Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

astmario

#1305
4600 trazi, ali za 4200 bi ga prodao.
Ima i mlađih za par stotina evra više, ali sa daleko većom kilometražom, lošijih unutra vizuelno, mada što kažeš opet može biti samo šminka dobra.
Estetika tog nivoa, mislim na grad mi nije bitna.
Razmatram prodaju mog ma malo mlađi, 5god nije neka razlika, ali generacijski ipak savremenija mašina.

Veterinar

#1306
Za 3-4 godine ce vredeti isto. Volim taj motor.
Kao prvi vlasnik prodaces lepo svoj Sandero. Za 2000 evra ces imati pet godina noviji auto. Bolji i jaci.

astmario

To i gledam, novije, bolje. Jedino osetno skuplji za održavanje, set kvacila duplo skuplji, mada opet nema kaiševa, jeftiniji veliki servis.

Veterinar

Ako je vlasnik bio pazljiv mozda neces nikada menjati set kvačila.

astmario

Bio i pogledao. Utisci, pomešani.

Čovek je drugi vlasnik, kupljen pre 5 godina, prodaje se jer je kupio novijeg istog, 2020 godište sa proverenim stanjem, 40kkm na satu i od poznanika, tako da sam makar siguran da se ne prodaje zbog nekog većeg problema.


Idemo redom, prvo mane.

1. oštećenja od grada:



U suštini ne vidim da su lak i farba oštećeni, na krovu ima par i jedan na vratima, ali ništa što me previše brine.

2. Zadnji branik je udaren, nije izlomljen ali je loše ofarban pre oko godinu dana, nijansa je belja od ostatka auta i na crnim lajsnama se vide tragovi lošeg maskiranja pri farbanju, farba prešla na lajsnu. Čista estetika, ali ajd.



3. Prednji branik, udaran, nije baš divno uklopljen, ne vidim unutra tragove da je udarac bio jači na veznom limu i ostatku limarije, međutim reče čovek da je far krpljen, ona plastika koja ga vezuje na šasiju je lepljena.



Od ostalih estetskih nedostataka su samo bočni žmigavci, plastika je donekle požutela, žuća je od moje na dosta starijem Sanderu.

Točkovi, mislio sam da Sandero dolazi sa Alu felnama, ovde su klasične 16" čelične sa lepim ratkapnama, nisam ispratio pakete opreme da li je ovo normalno. Gume, letnje pristojne, zimske za zamenu.

Motor 0.9 TCE, na nivou 1.4 koga imam na Sanderu 1 pri manjim obrtajima, malo nezgodniji pri startu, kreni stani, ali oko 2500 se oseti aktivacija turbine i tada baš lepo povuče, a ja imam običaj da vozim oko 2000 obrtaja :D Unutrašnjost motora deluje suvo, nešminkano, kako treba.

Menjač se ponaša normalno, trap solidan, nisam osetio ništa čudno pri prelasku ležečih.
Izolacija kabine je rekao bih bolja od prvog Sandera.

Klima ispravna i brzo kreće da hladi, reče da je puštala nešto tečnosti i da je neko crevno menjano pre 2 godine.

Stanje enterijera je odlično, čisto, stariji čovek vozi vidi se da se vodilo računa. 
Isto važi i za održavanje motora, vidim da su svi servisi rađeni na godinu dana, menjani diskovi i pločice pre 30kkm, sva istorija je tu i deluje na mestu, uklapa se u priču, poslednji mali servis rađen u novembru pre 2000km.

Od unutrašnjosti, ono što mi se ne dopada je loše urađena popravka ručice ablendera, naime sirena je prestala da radi, električar je umesto zamene ručice ablendera izvukao poseban taster na tabl? Nije sto dukata druga ručica, ali ajd...

Registracija ističe krajem maja, to je dodatni trošak koji čeka pored prenosa.

Sveukupno, auto je polovan, znam da se ne može očekivati da sve bude savršeno ali ima mana.

LeNgenda

Ako mene pitaš, ništa naročito i strašno.

Ako je far dobro namešten, bitno je da je snop dobar i da može da se podešava po visini.

Intenzitet udarca u zadnji kraj može da se vidi po obliku rupe za rezervni točak, jači udarci se vide po deformacijama lima i ne mogu se sakriti. To potencijalno vuče problem sa petim vratima, bravom, ulaskom vode u gepek i slično.

Nema trika da bih dao da mi majstor izvlači taster za sirenu na tabli kad je ablender 70 evra, ali šta sad.

Za 4000 evra, taj auto i ta kilometraža su sasvim ok ako mene neko pita.

Gume i registracija su još 350-400. Eventualno plin i atest još 600-650.

Veliki servis prema potrebi još 300.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

MitarMrgulic

Sve zavisi, ako se to nešto ulaganja, može uklopiti u cijenu.

Sitna oštećenja su očekivana (što kaže jedan moj drug-da je auto stajao 10 godina u dnevnom boravku, žena bi ga tacnom okrznula a djeca lopticom udubila) a ne auto koje stoji vani, vozi se i koristi.

Šta znam, ako nije baš super prilika u odnosu na cijenu, ja bih sačekao boljeg...

MitarMrgulic

Evo da vidim prvog novog Logana benzin / lpg, sa preko 200 hiljada na satu.

Dobra kilometraža za 4 godine, ovaj skoro nadmašio našeg Zokija :) a cijena koliko je koštao nov nekad 2019. godine...

https://www.rabljenavozila.renault.ba/Vozila/Dacia-Logan-Essential-1.0-Tce-100-ECO-G/9666/?q=NHxzb3J0X2l6ZHZvamVub3wwfDB8MHwwfDB8MHwwfDB8MHwwfHx8fA==

Zoran

Taman tako 50 000 km/ god. Jedino sam ja prevezao još 2 x 100 tona šahtova.
Sam svoj gazda - vazda.

dekiv68


MitarMrgulic

Mislim da ima Essential oprema u ponudi i radio i zvučnike, samo one nekadašnje lkw verzije Dacija, nisu imale radio u nekim kombinacijama...mislim da je od 2015. to nekako standard.

Vidim da ovaj ima čini mi se i senzore za parkiranje...ali kad se bolje zagleda, vidi se da je auto nekako potrošen, ako ne i kuckan -udaran...

dekiv68

U pravu si, evo šta Gemini kaže za RMC.
Radio Media Control je osnovni multimedijalni sistem koji se ugrađuje u Dacia vozila, uključujući i verzije Essential modela Logan i Sandero. Umesto tradicionalnog ekrana osetljivog na dodir, ovaj sistem koristi vaš pametni telefon kao centralni displej i interfejs.

Evo ključnih karakteristika Radio Media Control sistema:

Integracija sa pametnim telefonom: Preko besplatne aplikacije Dacia Media Control, koja je dostupna za Android i iOS, vaš telefon se povezuje sa radiom u automobilu putem Bluetooth-a.
Držač za telefon: Na instrument tabli postoji integrisani držač za vaš pametni telefon.
Kontrole na volanu: Osnovnim funkcijama radija, muzike i poziva možete upravljati pomoću fizičkih kontrola na volanu.
Prikaz informacija na telefonu: Kada je telefon povezan i postavljen u držač, aplikacija Dacia Media Control prikazuje informacije kao što su radio stanica, muzika sa telefona ili USB-a, telefonski pozivi i druge funkcije.
Bluetooth povezivanje: Omogućava bežično povezivanje telefona za pozive i strimovanje muzike.
USB i AUX priključci: Dostupni su za povezivanje eksternih uređaja za reprodukciju muzike.
DAB radio: Podržava digitalni radio prijem (ako je dostupan na tržištu).
Funkcije aplikacije: Aplikacija Dacia Media Control može ponuditi dodatne funkcije kao što su navigacija (koristeći navigacionu aplikaciju na vašem telefonu), prikaz informacija o vozilu (npr. potrošnja goriva), pristup Dacia korisničkoj podršci i druge.
Ukratko, Radio Media Control je pametno rešenje koje koristi vaš pametni telefon kao centralni multimedijalni interfejs, nudeći osnovne funkcije radija, muzike i telefonije na pristupačan način.