Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

Boqy

Jel realno da je neko u Nemačkoj kupio auto 2019. god bez klime?

ekolog

@Bogy U opisu oglasa pise da auto ima manuelnu klimu. Ovo je dobra ponuda sto se novca tice, ali bi naravno morao auto deeetaljno da se pregleda jer verovatno ima nekih skrivenih mana, sto je najcesci slucaj sa uvozima iako nije pravilo. Bez obzira na kilometrazu, veliki i mali servis obavezni...
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...

MitarMrgulic

Na prvu djeluje ok, kilometraža nije velika, bijela boja mi sugeriše vjerovatno korištenje u službene svrhe, pa je od neke firme povoljno kupljen gore...
Kod naših uvoznika na Balkanu, rijetka su vozila kupljena od privatnih vlasnika, mahom je to neki leasing, službena vozila itd. jer moraju biti povoljni...

Gledao sam po oglasima da Švabe  za domaćinska auta od prvog vlasnika i sl. postavljaju izuzetno visoke cijene, često su nerealniji i od naših prodavaca :)

ekolog

#1368
Citat: Veterinar poslato 23.05.2025. - 09:58https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26576694/dacia-sandero-10

0.9 motor.
Hvala na ovoj sugestiji. Sto se slucaja kupovine za matorog tice, tu uzimamo u obzir i Logane koje smo krenuli da pratimo, izuzetno mu se svidjaju posto je covek pre Clia godinama vozio VW Jettu i voli "limuzine" tog tipa, ja ga malo motivisao i dodjosmo polako i do Logana...

Skoro je kolega na ovom forumu u okviru posebne teme prodavao odlicnog Logana i iako smo se javili i potvrdili zainteresovanost za kupovinu, auto je ipak otisao rodjaku koji je imao prednost po "babine linije" :) . Mi svakako trazimo nadalje Logane, ali doslo je do izmene sto se tice budzeta - matori ne zeli moju finansijsku podrsku i zato nadalje trazimo Logane ili Sandera do nekih 2500 EUR. U ovom cenovnom rangu sam video da moze da naleti 2005-2008. godiste, mahom su svi zesce rabljeni, ali naci ce se i nesto za nas jer ne zurimo. Sto se motora tice, 1.6 16v (moze i 8v, ali prednost uvek ima 16v) ili 1.4 MPI benzinci, dizele ne gledamo.

Za sada je u planu da se pogleda uzivo i nesto izmedju ovog Logana:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26260173/dacia-logan

i ovog Sandera koji je nesto izvan budzeta, ali bismo isli svakako na spustanje cene i uklopili bismo se sigurno:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26347854/dacia-sandero-reg052026

Bacite pogled pa javite misljenje koji bi trebalo definitivno pogledati ili zaobici u svakom slucaju.
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...

MitarMrgulic

Realno, crveni mi se više sviđa, zbog kilometraže i opšteg stanja.

Ovaj sivo-zelenkasti nekako djeluje izraubovano, prešao je 200+ hiljada a i cijena govori da je auto "za riješiti se"...

Mislim da bi ovaj crveni, ako se auto pregleda i stvarno bude ok, bio sasvim solidna opcija.

Ako otac ne prelazi puno, nije problem 1.4 motor i potrošnja, ne vjerujem da je veliki "kilometraš" pa da mu treba plin...

ekolog

#1370
@MitarMrgulic Delimo misljenje. Izmenio sam post i kao drugu opciju dodao Sandera na kojeg sam jutros naleteo i koji je malo van budzeta, ali mislim da vredi tih nekih para posto je 2009. godiste i sasvim korektno izgleda na slimama.

Prethodno postavljeni rabljeni Logan je definitivno bio opcija za izbegavanje, kada sam detaljnije pogledao slike na racunaru sam video stvari koje nisam preko telefona i koje mi se uopste nisu svidele. Tako da ako gledamo Logana, mozemo da obidjemo crveni uz naravno pregovaranje oko nize cene jer je ovo ipak preterano za 2005. godiste. Bez obzira sto je malo presao, to je svakako auto koji je star punih 20 godina i da nije presao ni 1000 km pa bi osetio zesci "zub vremena".

Plin jeste plus, ali nije uslov jer matori godisnje prelazi ispod 10k km, tako da mu je klasican benzinac sasvim odgovarajuc.
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...

Veterinar

Jedno su Logano sa foruma, drugo napamet iz oglasa. Da gledam iz oglasa, ne bih gledao dizelase, ne bih gledao starije od 2007. godista.

MitarMrgulic

Sandero izgleda korektno, ne znam je li mu ovo fabrički plin ili je ugrađen...dobra je stvar što je par godina mlađi.

Drug Vet je u pravu, treba gledati mlađa godišta, naročito koja su nakon onih problema sa koroziranjem, ali mislim da bi se tako nešto, na ovom Loganu već vidjelo.

Ovo je dosta zahvalna boja kod Logana, ali opet, bez detaljnog pregleda kod dobrog majstora, teško je dati neko konkretno mišljenje...

Veterinar

#1373
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26589446/dacia-sandero-12-16v-ambiance

Za dve hiljade evra više bih pre gledao ovo (pet godina mladje, zahvalniji motor, atraktivniji auto).

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26587066/dacia-logan-09-stepway

Zanimljivo je, da je ovo Stepway (a ne MCV Stepway) kostao bi 3000 evra više.

Ayrton

Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

MitarMrgulic

Zanimljiv Logan Stepway, mislim da je samo MCV bio u ovoj opciji, koliko se sjećam klasični Logan limuzina, nije bio u Stepway opciji.

Jučer sam u Kaknju, na ulici sreo jednog, samo crveni, baš ekstra izgleda...

Međutim, ovo našem kolegi dosta izlazi iz budžeta, skoro dvostruko :( 

ekolog

#1376
Interesantno je koliko se Sandero sa 0.9TCe motorom bolje kotira na trzistu od Sandera sa 1.0 SCe motorom:

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26541921/dacia-sandero

Evo jednog primera, auto 2018. godiste, sasvim korektno i ocuvano deluje na sklikama, a cena je za oko 1000 EUR manja od recimo naseg Sandera iz 2016. godine koji je pritom i vise presao (u skladu sa godistem).

Da li oni koji su vozili ova 2 motora (0.9 TCe i 1.0 Sce) opravdavaju ovakvu razliku u ceni? Nisam imao prilike do sada da probam 1.0 Sce, prema specifikaciji ovaj motor jeste tromiji i sigurno mu fali agilnosti pri preticanju i uzbrdicama, vise je za matorog ili drugog penzionera nego za mene, ali mi je interesantno to sto je 0.9 TCe na ceni, pogotovo LPG verzija i to starije godiste auta koji je vise presao, a opet ga gotovo nema u ponudi ispod 5500 EUR ako je u pitanju 2015., 2016. godiste...

Za Sce sam cuo da je pored mana (vezanih za tromost zbog manjka konja i tankog obrtnog momenta) sa druge strane dosta pouzdan i dugovecan trocilindras koji zahteva redovnu promenu ulja i nema rizika od kvara na turbini i njenim delovima kao kod 0.9TCe recimo.
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...

dekiv68

Ne znam da li je slučajnost, ali poznanik nije baš bio zadovoljan sa MCV-om sa 1.0 ScE, sa relativno malom pređenom kilometražom. Čak je njegova supruga angažovala i udruženja za zaštitu potrošača. Zašto garancija ne pokriva katalizator na Dačiji, a pokriva na Nisanu? https://www.youtube.com/watch?v=cPQRsD7pskI
Nisam siguran na relevantnost videa, ali se ovo, čini mi se, dešavalo samo na 1.0 ScE

MitarMrgulic

Nisam upratio da ima neke velike razlike u cijeni između 0.9 tce i 1,0 Sce, jedino ako tce ima ugrađen fabrički plin...

Inače, kod nas u BiH, su ovi 0,9 motori u Dacijama, relativno rijetki, u tom periodu nekako je ekspanzija Dacije sa ovim motorima u Srbiji, ja u BiH ne poznajem nikog sa ovim motorom, možda Zoki zna :)

Ja kad sam kupovao Logan MCV, tamo nekad 2017./18. ne mogu se sjetiti je li ga uopšte bilo u ponudi (to je ono vrijeme, nakon situacija sa zaprljanim LPG-om i problemima u garanciji).

Imam 1,0 Sce u Logan MCV-u, kao najvećem autu u koji je išao taj motor... već sam se navikao na njega, tako da je meni za moje potrebe sasvim ok.

Sad će skoro 50 kkm na satu, nikad za ovih 7-8 god, nije upalio ni jednu lampicu :) osim kad bude na rezervi.

Zoran

Ja sam imao sreću da sam kao mladić vozio Tomos 15 koji uopšte nije mogao ići ispod 4000 obrtaja/ min. Ovaj 1.0 sce traži 3 - 4 000 na usponu. Meni se sviđa ali 0.9 je sigurno puno lakši za voziti, jer se manje šalta. Samo gas i on ide uzbrdo...
Sam svoj gazda - vazda.