Dacia Bigster novi SUV i još dva modela

prethodna tema - sledeća tema

silent

Повелико возило. Није лош :)

bind

#31
Komentari ova dva dana za Dacia Bigster,na raznim forumima sajtovima i medijima su cirkus ,neznas dal da se smejes ili places kad procitas komentare i kad porede Bigster sa duplo skupljim modelima  i onda zameraju sto Bigster nem to ili to a ti duplo skuplji modeli imaju.

bind

Dačija je počela sa prodajom svog najvećeg modela ,,bigster" koji bi uskoro trebalo da stigne i na srpsko tržište. Najverovatnije već za Salon automobila u Beogradu, od 20. do 26. marta.
Dacijin SUV Bigster je predstavljen u oktobru 2024. na Salonu automobila u Parizu. Može se naručiti u Rumuniji od danas, to jest od 9. januara 2025. Cene koje smo naveli uključuju PDV, a uvodna modifikacija nosi indeks Essential. Top varijetet košta 29,5 hiljada evra i označen je sa Journey Hybrid 155.

Dacia Bigster, prvi SUV C segmenta rumunskog brenda, deo grupe Renault, ističe udobnost i praktičnost, nudeći širok spektar opreme. Novi model je dostupan u četiri pakovanja: Essential, Expression, dok će dve najpoželjnije verzije biti nuđene po istoj ceni. Jedna je Extreme, i namenjena je pasioniranim izletnicima i dolazi s panoramskim elektropokretanim krofom, modularnim krovnim šinama, sistemom za kontrolisano spuštanje niz strmine. Druga je pak Journey i ona je osmišljena da naglasi komfor tokom dugometražnih putovanja. Dolazi s dvobojnom školjkom, elektropokretanim poklopcem prtljažnika i isto tako podesivim sedištem vozača. Bigster će biti prva Dacia s bojom karoserije koja je nazvana Indigo Blue.

Bigster inauguriše nove motore u asortimanu Dacije i svi su elektrifikovani. Motor TCe 140 je dostupan po prvi put na ovom nivou snage u Dacijinoj paleti, i isti kombinuje novu generaciju 1,2-litarskog trocilindarskog benzinskog motora sa turbopunjačem i blagohibridnim sistemom koji radi na naponu od 48 V, optimizujući zadovoljstvo u vožnji i smanjujući prosečnu potrošnju goriva i emisiju CO2. Dacia Bigster predstavlja prvi model grupe Renault koji koristi novi motor s indeksom HYBRID 155. Uparen je s automatskim menjačem, koji je dostupan na nivou opreme Expression.

Bigster TCe 130 4×4 je prilagođen terenskoj vožnji zahvaljujući pogonu na sve točkove povezanom sa šestostepenim manuelnim menjačem i 48-voltnom blagohibridnim sistemom. Već lansiran na novoj generaciji Dustera, TCE 130 4×4 motor je dostupan na Bigsteru počevši od nivoa opreme Expressiona.

Dacia Bigster će u nekom budućem trenutku biti dostupna i s pogonskim sklopom označenim kao ECO-G 140, koji je taze proizvod. Kombinuje mogućnost sagorevanja benzina i gasa LPG, sa sistemom lakog hibrida (48 V).

Isporuke kreću s proleća, naručivanje od danas. Pogledajte tabelu ispod za više detalja iz rumunske ponude.


Capriolo

Pogledajte kako je kod Bigstera mala razlika cene (u Rumuniji) izmedju 1,2 TCE 130 4x4 i novog hibrida na bazi 1,8 SUS-a sa ukupnih sinergijskih 155 ks (jedva 1.000).

A onda pogledajte cenovnik za Srbiju za Duster, pa pogledajte razliku cene izmedju 1,2 TCE 4x4 i starog hibridnog sklopa 1,6 sa sinergijskih 140 ks. Razlika je 4.500 evra. Živeli srpski dugouhi kupci-magarci ?

slavko_bgd

Treba proveriti da li je oglašena cena sa ili bez subvencije. 

Capriolo

Ne postoji kod nas subvencija za klasične ili blage hibride. Nija bila ni prošle godine (a neće ni ubuduće, jer je već rečeno za ovu godinu samo EV). Tako da je to čista pljačka Duster kupaca u Srbiji (koji bi eventualno da kupe klasičan hibrid).

MitarMrgulic

Ima li Bigster opciju sa 7 sjedišta?

bind


MitarMrgulic

Šteta,
Mislim da je to zona u kojoj Dacia može sebi naći prostora, dobrim vozilom sa 7 sjedišta za neku pristojnu cijenu...jer su kod drugih proizvođača, ta vozila baš ekstremno skupa.

Sjećam se kad je bio Logan prve generacije kao sedmosjed, bila je to ekstra ponuda za nekih 7-8 hiljada eura :)

Mare

Ili u Bigstera da ubace još jedan red sedišta ili u Joggera da ubace 140 tce EcoG.

Capriolo

Čitao sam negde da će ovaj novi klasičan hibrid iz Bigstera od sinergijskih 155 ks da se kasnije pojavi u Dusteru, ali i u Simbiozu, Capturu i Cliu, jer taj 1,8 prolazi Euro 7 norme, a onaj stari hibrid na bazi 1,6 je Euro 6.

A mislim da će isto da se bude i sa tim novim ECO-G motorom iz Bigster-a, da je i on planiran i za druge Dačija i Reno modele. Nije ga sigurno Reno razvijao samo za Bigster, ne isplati se.

Levo Smetalo

Изашао је ценовник за Србију https://www.dacia.rs/cars/bigster/pregled.html

Veterinar

Bice to dobra priča. Sedam godina garancije, deset hiljada evra beskamatni kredit.

mrjony939

Vidim da se sada pojavljuju jos neke varijante motora, koji motor bi predlozili za kupovinu da se smatra pouzdanim, za normalnu svakodnevnu voznju sa prednjim pogonom, performanse ubrzanja i snage mi nisu prioritet, jedna od vaznijih stvari su mi koliko toliko recimo mogucnost sopstvenog odrzavanja?

Veterinar

Rano je o pouzdanosti da pisemo. Ovako napamet, znajući sebe, da prelazim puno, a da gledam Bigstera, gledao bih osnovnog eco-G.