Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

szs

Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Veterinar

U zdravlju da ga voziš i da budeš prezadovoljan!  :aplause:

goxy


nik


MitarMrgulic


Ayrton

Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

szs

Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

bocca

Svaka čast! Lepša plava nego što sam ja mislio!

Zoran

 :ziveli: svaka čast, lijepo izgleda
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Hvala drugari!  :to:

Ja se polako privikavam na prelasak sa diesela 1,5 dci kojeg vozim već 5-6 godina, na benzinca, dosta mi je tiši i nemam naviku gasati kad krećem, pa se sad moram navići.

Inače, kažu da na ambiance ima asistencija kao pomoć za kretanje na uzbrdici.

To nisam nikada imao, pa ako neko zna, da mi kaže kako se i gdje pokreće i koristi (nije da mi nešto treba, ali hajde, kad već ima, da i to isprobam).

Ono što se načelno vidi, je da su  brzine dosta kratke, već na 60 možeš biti komotno u 5-oj, a iznenađenje mi je da nije baš trom auto, kako sam očekivao od 74 KS, čim malo dam gas, prilčno hvata i polijeće :)

Ono što mi je neobično, je da je sirena takvog zvuka, kao da je horna u kabini, naime, jako se čuje u kabini, što kod Meganea nije bio slučaj.

Kvačilo je jako tiho, mekano i ugođeno, nema onog jakog momenta i trzaja ka kod diesela, kad krećeš da jasno osjetiš kad motor zavrti točkove, sve je dosta mekše...

Sjedišta su ok, unutrašnjost sasvim zadovoljavajuća... još nisam imao priliku izaći na auto-put, ali uskoro ću, pa ću nakon pređenih par hiljada, napisati neku recenziju.

speedo

Neka je sa srećom :to: :to:
I obavezno javi kako se motor ponaša pri malo većim opterećenjima. Taj fol za kretanje uzbrdo probaj na uzbrdici, ako ostaje u mjestu par sekundi onda je tu.

dekiv68

#161
Nek je sa srećom novi auto, lepo izgleda  :ziveli: Koliko je koštao (ako nije tajna)?
Mislim da svaka nova Dacia  dolazi sa hill holding i start&stop sistemima.
Nema prednje maglenke  :conf:

MitarMrgulic

#162
Pozdrav,

Nije tajna, Ambiance, 1,0 SCe, sa doplatom za radio / cd / usb, bio je 8730 eur, još je doplaćeno za produženu garanciju na 5 godina, 183 eur, tako da je ukupno bio oko 8900 eur.

Mogao je  biti još nekih 150 eur, povoljnija i bolja kombinacija, jer kada je drugi, veći koncesionar čuo kakvu sam ponudu dobio, nudio mi je da pređem kod njega, za malo manju cijenu + gratis set patosnica i dodatne opreme :) ali nisam htio, jer je ovaj koncesionar bio fer i ponudio cijenu povoljniju od svih  drugih za oko 450 eur (mislim da je stari Renault vuk znao da će ovi modeli u 2018. pojeftiniti), što je negdje taman koliko prva registracija (inače, poslao sam zahtjev za ponudu skoro svim koncesionarima u BiH njih 7-8, da vidim ko će ponuditi najbolju opciju).

Razmišljao sam da uzmem i maglenke, koju su bile doplata oko 35 eur, a onda sam skontao da ih imam na starom autu, pa ne pamtim da sam ih u 5-6 godina, 2 puta upalio.

Jedino mi je možda žao što nisam uzeo rezervni točak standardnih dimenzija, jer mi je onaj set za opravku i kompresor, prilično čudno rješenje.

Ostaje mi još da kupim obaveznu opremu koja je kod nas oko 30 eur i eto mene sretnog na cesti :)

Inače, na 1.0 Sce nema start-stop sistema i to je navedeno u katalogu. Da li taj hill assist uvijek radi ili se mora negdje uključiti, jer ne vidim nigdje prekidač  :ces:

Vladan P

Trebalo bi da uvek radi.
Uslov je da je auto potpuno zaustavljen na uzbrdici,menjač u brzini a kočnica pritisnuta.
Nakon sklanjanja noge sa kočnice hill assist bi trebalo da drži točkove zakočene oko 2 sekunde
Zajedno smo skupa !

LeNgenda

Necu da tvrdim 100%, ali sam prilicno uveren da hill assist nema veze sa menjacem i da li je u brzini ili nije, bitno je da detektuje nagib, pritisnutu kocnicu i mirovanje.

Kod nekih automobila je uslov da pritisnes pedalu do kraja hoda, pa kad je pustis, on drzi par sekundi.

Ako das gas ranije tokom tih par sekundi, on pusta ranije.

Nema tastera, nema deaktivacije, svaki put radi ako uslovi zadovoljavaju.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.