Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

Aleks

Citat: Aleksabgd poslato 01.05.2017. - 21:07
Jel si vozio daciu pa pricas iz licnog iskustva ili je to stara srpska rekla kazala?
Ovo pitanje po meni nije nekulturno.

kiconix

Voziti Sandero/Logan sa 1.0 motorom je kao i voziti biciklu sa jednom pedalom.
Ko je probao 0.9 u eko modu moze da zamisli kako ide ovaj trocilindras bez turbine.
Mozda je to izvrstan motor za recimo voznju od Palica do Subotice ali za odlazak na dugacak put i pritom brdovit je prava nocna mora.
Iskreno se nadam da ce se neko uskoro javiti i ovo sto sam napisao pobiti mada cisto sumnjam.

hobbista

Da se vratim malo na temu. Obzirom na celu polemiku pogledao sam ponovo video o motoru (by Renault).
Al blok sa plivajućim (mokrim) hilznama.
Varijabilna pumpa ulja :banghead:
Varijabilna remenica usisa i izduva - ovo je ono na čemu može da se malkice ispegla momenat u nekom režimu (obično 1.500 - 3.500 o/min), i na čemu se dobilo malo snage.
Ostalo je manje-više kozmetika i reklama.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

injector

Citat: Aleks poslato 01.05.2017. - 22:32
Ovo pitanje po meni nije nekulturno.
Svako pitanje je legitimno.
Citat: injector poslato 01.05.2017. - 21:15
iznosim svoje mišljenje i smatram nekulturnim postaviti pitanje na takav način.
Svaki post je argumentovan, kako sa YT tako i sa aktuelnim kataloškim podacima.
Što se tiče iskustva sa Renaultovim motorima, vozio sam Clio 1.4 8V punih 12 godina. Motor na toj šasiji sasvim zadovoljava potrebe gradske i prigradske vožnje, ne računajući Kopaonik.
Karakteristike 1.0 SCe su malo lošije od 1.4 motora i zadovoljavaće ekonomičnu vožnju kako je neko naveo iznad.

kiconix

To pije vodu na papiru ali u praksi fali jedan cilindar.
Videcemo sta ce praksa pokazati ali kao sto sam i rekao, ja ne ocekujem da moze ikako da zameni taj 1.4 pogotovo u vecoj karoseriji od tog Clia.
Inace sam bio jako razocaran u performanse 1.6 8v 90ks.
Kako ce to nadoknaditi 1.0  :ne:
PS. Vozio Fabiu 1.2 htp sa 3 cilindra, radi posao ali je za mene bila prava agonija za voziti.

szs

@hobbista
Čitao sam da tih variabilnih pumpi ima više vrsta. One koje su čisto vezane na odnos broja obrtaja i onih koje su programirane mapiranjem. Koliko sam shvatio to bi trebalo da spase rasipanje energije motora za pogon pumpe, da produži vek samoj pumpi a i motoru ako npr temp ulja visoka pa viskozitet....ili još gore ako je ulje lošeg kvaliteta pa viskozitet varira van tolerancija u temp opsegu.
Po meni to nije loše.
E sad..koliko je skupo i neisplatljivo ili kvarljivo...to ti bolje znaš svakako.
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Zoran

Da bi nešto bilo dobro i trajno, pod broj 1 mora biti jednostavno. Mislim da ovaj motorić baš i nije jednostavan. Ima tu poprilično stvari (viška) od kojih bi mogla da boli glava. Koje je nabrojao Hobbista.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


injector

Citat: saša61beograd poslato 01.05.2017. - 10:33
Naravno,moguće su razne manipulacije.Vreme je realno,ali kakvi su uslovi bili,to se ne zna.Moguće je,recimo,da je stavio na točkove neke "gumice"165/70 14,sa njima bi postigao sličan efekat.
Rekao bih da je kritikovani YT snimak verodostojniji od ove simulacije.

Elektro

Ajde da probamo malo da oživimo ovu temu... Ima li neko ISKUSTAVA sa ovim motorom? Dakle, da se manemo teorije, mišljenja i slično. Imamo i jednog novog člana koji ima baš ovaj motor, pa eto prilike i za njega da se oglasi... :)

Vladan

Jel bi mogao neko ko je imao više prilike da se upozna sa ovim motorom da napiše nešto o njemu. Mislim da imamo nekog na forumu sa ovim motorom.
:)

saša61beograd

Jedino vredi mišljenje nekoga ko je vozio Dačiju sa 1,4 ili 1,6 ili 1,2 16v ;pa da kaže kakav je 1,0 sce u poređenju sa njima.Ali nema da se neko javi sa tim iskustvom već mesecima.
Tužno deluje ponuda benzinaca za Sandera i Logana na Dačijinom sajtu.Zapravo i nije ponuda nego iznuda.Ko hoće ozbiljan motor mora da se isprsi za Stepveja.

zlaco

Ja imam 0.9tce Logana mcv, nesto mi se pokvarilo pa sam dobio zamjenski 1.0sce Logana mcv. U usporedbi auto je jako slab naspram 0.9tce i sa ukljucenim ECO modom. Motor ce zadovoljit dnevne potrebe ali preslab je motor opcenito. Nije me odusevio. Koliko para toliko muzike. Potrosnja mi je bila oko 6.5 litara, kombinirano grad otvorena cesta.

saša61beograd

Počinjem polako da menjam mišljenje o ovom motoru.Brojne novotarije na njemu nisu mi se u početku svidele.Ali,vremena se menjaju,možda sve to i nije loše i možda zaista donosi neki boljitak u odnosu na ovu klasiku koju sad vozim.
Uslovi u saobraćaju su takvi da se svaka vožnja i u gradu i van grada pretvara u neko lagano krstarenje.Prosto ne vidim gde bi mi trebalo više KS i Nm od ovoga što Sce nudi.
Da sada kupujem auto sa motorčićem od 1000 ccm,kupio bih Fabiju.Škodin motor je ipak već skoro 5 godina u proizvodnji i proveren je.Ali,za par godina,došao bi u obzir i Renoov 1,0 ,što da ne,za matorca i gospođu sasvim dovoljno.
Koliko vidim,ima klasičan filter za ulje,ali nigde ne vidim šipku za kontrolu istog.Nije valjda da je nema.

Aleks

Šipka je verovatno na poklopcu gde se doliva ulje, tako je kod mene na dCi.