Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

Aleks

http://www.abs.gov.rs/zahtev%20za%20ispitivanje%20tng.html

Jedno je kad seces krov da pravis kabrio, a drugo kada ugradjujes tng sistem.  :ces:

Keka

#376
Ne palite se ljudi, ovo je stara stvar. Ideja je bila da ce neko na odredjenom nivou (verovatno uvoznici opreme) napraviti potrebnu dokumentaciju za sva vozila, koju ce posle distribuirati (da ne kazem prodavati) sledecim korisnicima.

Drugim recima, ne radi se za svaki auto nova dokumentacija.

Moguce je da je od ove ideje drzava odustala i da ce se placati po vozilu. Videcemo od 2015.

Na kraju moram da primetim da sa ovakvom cenovnom politikom i svim administrativnim peripetijama, TNG postaje sve dalji od prosecnog korisnika. Krajnje je vreme da nas Evropa dovede u red.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Delju nas na sve strane a mi samo cutimo. Kad dovedu dotle da se ne isplati voziti na tng, onda ce krenuti na BMB i ED.
Kraja nema, ni mestu likovanja, svi se kuvamo u istom kazanu.

ppejic

Procitano izmedju redova, pisalo je da se ne isplati, a glasilo je ovako i cekalo odobrenje za objavljivanje:

Da mi je sadasnje iskustvo, strpio bih se jos malo i kupio auto sa dizel motorom.


david

Mislim da ce od sledece godine opasti ugradnja auto gasa sa ovakvim nametima i agencijama. Pa ce to da potraje neko vreme pa ce na kraju pasti cena gasa, videcemo.

jasho

#380
To je sve Slavko juce rekao, od nameta, poskupljivanja cene ugradnje, neisplativosti iste za polovna vozila, posledica je ce biti na kraju smanjenje vozila na tng i pad cene tng, ali to je na kraju price, sa tim sto Slavko rece mi nismo Turci koji su to pametno odradili! :( Kod nas je pamet deficitarna kategorija, ali zato alavost drzave nije!

dizelas

Hej, Agencija za bezbjednost saobraćaja... Imali su nedavno aferu oko nabavke kancelarijskog namještaja po nekim enormnin iznosima, ako ih nisam zamijenio za neku drugu agenciju, 99% sam siguran da nisam. Ma, ovo je samo način da sami sebe bolje finansiraju i omoguće enormne plate, bonuse, savjetnike, sekretarice, namještaj, vozila, dnevnice itd. 20.000 za pregled dokumentacije, pa molim Vas! A baš me zanimaju konkretni rezultati navedene agencije osim povremenog pojavljivanja na TV i davanja uopštenih stručnih mišljenja nakon kakve saobraćajke koja su poznata i pticama na grani.

Ja ovo pišem iz Bosne, ali saosjećam sa tuđom patnjom i mukom i boli me nepravda, pogotovo što naše banana-države samo prepisuju jedna od druge tako da mogu očekivati sličan harač i kod nas. Ovo mi liči na pokušaj oporezivanja interneta u Mađarskoj, koji je ostao samo na pokušaju. Međutim, kod nas ovakve stvari nikad ne ostaju na pokušaju. Ko se pobuni, on je strani plaćenik i državni neprijatelj broj 1, ima političke motive itd.

Ja vozim na gas umjesto kao ranije na dizel (otud nick Dizelas), grijem se na pelet umjesto kao ranije na ugalj, zagađujem okolinu beskonačno puta manje u odnosu na onoga koji vozi na dizel i grije se na ugalj, ali podrška države ne postoji i ne očekujem je. Ali, daj bar da nas države ne kažnjavaju što ne zagađujemo vazduh i ne trujemo populaciju.

Dosta od mene, bojim se napisaću još ponešto što ne bi trebalo da napišem.   

Aleks


ivan-bgd

Zbog te agencije sam ja morao da batalim rad sa tahografima....jer su tražili uslove kao u Nemačkoj pa i više.Prosipaju poštenje,a plate su im enormne.

astmario

I po obicaju je zakon napisan da ga mozes tumaciti kako hoces...

Da li se gore navedena procedura odnosi na proizvodjace/montere TNG-a, tj. moraju sertifikovati konkretan model i nacin ugradnje odredjenog uredjaja na odredjenom vozilu jednom i to je to, poput sertifikata koji se dobija za uvoz tehnike, jedan uredjaj se salje na isptivanje i placaju se takse i cuda i ona vazi za sve iste modele ili svaki potencijalni kupac TNG sistema mora zasebno da placa taj iznos?

I sta se desava sa vec ugradjenim i atestiranim uredjajima, da li moraju na vanredni atest i koliko placaju? Posebno je nejasan deo sa atestom do kraja decembra, tek to ne razumem, ima smisla iskljucivo za one kojima atest istice do kraja godine, jer sam papir nicemu ne sluzi do sledece registracije, a opet ce biti nevazeci ako razumem od 15.01.

bmiillan

astmario


kako ne razumeš, ideja je da do kraja 2014 nateraju one koji imaju ugradjen gas a nemaju atest to urade (tj. uplate im pare)

pošto pod ovim uslovima koje se napisali, više neće biti ugradjivanja auto gas uredjaja ili će se svesti na krajnje zanemarljiv broj
onda će se dosetiti u poništiti tu odluku kao što je to bio i slučaj kada su počli reatesti. oni koji su imali nesreću da im registracija
baš tada ističe, plaćali su i ono što nisu trebali da bi se posle tri meseca pojavilo tumačenja da nije obavezno menjati sve već da
važe uslovi kada je uredjaj ugradjen. banana republike su za zemlju srbiju odlično uredjene, dok sve puca po našim ledjima i niko
se ne buni tako će nam i biti.

off topic bravo za advokate
za ostale vidite da može i drugačije
nemoj na silu uzmi veci cekic

Aleks


zac

Ustedis na gorivu potrosis na servisu-Ko ne plati na mostu platice na cupriji.

kiconix


Aleks

 :Smiley: :Smiley: :Smiley:

Salu na stranu, nije jeftino bas jeftino odrzavanje tng sisitema! Evo mog primera: za predjenih 80.000km na tng-u imao sam min 4 servisa od oko 1.500 dinara sto je oko 6.000dinara. Malo li je za tu kilometrazu?!  :write: