Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Tako je, 1.0 Sce baš traži da se gasa solidno i onda ide solidno, kao zvrk.

Ja kad često vozim Crosslanda, koji je 1,5 turbo diesel, sa 110 KS, naviknem se na vozanje u niskim obrtajima, pa onda krenem da "potapam" i Logana, pa da ga podižem na gasu... a on samo što se ne ugasi na 1-2 sec, dok se ne probudi :)

saša61beograd

Citat: dekiv68 poslato 26.05.2025. - 13:24Ne znam da li je slučajnost, ali poznanik nije baš bio zadovoljan sa MCV-om sa 1.0 ScE, sa relativno malom pređenom kilometražom. Čak je njegova supruga angažovala i udruženja za zaštitu potrošača. Zašto garancija ne pokriva katalizator na Dačiji, a pokriva na Nisanu? https://www.youtube.com/watch?v=cPQRsD7pskI
Nisam siguran na relevantnost videa, ali se ovo, čini mi se, dešavalo samo na 1.0 ScE
Zašto je propao katalizator na ovako maloj kilometraži?Možda zbog nestručnog servisiranja u ovlašćenom servisu,odnosno zbog redovnog sipanja viška ulja (a naivni klijent nije kontrolisao nivo ulja posle servisa).
Da li višak ulja ima uticaja na katalizator?Ne znam,možda.Iz nekog razloga u uputstvu debelim slovima piše da se nivo ulja ne sme prekoračiti,možda baš zbog katalizatora.Ako je tako,onda ne mogu da zamislim veću nepravdu:ovlašćeni servis vam s*ebe auto u garanciji,a onda od vas traži da platite popravku???

Ljuba_Zemun

Ne snalazim se trenutno u otvaranju novih tema,sada sam u Grčkoj  :) ali me interesuje sledeće: Od skoro vozim polovnog Logana MCV Stepway 0.9 TCe pa me interesuje kakvi se kvarovi na turbini i/ili njenim delovima mogu pojaviti i kako se manifestuju ?  Naš član Ekolog je danas naveo u temi Kupovina polovnih automobila,upoređujući motore 1.0 i 0.9,citiram,da nema rizika od kvara na turbini i njenim delovima kao kod 0.9TCe recimo.                                                Drugo, da mi neko od članova objasni šta je to penzionerska vožnja i u čemu se ogleda ?

Obzirom da ova pitanja ne ulaze u temu vezanu za cene polovnih Dačija vozila nadležni neka ih prebaci u odgovarajuće.

Pozzzz  :flatto-servus:

Boqy

Citat: ekolog poslato 23.05.2025. - 10:36@Bogy U opisu oglasa pise da auto ima manuelnu klimu. Ovo je dobra ponuda sto se novca tice, ali bi naravno morao auto deeetaljno da se pregleda jer verovatno ima nekih skrivenih mana, sto je najcesci slucaj sa uvozima iako nije pravilo. Bez obzira na kilometrazu, veliki i mali servis obavezni...
Može da piše, al nema dugmeta da se uključi klima? :)
Jel to negde izmešteno na ovim modelima?

ekolog

#1384
@Ljuba_Zemun Mislio sam na cinjenicu da je 0.9TCe turbobenzinac za razliku od 1.0 SCe koji je atmosferac i samim tim nema bojazni od kvara turbine, interkulera i sl. jer oni u slucaju SCe ne postoje. Oba motora su trocilindrasi, ali svaki turbo je mac sa dve ostrice u svojoj osnovi i ako se nepravilno odrzava auto, remont ili zamena turbine spadaju u najvece troskove. Pod macom sa sve ostrice podrazumevam turbinu kao najvecu prednost i "ahilovu" petu svakog turbaka.

Svako bi najradije izbegao ove troskove bar pre 150k ako ne i pre 200k km. Manifestuje se cuvenim zvizdanjem od kojih se vozaci poput nas sa osetljivijim sluhom na zvukove auta najeze i to je nesto sto ne zelimo da cujemo duzi vremenski period. Mozda i cesca manifestacija je veca potrosnja ulja (koja uvek moze da znaci vise stvari), gubitak snage, dim iz auspuha itd. Ali, mahom sve krece od zvizdanja...

Sto se penzionerske voznje tice, to je mahom voznja ispod 4000 obrtaja u slucaju atmosferaca i max. 100-105km/h na auto-putu 😉

@Bogy U pravu si kolega, postoji dugme za koje sam mislio da je A/C, ali kada sam sada zagledao je ispod dugmeta znak za grejace zadnjeg vetrobrana ako sam dobro video. Cudilo bi me da auto nema klimu pogotovo kad je iz uvoza i kada je u oglasu jos i expilicitno to navedeno, ali me ne bi cudio nas covek (pre)prodavac koji to nekom zeli da uvali sa zadovoljstvom i ako klime nema na autu 😄
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...

Veterinar

Ne verujem da ima klimu.

ekolog

Kolege, bacite pogled na ovog Logana:

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26602624/dacia-logan-14-mpi

Danas izasao oglas, odmah sam zvao jer za ove novce Logan 2011. godiste je nesto sto treba proveriti, iako izaziva sumnju. Prodavac kaze da je razlog prodaje to sto mu treba lova, kod njega je auto zadnje 4 godine, a prerhodno bio kod kolege od koga ga je kupio 3 godine.

Veliki servis radjen pre 15.000km kako kaze, uredjo radjeni mali servisi. Atest dugo vazi, jer je odradjen marta ove godine.

Ono sto mi je odmah upalo u oci je boja haube koja je matirana i pitao sam ga vezano za to, odgovor je bio da nije vodio racuna kada se parkirao ispod drveca. Kaze dalje da vozi auto svakodnevno.

Druga stvar koja mi je bola oci je vozacevo sediste koje je zamenjeno i pitanje zasto je to uredjano. To nisam pitao, ali bih svakako pitao uzivo.

Unutrasnjost izgleda sasvim pristojno ovako prema slikama, spoljasnost takodje. Farovi su matirali kao da je auto 2001., a ne 2011. godiste, ali sam pitao za godiste i potvrdjeno mi je da je 2011.

Na sta jos obratiti paznju ako sutra dodje do provere auta, a za sada je svakako u planu jer je cena primamljiva prema ovim slikama uz sumnju u celu pricu naravno, ali svakako je sve drugacije kada se auto pogleda uzivo...
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...

Veterinar

Taj koji menja auto od 1700 evra za jeftiniji, koliko zeli da zaradi? Važno mu je da ušteka 300 evra i vozi nakon zamene šta? Hoću da kažem da bih razumeo da menja za skuplje, ali kad neko jeftin auto menja za jeftiniji onda se uvek pitam koliko je takav vlasnik imao novca za bilo kakvo odrzavanje.
 Ako ga je održavao zašto baš želi jeftiniji krš (u smislu šta sve fali autu).
 Kad vidim gorivo na rezervi i menjana sedišta, ne gledam dalje.  :ne:

ekolog

Sto se vozacevog sedista tice, prodavac mi je u poruci kada sam ga pitao rekao da je zamenjena samo navlaka sedista jer se prethodna izlizala.

Sto se goriva na rezervi tice, tu se skroz slazem i mene to strasno odbija i nervira iako je cinjenica da mnogo nasih ljudi vozi tako i ciste benzince i jos gore kombinovane pogone benzin-TNG, benzin-CNG sto je riknjavanje pumpe za gorivo u najavi kao jedan od potencijalnih problema.

Logika oko zamene mi je takodje nejasna, ali videcemo vec sutra ukoliko definitivno budem pogledao ovog, za sada cudnog Logana.
Svako od nas ima dva života. Drugi kreće onog trenutka kada ukapiramo da postoji samo jedan...

nik

#1389
Pitaj i zasto je farban ceo u crveno (originalna farba, mislim da je meteor siva, se vidi na svim stubovima, unutrasnjosti vrata i motornog prostora, poklopcima)

Takodje mi se čini da je desna strana sjajnija od leve. Moguće da je bio "očešan" celom dužinom, pa bilo jeftinije da se ceo ofarba u običnu crvenu nego da se farba u metalik.

MitarMrgulic

Auto djeluje dosta "mutan" bez obzira na godište, ima preko 200 kkm na satu, ja bih ovo zaobišao, ima Logana u boljem stanju i sa manjom kilometražom, samo treba da naleti...

Zoran

Uživo pogledati. Slike znaju zavarati.
Mi smo kupili odličnog Pežoa a slike su bile sumljive ( ratkape iskrzane)
 Vlasnik kao nadrogiran ( upravo se razveo...)
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Uh, to baš bilo kao kupovina iz pakla :)

Ne znam, meni ovaj Logan ne djeluje solidan, pa i sama niska cijena je odbijajuća... neko auto mi jednostavno na prvu legne ili ne legne... opet kažem možda je autić sasvim ok.

Ja bih išao na opciju da se za cca 2500 eura, nađe Logić sa cca do 150 kkm na satu, od domaćinskog vlasnika...bude i takvih po oglasima, ali treba sačekati da naleti.


Zoran

U BiH je prodaja polovnih Dacia u zastoju.
Vidim Sandera po godinu dana se prodaju i sada su jeftiniji nego prije godinu dana.
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Ma inače Dacia nije nešto popularna u BiH, kao što je npr. u Srbiji.

Međutim, ove situacije sa skokom cijena svih drugih marki, dovode u fokus Daciju kao solidnu alternativu.

Nisam primjetio da dugo stoje po oglasima, jedino neke koje nisu dobro "pogođene" godištem ili cijenom (kod Dacije ide teže ide i uzimanje staro za novo kod ovlaštenih koncesionara, za auta koja su stara do 5 godina i sa do 100 kkm na satu pogotovo ovih tipa Duster sa nekom većom i jačom skupom dodatnom opremom).

Vidio sam da dugo stoje ovi neki bijeli, koji su izgleda bili službena flotna vozila, prilično pregaženo izgledaju, neka čudna kombinacija 1,0 sce sa plinom, bilo ih više na stanju, ali prilično ishabana auta, vjerovatno neka komercijala.

A možda ima vlasnika kojima se ne žuri (puno znam penzionera koji vozaju Daciju), a njima uglavnom nije žurba za prodaju...