Dacia modeli u najavi

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

I nove Dačije,Sandero i Logan,za 3-4 godine moći će da se kupe za ispod 9000 evra (sa klimom i Sce motorom).Uvek je tako bilo,i sa prvom i sa drugom generacijom,da im cena padne u drugoj polovini proizvodnog veka.
Ekonomska nauka ne poznaje jedinstvene okolnosti u kojima se nalazimo.Niko nije siguran u to šta nas čeka u bliskoj budućnosti.Zato mislim da je mnogo glup onaj koji rezervni točak naplaćuje 120 evra i trpa senzor za kišu i slične gluposti u niskobudžetni auto.
Sa zanimanjem pratim razvoj situacije.

Zoran

Otkupljivat će oni stare modele i reciklirat, samo da kupimo nov. Nije to davno bilo (zeleno srce Renoa )
Sam svoj gazda - vazda.

abc123

Recite mi slobodno da sam tehnoloski zaostao ali ja na ovim novim modelima ne vidim mesto za ugradnju klasicnog radio prijemnika. Da li je to moguce?

kiconix

Jeste, kao i kod svih drugih proizvodjaca.

slavko_bgd

Citat: glavonja3 poslato 12.12.2020. - 09:09
Je li ima bilo koje novo auto od 11 hiljada evra da nema klimu?

Skoda Fabia Active za 11184€ , na primer...

bocca

Moj Stepway 2010. od 8600e je u toj ceni imao metalik boju (sada 420e), rezervni točak (sada 120e), alu felne (sada doplata 300e) i možda još po nešto. U odnosu na novi model u essential paketu od 11500e nema 4 vazdušna jastuka (ja sam u onoj ceni imao i doplaćen suvozački jastuk) i par novih asistencija (kretanje na usponu, automatsko kočenje, start-stop, esp, tempomat...)
Niža cena 2900e plus opcije koje je imao a sada nema 800e, ukupno 3700e.
Sad, da li ove nove džidže bidže koštaju baš toliko? Ne znam. Ali sigurno da znam da puno košta nova platforma. Negde podsvesno verujem da ipak pravi razliku u vožnji. Ali ipak, iako već dugo maštam o zameni auta, za sada ništa od novog Stepway-a. Pozdrav

Aleksabgd

Opravdanje za nove cene možda treba da tražimoi u savremenoj platformi na koju je postavljena gama sandero/logan.
Shodno tome očekujem da i rezultat testitanja bezbednosti donese 5* na crash test-u.
Naravno šminka u vidu povišenog klirensa i ostalih drangulija košta i kod drugih proivodjača.


Zoran

Ja mislim da neće biti liste čekanja na isporuku.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Cenu izmedju ostalog dizu i gomile sistema asistencije, koji su obavezni u EU. Ni jedna Dacia do sad nije imala ovoliko opreme vec u osnovnoj varijanti. A to kosta. Koliko je sve to zaista potrebno, potpuno drugo pitanje.

Citat
Vazdušni jastuk za vozača i suvozača
Bočni vazdušni jastuci + vazdušne zavese
Sistem protiv blokiranja točkova (ABS)
Sistem za nadzor stabilnosti vozila (ESP)
Sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici (HSA)
Sistem automatskog kočenja u slučaju nužde
Sistem za upozorenje od čeonog udara
Upozorenje na nezakopčane sigurnosne pojaseve (sva sedišta)
Limiter brzine
Indikator promene stepena prenosa
Automatsko uključivanje svetala
Automatsko aktiviranje lampica upozorenja u slučaju sudara ili naglog kočenja
Sistem za hitne pozive
Filter tvrdih čestica
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


szs

Dačija vozila se za razliku od Merdže ili Ferarija kupuju zbog ekonomičnosti a ne zbog prestiža ili ljubavi
Ja pragmatično gledam

Cena vozila
Cena goriva po km
Cena održavanja
Godišnja registracija
Post prodaja nakon X god

I ni milimetar više ili manje
To što kaže Keka je pride ali nije presudno a VEOMA UTIČE na cenu
Dačija je izgubila glavni plus...cenu
Primer novi Stepway 1.0 Eco-g
13390 eur
8l TNG + 0.5l benz = 666 rsd 100km
Servis mali ne može biti manji od 0.9 sa TNG ... OKO 130e
200eur registracija i osiguranje godišnje + na 5god reatest+ na 10 boca
Post prodaja još najveći plus ako gledamo trenutno stanje

Kalkulacija za modele u sličnom rangu ... pa poredjenje
Svako nadje matematiku za sebe

Hvala Bogu ima i drugih proizvodjača
Dakle...biram da biram

Cenim Keko da bi ti kupio novog Stepu npr?
Pa ne bi...znamo se

Najiskrenije mislim da su se zaigrali
Jedini VELIKI PLUS je što je nov auto i fabrička kombinacija TNG koja je jako retka kod nas trenutno
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Veterinar

I ovaj put razmišljamo na sličan način. Nadam se da će cene idi dole, pa da će ovo moći da se primeni u praksi i da se priča za nove modele:


Staju na semaforu Ferari i Dačija. Pita ovaj iz Dačije ovoga u Ferariju :"Valja to auto išta!"
Kaže ovaj iz Ferarija:"Ču li valja li? Ovo je vrhunski auto, vrhunske performanse i izvedba!"
Kaže ovaj iz Dačije:"Ne znam pajdo, nešto ga slabo narod kupuje..."

Kocijas


Veterinar

11250 evra model sa plinskim uređajem i klimom.

bocca

Da, samo u velikom broju zemalja plinski uređaj se ne doplaćuje, tj košta isto kao i bez plina. Evo kod Rumuna 300 eura. Ali zato u Srbiji 700 eura. Mi najnapredniji u Evropi!

Keka

#359
Oni imaju subvencije, mi nemamo. Osim za hibride. Otimaju sirotinji da bi dali bogatima.

Citat: szs poslato 13.12.2020. - 13:16

Cenim Keko da bi ti kupio novog Stepu npr?
Pa ne bi...znamo se


Kad sam 2004. kupio Logan, tada za 10.000 evra osim Zastave nisi mogao da kupis nista. Logan 1.6 u ful opremi sa metalik bojom na lageru, posle tad 30 godina starog Kadeta je bio spejs satl.

Kad sam kupovao karting, situacija je bila drugacija. Trebao mi je auto odmah, znaci sa lagera. U tom momentu oprema, cena, motorizacija...sve je bilo na strani kartinga. Pri obilasku salona sam prvo otisao u Daciu, na Novo Naselje, gde je bradati prodavac jeo burek (bez zezanja), u neko doba se nakanio da ustane, nije baratao informacijama, vozila su se cekala oko 3 meseca. Posle sam otisao u Skodu, Octavia bila na akciji za 14.000, ali nista nisu imali na lageru. U povratku obisao na Novom Naselju Opel, Ford (nekoliko Fiesti na lageru 1.2 atmo koje mi se nisu svidele), kod mlekare Hyundai (i30 1.4 atmo na lageru-potpuno ravnodusan), i na kraju se zaputim na izlaz prema Zrenjaninu gde je citav red salona. Igrom slucaja kad prilazis kolima prvi je Porsche, u izlogu ogromna reklama Ibiza akcija 10.990. Rekoh kad sam vec tu, iako o tome uopste nisam razmisljao. U salonu odnos zaposlenih drasticno drugaciji nego u svim ostalim do tada, spremno test vozilo, posle test voznje nije bilo dileme i dalje nisam isao. Samo sam popodne otisao u salon u Beogradu da uzivo izaberem boju. Bio ponedeljak, jedan mrzitelj isao sa mnom. Auto prevezen u Novi Sad, odradjeni papiri, registrovan, kasko osiguran, ugradjen Zeder i spremljen za isporuku u subotu u 9:00.

Kad budem kupovao sledeci auto, apriori ne iskljucujem mogucnost Dacie, ali je malo verovatno. Ne toliko zbog Dacie, koliko zbog mentaliteta (sto me ne dotice previse), licnih afiniteta i neispunjenih zelja.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!