Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

Nekada davno,pre interneta, u ozbiljnoj automobilističkoj štampi kada su merili ove stvari, uz dobijene rezultate stajalo je i ovo:temperatura i vlažnost vazduha,brzina vetra,količina goriva u rezervoaru,vrsta guma na vozilu,marka instrumenata kojim se meri...Na test stazi,sa nagibom 0,000.Ovde,za početak,brzinu pokazuje fabrički brzinomer koji,to se zna, pokazuje 5-10% više.
Bez veze tupimo,1000 kubika atmo je to što je.

Veterinar

Hm. Sada bismo svi da vozimo svemirski brod. Volim kada auto dobro ubrzava, ali ovaj mališa od 1000ccm ima fantastične performanse s obzirom da je benzinac. Prvi auto koji sam vozio sa dozvolom bio je Opel Kadett 1.4i, svi u kući smo bili oduševljeni kako ide u odnosu na automobile koje smo imali pre njega, a ovaj mališa na papiru ima bolje performanse.  :ne: 

saša61beograd

Poenta je da se vraćamo u nazad,na nivo Zastave 101.To znači pred svako preticanje obavezno šaltovanje u drugu ili treću,gas do daske,usput šapućeš neku molitvu da neko ne naiđe u susret...Kako da sa ovim od 1000 kubika na Ibarskoj preteknem šleper koji ide 70 km/h.Ovako:počneš preticanje u Lazarevcu,a završiš,uz božiju pomoć,u Gornjem Milanovcu (na 6500 obtraja,a sve u strahu da će te limiter obrtaja zeznuti).
Ne bunim se ja mnogo,navikao sam da vozim slabašne automobile.Samo mi je glupo da idem korak u nazad u odnosu na Logana 1,4!I da me uz Bubanj potok obilaze Golfovi Dvojke i da udišem njihove izduvne gasove.

szs

Juče baš išao od Kruševca prema Kragujevcu. 11% uspona, dve trake za uspon, 5ta brzina-stotka bez napora 1750 rpm i ideee, traži još. E sad zamišljam ovog 1L na 5000 rpm u 4toj ili čak 3ćoj? Možda za ravnicu ili grad idealan ali i to mi nekako sumnjivo zbog tolikih obrtaja non-stop.
Što reče saša61beograd ne ide bre sa konja na magarca  :ne:
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

injector

To je dizel, ne mogu se porediti ni po čemu. Ovaj Sce ide malo lošije od 1.4 ili 12. motora.

Da odgovorim gospodinu Saši.
Ja stvarno ne vidim u čemu je problem, merenje sasvim korektno, Nije izmereno 10 sekundi ili 16 sekund, da ga cepidlačimo u desetinku. Ovo merenje je manje ili više u redu.
Što se "ovakvih" motora tiče, Škoda ugrađuje u Fabije kao najslabiji motor 1.0 3 cillindra sa 60 konja. Svi bi mi hteli najboji motor za tu dimenziju automobila, ali uz to da karoserija naraste malo, najmoderniju opremu, sisteme bezbednosti, a sve to da košta manje od prethodne genracije tog istog vozila, a podrazumeva se da je taj motor i ekološkiji od prethodnog. Složićete se da je to teško izvodljivo.
Ako želite auto u sličnoj dimenziji da ide kao aždaja, platite malo skuplje nekog 4 cilindričnog turbaka, poput 1.2 tsi, pravac u RevoChip Požega i podignite ga na 130 PS 240 Nm, vas neće preticati uzbrdo.

Ovaj 1.0 Sce je prava mera za gradsku vožnju i po neki izlet van grada. Ovo bi zadovoljio moje potrebe, samo me brine ono što sam pitao u temi o koroziji.

szs

@injector znam ja vrlo dobro razliku i baš zato ne mogu da kažem da je to dobro.
Polovina motora je menjač i menjački odnos. Možeš da pogledaš moj YT gde vozim baš 3cil 1L ali Toyotu sa motorom 1KR-FE od 68KS. Dakle 7KS manje nego Dacia. Taj motor u manjim varijantama je u Citroenu, Pežou, Toyoti, Daihatsu..
3700 u 4toj a 3000 u 5toj za stotku. Shvatam ja i potrošnju i ekologiju i ekonomiju ali ne ide na toliku masu i tu aerodinamiku budževina.
https://www.youtube.com/watch?v=EZ1a9Rn4CMY
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

kapsid

tako je!Raduje da je 1.2 16 V još u ponudi što stoji i na sajtu dacia.ba,mada je meni ovlašteni prodavac u telefonskom razgovoru  rekao da ima samo 1.0 sce (ima nekoliko mjeseci od toga). :whistling:




Citat: Elektro poslato 30.04.2017. - 17:29
Dobra vest jeste da je motor od 1.2 i dalje u ponudi, a imao sam "pouzdanu" informaciju da će biti skroz povučen i da će ponuda biti samo 0.9 i 1.0 (i dizel naravno). Ja imam još dosta vremena da se odlučim, tako da nema žurbe, ali me definitivno zanima ovaj mali motorčić i voleo bih da ga isprobam. :) Ovaj drugi, 1.2 sam već vozio i na njega nemam nikakve primedbe.
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

Zoran

Ovo je pravi motor za minimalnu potrošnju na brzinama do 80 km/h
Sam svoj gazda - vazda.

injector

Po prenosnom odnosu, ovaj  SCE + menjač 100 km/h razvija pri 3347 rpm. To nije katastrofalno kako vi predtavljate.
Kao što napisah iznad, za gradsku i vožnju po magistrali sasvim dovoljno. Ako pričamo realno, Sandero nije auto za brzine preko 120 km/h, nedovoljno je stabilan i nebezbedan. Za grad je pucka, arčiti ga dok se ne raspadne.

Aleksabgd

Citat: injector poslato 01.05.2017. - 20:21
Po prenosnom odnosu, ovaj  SCE + menjač 100 km/h razvija pri 3347 rpm. To nije katastrofalno kako vi predtavljate.
Kao što napisah iznad, za gradsku i vožnju po magistrali sasvim dovoljno. Ako pričamo realno, Sandero nije auto za brzine preko 120 km/h, nedovoljno je stabilan i nebezbedan. Za grad je pucka, arčiti ga dok se ne raspadne.
Jel si vozio daciu pa pricas iz licnog iskustva ili je to stara srpska rekla kazala?

hobbista

Pa sad, sve je stvar lične percepcije. Mnogi su vozili (i voze) Sandera preko 120 km/h bez ikakvih problema. Stabilnost i bezbednost - u poređenju sa čim? Pre bih rekao da mnogi vozači nisu stabilni i bezbedni da voze bilo koji auto preko 120 km/h (što se viđa svakodnevno po putevima)  :ne:

Ništa nije katastrofalno i svaka roba ima svoga kupca. Lično, ne bih voleo da se penjem Sanderom 1.0 na npr. Kopaonik sa još dva putnika u kolima. Da sam mlađi, da. Mladost-ludost nosi sa sobom uživanje u visokim obrtajima, a sada me to već pomalo zamara :)
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

injector

Za gospodina Aleksu.

Ne vidim razlog niti imam potrebe objašnjavati i pravdati se. iznosim svoje mišljenje i smatram nekulturnim postaviti pitanje na takav način.

Aleks

Nije nekulturno pitanje. Ovo je forum, razmenjujemo iskustva, diskutujemo... Mnogi od nas su vozili i voze Dacije verovatno duze nego sto ti imas vozacku dozvolu (vidim da si student, sta god znacilo ovo veciti). Ovako to ide, saslusas svacije misljenje, ne uzimas svaku informaciju zdravo za gotovo vec iz svega toga izvuces neku sredinu.
Neki tvoji postovi lice na ono "ucis tatu kako se prave deca " i niko ti nije rekao da si nekulturan. To je tvoje misljenje i to je ok.
Tebi lezi Sandero sa tim motorom jer si solo i to je ok, meni ne lezi jer imam porodicu i treba mi veliki auto sa velikim gepekom a taj motor u toj kobinaciji ne pije vodu.
Cela poenta je u tome sto Dacia vise nema u ponudi motor u Loganu ili MCV-u koji ce moci da se nosi sa potrebama jedne porodice a da bude u cenovnom rangu nekadasnjih modela sa 1.4 i 1.6 sa 8 ventila.
:wave: :ziveli:

injector

Ko je rekao da je pitanje nekulturno? Na osnovu čega prosuđujete o mojim godinama i iskustvu u bilo čemu? :wave: :ziveli:

Keka

Upravo na osnovu ovakvih poruka.

Smiri se, pokusaj da odrzis neki kontinuitet u onome sto pises, i pocni da argumentovano vodis diskusiju kao svi zreli odrasli ljudi.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!