Funkcije BC skrivene u fabrici

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Kako miskiš štopaljki, valjda pozicionih svetala?
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

astmario

Aha, na nekim reno vozilima ima mogućnosti da se podesi da preko dana i zadnje pozicije svetle, ne videh kod nas.

LeNgenda

Na Fluensu sam to aktivirao preko DDT4ALL, to je Scandinavian mod, ima na puno mesta kako se aktivira.

To znači da se oborena svetla i zadnje pozicije pale kada se startuje motor.

Kada motor ugasiš, gase se i sva svetla.

Ima i Swiss mod, sve se pali sa motorom, ali se gasi tek kad izvučeš ključ/otvoriš vrata.

Za HSA auto mora da ima ESP,  naravno.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Zoran

Jako glupa situacija na Sanderu 2017 , gdje nema nikakve kontrolne sijalice,dali dnevna svjetla rade ili ne rade?
Ne pitajte me što pitam :mad_6:
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Trebale bi da rade, ako nisu uključene pozicije ili kratka svjetla, a svakako bi dobro došao i neki indikator na instrument-tabli...ovako, ujutro kad krenem na posao, na tabli gore samo crtice stanja goriva...

Dobro bi bilo da neko ima ko jeftino "otključava" prosječnu i ukupnu potrošnju i ove cake koje dođu uz više pakete opreme. Nekako mi škrtaroški od Dacije, da se muči i sebi zadaje posla, da nešto uskrati vozaču...nije mi to njihov stil :)

glavonja3

Meni na Loganu 2017. pocela da otkazuje rucica za svetlo. Npr. ukljucim kratka svetla, ona se ugase posle nekog vremena. Ili ne mogu da prebacim na njih, jer negde gubi kontakta na rucici. Ali najgore je za dnevna svetla koja se trebaju sama ukljuciti. Ukljuce se po startovanju pa se negde u voznji iskljuce. Sto meni nije problem jer ne trebaju mi za voznju ali zakon kaze da moraju stalno biti ukljucena. Desilo mi se neki dan da me je zaustavila policija i kaze nemam svetla a ja ljutito kako kada imam dnevna LED svetla. Nije ih bilo - nema pokazivaca na instrument tabli za LED svetla da bih mogao pratiti stanje ukljucenosti  :badmood:

szs

Čudno i glupo to rešenje
Mislim da je jedina indikacija zapravo osvetljenje cajgera
Ali debelo ovo ode u off
 :offtopic:
Neki moderator da malo preuredi?
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

astmario

Citat: LeNgenda poslato 26.04.2025. - 17:43Za HSA auto mora da ima ESP,  naravno.
Zar nije ESP obavezan na svim automobilima u EU od 2013, nisam znao da ima Sandero 2/Logan 2 bez ESP?

LeNgenda

Od 2013. da, ali mislim da ima tzv. prelaznih godišta, Sandero 2 iz 2012. mislim da u zavisnosti od opreme može da bude bez ESP.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

astmario

Pozjamio drugi OBD adapter i uspešno otljučao BC. Koliko je precizno merenje potrošnje, koliko preko da računam?

Vladan P

Ja sam merio pre 5-6 godina.
Čini mi se da je razlika u dva decilitra bila.
Zajedno smo skupa !

ekolog

Ko ima vreme da se bakce sa ovim, evo jedne od listi sa YT tutorijalima gde je fokus na otkljucavanju raznih f-ja kod Renault grupacije (pojedini tutorijali su iskljucivo za najpopularnije Dacia modele):

https://youtube.com/playlist?list=PLZHGm2FFdHp1EvGKJbOT0S6q0ybcfu15p&si=bSZBkYAQHENake9_

Ima naravno brdo tutorijala na netu, ali ovde nadjoh sve sto je mene interesovalo vezano za ovu temu do sada. Narator je prilicno spor i ima ubitacan akcenat, ali vrsi posao. Preduslov je naravno da smo vec nabavili adekvatan adapter i instalirali DDT4ALL program na racunaru.
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...

mmilan

Najjednostavnije elm327 v1.5 i aplikacija za android pyClip najlakše uključiti sakrivene tj isključene opcije. Ja sam na mom sanderu 2016god tako uključio

ekolog

#148
Ko i dalje pokusava preko kompa ovo da odradi, DDT4All GitHub repository koji se redovno odrzava:

https://github.com/cedricp/ddt4all
(probao i nisam imao probleme sa programom na Win 11)

Portovano na Android:
https://github.com/cedricp/ddt4all/wiki/Android-port
(ECU Tweaker app za Android, nisam probao jos uvek i ne mogu da preporucim dok ne probam, ali da podelim sa ostalima)

Baze ECU-a se takodje redovno odrzavaju i imaju gotovo sve najnovije modele i dosta je uproscen sistem ucitavanja baze u par klikova. Link do ogromne sveze azurirane baze:
https://drive.google.com/file/d/14AQTXRv4Y0mVnWNeZ6seznKPRd-7ZaKm/view

Ova baza se ovako u .zip obliku kopira u root folder na putanju gde je instaliran DDT4All, najcesce na C:\Program Files\DDT4ALL
Znaci, ecu.zip fajl se u tom obliku samo kopira u navedeni folder i DDT4All je pothranjen podacima i spreman za rad.

@mmilan Ako imas pri ruci neki vec proveren tutorijal, budi slobodan da podelis sa ekipom da ne gubimo vreme oko trazenja tutorijala...Hvala unapred!
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...