x4 verzije, a ni potencijalni kupac hibrida. Bar ne nekomercijalni kupci, a oni flotni  ili komercijalni – možda. Mada, ko želi 4x4 taj i nema šta da bira.

Jer, ako bi kupci gledali samo šta im se ,,najviše isplati", svakako uopšte ne bi ni kupili nova kola. A ako bi ipak kupili nova, kupili bi ona najjeftinija i do Bigstera nikada ne bi ni došli.

Ja kada sam kupovao hibrid ( menjao dizel za hibrid ), bio sam unapred svestan da to za života neće da mi se ,,isplati". Da sam taksista ili komercijalista, isplatilo bi mi se (jednom). Ali, nisam taksista, ni komercijalista.

Pa, ipak, kada bih kupovao sada, ne bih bežao od hibrida. Ne kažem da bih ga obavezno kupio, ali, ne bih ga ni obavezno izbegavao. Sve ima svoje vrline i mane. Pa i svaka verzija Bigstera.

Keka

Nazalost mislim da su se malo preracunali sa cenom, za 30.000 ima da se pazari svasta u klasi iznad, od Australa, QQ, preko raznih Koreanaca do sada aktuelnih Kineza.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Da. Medjutim, osnovni model na plin je nešto drugo. Ne bi bio moj izbor, jer Jogger smatram izrazito funkcionalnim, a mnogo je jeftiniji. Opet, za toliko metra lima, mislim da ce osnovni plinski Bigster da bude pun pogodak.
 Trenutno su osnovne plinske varijante modela (Logan, Jogger, Duster i sada Bigster) po meni najbolja investicija u novi auto. Kod aktuelnog Logana jedino teze ide prodaja kao polovnjaka.
 Čekam da vidim Bigstera uživo.

Capriolo

Gledah na Sajmu automobila u Beogradu novi Bigster. Izloženi primerak je imao cenu od 35.730 evra.
Gledam ga i jednu stvar ne razumem.
Po spisku opreme iz cenovnika, taj od opreme ima i "vozačevo sedište elektično podesivo u 6 pravaca sa lumbalonom podrškom"".
Ali, sednem na mesto vozača, počnem da podešavam sedište, pa htedoh da sedište malo pomerim i unazad. Pokušam da gurnem taster za podešavanje ka unazad. Neće. Nema "klik". Pokušam onda ka napred, neće ni to. I onda shvatim da se sedište vozača napred-nazad podešava na tradicionalan način, ručno.
Pa se pitam, kako su oni izbrojali tih "6 pravaca" (valjda "smerova", a ne "pravaca"), u kojima je navodno moguće "elektropodešavanje"?

MitarMrgulic

Malo preambiciozno zamišljena cijena za Daciju, gura se u cjenovni rang Škode Karoq pa čak i Kodiaca.

Ovaj Bigster bi trebao biti 25-26 hiljada eura i bio bi dobra konkurencija Kia Sprotage i toj klasi auta, koja su nešto skuplja, ovako ne znam gdje će ih dovesti cjenovna politika. 

Zoran

Vodi ih u veća ulaganja sa manjom prodajom...
 Samo neka nastave tako...
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Nisam mislio da ću ikada ovo morati da poredim, ali tačno je da se Dačija gura u cenovno viši rang od onog onda. Možda su Dačije zaista tu jer prodaja ide, ali da li ste svesni kakav je auto Austral? Evo stižemo ga, pa i prestižemo cenovno...  :bonk:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bind

Evo ima cena i paketi opreme ,cak i  popust.